Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
komar ulep
Autor Wiadomość
Ogór200 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 50
Imię: Piotr
Skąd: Warszawa
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #16
RE: komar ulep
Tak się składa że mam romka t1 z silnikiem komara s38 , automatem od 023 i deklem od 025 - silnik jest praktycznie identyczny co 025 , tylko nie ma jednego gwintu na dekielek...ale wszystko się trzyma...nie szukaj 025 bo ludzie dają oporowe ceny za same cyfry "025" ...kup sobie s38 i przerób biegi tak jak ja
Silnik s38 i 025 ma taka sama moc jeżeli ma gaxnik nowszego typu ...w kanałach cylindra zawsze standardowo w okrąglaku masz nadlewy, które gdy usuniesz to będziesz miał moc jak w 023 ...patrząc na głowicę od spodu wnioskuje ze stopien sprężania może być ciut niższy aniżeli w kwadraciaku..to są jedyne róznice pomiędzy okrąglakiem a kwadraciakiem które zmniejszają moc w komarowskim silniku /silniku 025..

Jest kilka sposobów na dodatkowe zwiększenie mocy, na pewno sposób sałka, a wg mnie najlepiej jest wrzucić cylinder od 019 który ma identyczne miejsca na szpilki i pasuje, jednak trzebaby pomęczyć się z króćcem bo po założeniu cylka do komara króciec jest zagięty w dół i nie idzie zamontować gaźnika...trzebaby obciąć i dać do przyspawania pod innym kątem, albo jakoś inaczej to zrobić...właśnie nad tym myślę, bo mam silnik w remoncie i cylek od 019 na stole Smile)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-01-2018 10:41:12 przez Ogór200.)
08-01-2018 10:33:02
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Pegaz 750 - kolejny Robak
Ostatni post: Jaca
Dzisiaj 07:55:14
» Odpowiedzi: 152
» Wyświetleń: 53748
Numery karterów S38 B4
Ostatni post: Bzyczek
Dzisiaj 02:33:46
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 20
Koło komar 2350 brak stab...
Ostatni post: Kacper_R
Dzisiaj 02:07:00
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 25
Filtr oleju zamiennik do ...
Ostatni post: Gucio76
Dzisiaj 01:56:31
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 19
Witam .
Ostatni post: Elektronik
Dzisiaj 01:14:25
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 74
Instalacja Romet Chart
Ostatni post: wkzarci
Dzisiaj 00:53:33
» Odpowiedzi: 15
» Wyświetleń: 513
Ogar 200 88r. Mandaryna
Ostatni post: romek
Wczoraj 23:56:47
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 260
205A
Ostatni post: romek
Wczoraj 21:16:30
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 77
Replika Prototypu Romet M...
Ostatni post: romek
Wczoraj 21:12:06
» Odpowiedzi: 112
» Wyświetleń: 52046
Renowacja obręczy - jak l...
Ostatni post: romek
Wczoraj 21:09:57
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 103
Kto z Małopolski, okolic ...
Ostatni post: Elektronik
Wczoraj 20:04:19
» Odpowiedzi: 30
» Wyświetleń: 10887
Projekt Romet Dzik Enduro...
Ostatni post: krystian276
26-03-2024 23:15:36
» Odpowiedzi: 475
» Wyświetleń: 165686
Kupię ramę z papierem do ...
Ostatni post: kamil661
26-03-2024 20:51:41
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 59
Poziom paliwa gaźnik Duel...
Ostatni post: Mixol
26-03-2024 11:53:13
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 349
Czyżby T-3 nie istniał?
Ostatni post: romek
26-03-2024 00:12:36
» Odpowiedzi: 58
» Wyświetleń: 38390

Reklama