Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Odpowiedz 
Komar 2350
Autor Wiadomość
Artur Offline
Zachmurzony
*


Liczba postów: 2,350
Imię: Artur
Skąd: Poznań
Pojazd: Inny
Post: #16
RE: Komar 2350
A kwadracik. Cóż, jedyna nieoryginalna rzecz, jaka w nim siedziała. Rzekomo "była okazja" i właściciel dawno temu skorzystał - skoro jest szansa na unowocześnienie pojazdu... :F

Z tym robieniem na Sporta jedna przestroga - pozycja przy płaskiej kierownicy jest, mówiąc delikatnie, tragiczna. Wink

Moje aukcje na Allegro / Kalkulator spalania 2T/4T
02-01-2018 17:52:35
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
em_ko Offline
Nowy
*


Liczba postów: 35
Imię: Michal
Skąd: dolnoslaskie
Pojazd: Inny
Post: #17
RE: Komar 2350
Ciekawe to z tą tabliczką- trzeba by zasięgnąć opinii forumowych wyjadaczy Huh

W międzyczasie wyjaśniło się z tym płaskownikiem pod mocowaniem siedzenia. Standardowo ten płaskownik -na moje oko- jest przyheftowany od środka w czterech punktach. Komuś to musiało puścić i przeniósł to na drugą (zewnętrzną) stronę i przymocował mniejszymi śrubami. W moim przypadku pozostaje przyspawać to od środka, a do tego dwie nakrętki do wkręcania śruby mocującej uchwyt siedzenia. Niestety jeden z gwintów w tym płaskowniku jest zjechany.



Wczoraj odebrałem także elementy silnika po szkiełkowaniu. Jako, że to pierwszy tego typu zabieg zdecydowałem się oddać elementy w większości skręcone, a także gaźnik.
Teraz muszę doczytać jak postępować z elementami dalej, czyli jak to wymyć i jaką watą stalową przecierać.

04-01-2018 11:42:27
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Szatek Offline
Fanatyk Rometa 50-T-1, 50-TS-1 i 50-T-3


Liczba postów: 494
Imię: Patryk
Skąd: Głowno
Pojazd: Romet 50-TS-1
Post: #18
RE: Komar 2350
Szkoda że nie rozebrałeś tych elementów na części pierwsze Smile

Filtr powietrza i zaślepkę pokrywy sprzęgła musisz teraz ocynkować, bo inaczej zardzewieje.

Rozbierz teraz wszystko na części pierwsze i najlepiej wymyj wszystko "karcherem", a gaźnik myjką ultradźwiękową.

Widzę że gaźnik wyszedł ładnie - mimo odradzania jego szkiełkowania przez innych...
04-01-2018 11:53:22
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
em_ko Offline
Nowy
*


Liczba postów: 35
Imię: Michal
Skąd: dolnoslaskie
Pojazd: Inny
Post: #19
RE: Komar 2350
Dzięki za wskazówki. Takie postępowanie uznałem za najbezpieczniejsze. Mimo, że elementy miałem każdy osobno postanowiłem to skręcić. Nie wiedziałem jaki spec będzie to miał rękach i jak podchodzi do renowacji...

Elementów do ocynkowanie trochę się nazbiera, więc nie ma problemu- Dzięki za wskazówkę!

Im więcej tu piszę, tym większe pole manewru Big Grin

Następny krok to szlif cylindra i regeneracja wału. Łożyska i uszczelniacze czekają już, żeby je założyć Big Grin
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-01-2018 12:04:11 przez em_ko.)
04-01-2018 12:02:20
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo em_ko za ten post.
em_ko Offline
Nowy
*


Liczba postów: 35
Imię: Michal
Skąd: dolnoslaskie
Pojazd: Inny
Post: #20
RE: Komar 2350
(04-01-2018 12:02:20)em_ko napisał(a):  Następny krok to szlif cylindra i regeneracja wału. Łożyska i uszczelniacze czekają już, żeby je założyć Big Grin

Silnik powoli już "się składa", nadwozie wróciło od Dr Józka, poszukiwania lakiernika w toku.

Mogę liczyć na Waszą podpowiedź? W moim silniku pod kołem zębatym przekłądni stałej były dwie podkładki (1,25 mm +0,32mm), jak na zdjęciu:
   

Między łożyskiem na tym wałku a zębatką koła napędzającego nie było żadnego dystansu. Na schemacie poniżej też takiego dystansu nie ma (moje przypuszczenie powinien być w miejscu niebieskiej linii), ale spotkałem się już z różnymi zdjęciami, także na naszym forum.
   

Dobrze kombinuję wstawiając podkłądkę 0,32mm między zębatkę a łożysko (niebieska linia), a tą 1,25 mm jako element nr 10 jak na rysunku powyżej?
31-03-2018 18:38:37
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Jednoślad miesiąca
Kwiecień - komarinho

Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
jak naprawic licznik jawa...
Ostatni post: Sznyc
Dzisiaj 21:16:35
» Odpowiedzi: 20
» Wyświetleń: 391
Jaki przód do ogara 200 b...
Ostatni post: Odrestaurator
Dzisiaj 21:00:37
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 32
Tuning wedlug salka male ...
Ostatni post: Odrestaurator
Dzisiaj 20:53:44
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 21
Wiejski tjuning
Ostatni post: rafi555
Dzisiaj 20:34:34
» Odpowiedzi: 1868
» Wyświetleń: 391425
FLAMING 72r uratowany ze...
Ostatni post: Rajmunder
Dzisiaj 20:30:17
» Odpowiedzi: 58
» Wyświetleń: 7905
Cylinder
Ostatni post: rafi555
Dzisiaj 20:27:58
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 197
Romet Pony
Ostatni post: seler1500
Dzisiaj 19:56:23
» Odpowiedzi: 78
» Wyświetleń: 6173
Koncepcja przeróbki
Ostatni post: Motorowerzystka
Dzisiaj 19:47:54
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 68
BMX Eksport
Ostatni post: bimber
Dzisiaj 19:36:36
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 20
nie odpala ogar 200 olej ...
Ostatni post: seler1500
Dzisiaj 19:35:14
» Odpowiedzi: 48
» Wyświetleń: 456
Schemat urządzenia do roz...
Ostatni post: seler1500
Dzisiaj 19:31:54
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 2380
Motocykl i żaglowiec
Ostatni post: Motorowerzystka
Dzisiaj 19:31:11
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 168
pompka krutka czy długa
Ostatni post: remix301
Dzisiaj 19:14:44
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 18
Części Ogar 205
Ostatni post: Jestem Marek
Dzisiaj 16:37:54
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 223
Motorowerzystka i cińcik ...
Ostatni post: stqc
Dzisiaj 16:23:32
» Odpowiedzi: 90
» Wyświetleń: 14684

Zapraszamy

Reklama