Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 2 głosów - 3 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Podstawa iskrownika - luz
Autor Wiadomość
piotr.se Offline
Nowy
*


Liczba postów: 3
Imię: pioter
Skąd: gdynia
Pojazd: Romet Pony
Post: #1
Podstawa iskrownika - luz
Witam serdecznie.

Mam taki problem. Kupiłem na allegro podstawę iskrownika do motorynki, bo stara ma wyrobione szczeliny regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu (wyrwane od wielokrotnego odkręcania i przykręcania przez lata) i miałem problem z regulacją. Kiedy przyłożyłem nową podstawę okazało się, że ma luz około 1 do 2 mm w poziomie (stara ani trochę). Czy to znaczy że na śmietnik, czy ktoś się z tym spotkał, czy można taką instalować? Huh

Notatka od , 05-10-2017 23:28:48

Proszę o pisanie poprawną polszczyzną. Błędy poprawiłem i za niestaranną pisownię daję + 1 pkt

05-10-2017 22:51:20
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Szatek Offline
Fanatyk Rometa 50-T-1, 50-TS-1 i 50-T-3


Liczba postów: 740
Imię: Patryk
Skąd: Łódź
Pojazd: Inny
Post: #2
RE: podstawa iskrownika - luzy.
A w czym przeszkadzają wyrobione otwory na śruby, skoro podstawa trzyma się na rantach?
05-10-2017 22:56:06
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
mrfrodo87 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 108
Imię: Piotrek
Skąd: Kielce
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #3
RE: Podstawa iskrownika - luz
Ja miałem podobny problem i z blachy 2 mm wyciąłem takie pół okrągłe, długie na 1 cm podkładki które trzymają podstawę i gra gitara. Wolę taką rzeźbę, niż kupować g...o odlane przez chińskie rączki, bo potem cewki będą mi się wycierać o magneto...
06-10-2017 09:41:35
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
nofack Offline
Banned


Liczba postów: 680
Imię: mm
Skąd: Sierakow
Pojazd: Romet Komar
Post: #4
RE: Podstawa iskrownika - luz
Hej, jesli chcesz to mam na sprzedaz uzywana podstawke iskrownika ZMD po regeneracji na sprzedaż.
Uzywana przylgnie miała ladne , ale byl luz na tym miedzianym precie, kupilem nowy pret wyczyscilem i jest lux zero luzu prosciutki bolec nic tylko cewki dac nowe lub stare sprawne i masz pewny ładny iskrownik .
06-10-2017 17:56:27
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
dlugiLBN Offline
Lakiernik
*


Liczba postów: 699
Imię: Daniel
Skąd: Lublin
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #5
RE: Podstawa iskrownika - luz
(06-10-2017 17:56:27)nofack napisał(a):  Hej, jesli chcesz to mam na sprzedaz uzywana podstawke iskrownika ZMD po regeneracji na sprzedaż.
Uzywana przylgnie miała ladne , ale byl luz na tym miedzianym precie, kupilem nowy pret wyczyscilem i jest lux zero luzu prosciutki bolec nic tylko cewki dac nowe lub stare sprawne i masz pewny ładny iskrownik .

Jak na miedzianym to trochę lipna regeneracja,mosiężny powinien być .

Po po 7 latach i 20 benzyniakach kupiłem diesla :F

I NIGDY WIĘCEJ NIE KUPIE Big Grin

BMW E32
CIVIC EJ9

Komar 2350 w trakcie kompletowania
Ogar 200 w całości do remontu
07-10-2017 00:33:16
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
nofack Offline
Banned


Liczba postów: 680
Imię: mm
Skąd: Sierakow
Pojazd: Romet Komar
Post: #6
RE: Podstawa iskrownika - luz
Sory , mosiezny jest nie miedziany, pomylilem sie.
07-10-2017 19:53:00
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Jak ustawić palec wysprzę...
Ostatni post: romek
Wczoraj 21:41:22
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 1415
Brak sprzęgła na biegu
Ostatni post: pitus74
Wczoraj 21:32:59
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 1436
Romet ogar 205 popychacz ...
Ostatni post: pitus74
Wczoraj 20:27:43
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 1643
Problem z adv 250
Ostatni post: romek
Wczoraj 19:19:11
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 545
Paliwa E10 a silniki dwus...
Ostatni post: Spaceman164
Wczoraj 13:34:47
» Odpowiedzi: 39
» Wyświetleń: 10675
Romet Duet - Jaki rocznik...
Ostatni post: Wojtasik
Wczoraj 12:02:01
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 624
FSM Pinokio z 89 roku
Ostatni post: Wojtasik
Wczoraj 11:53:57
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 141
Instrukcja komar 2352 i s...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 00:16:02
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 181
OldtimerBazar Wrocław 7/3...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 00:13:17
» Odpowiedzi: 38
» Wyświetleń: 16325
Naprawa przełącznika świa...
Ostatni post: Blusik
Wczoraj 00:01:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 148
Wigry 1 z 1976 - szczegół...
Ostatni post: zaz
23-04-2024 23:45:30
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 223
Hej Rometowcy, pozdrowien...
Ostatni post: wigryman
22-04-2024 20:50:51
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 232
Renowacja kół komar 2320 ...
Ostatni post: joozek
22-04-2024 20:12:22
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 189
Części 50-T/TS-1: zbiorni...
Ostatni post: gladiator_86
21-04-2024 22:08:17
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 1112
Zapłon CDI
Ostatni post: Norweski Zomowiec
21-04-2024 21:53:44
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 159

Reklama