Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
[S] Silnik 223 po generalnym remoncie szkiełkowany
Autor Wiadomość
plusminus Offline
Technik
*


Liczba postów: 1,003
Imię: Iwo
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Inny
Post: #1
[S] Silnik 223 po generalnym remoncie szkiełkowany
Witam.
Silnik kupiony na złomie, poddany kompleksowemu remontowi. Ze względu na jego zaśniedzenia na dole został on wyszkiełkowany cały. W silniku są nowe części takie jak- nowy korbowód, wszystkie łożyska SKF, Wszystkie nowe simeringi, oringi, śruby, łożyska ślizgowe skrzyni biegów (razem z dystansowaniem i centrowaniem otworów oczywiście), nowe tarcze sprzęgłowe, zestaw zapłonowy, tłok (cylinder czeski na drugi szlif), uszczelki z polonitu. Wszystko składane z pomocą chemii z CX-80. Cała reszta została umyta na ultradźwiękach. Silnik oczywiście rozbierany na ciepło ściągaczem, tak samo, jak został złożony- na ciepło i skręcony z odpowiednimi momentami dokręcania śrub. Na silnik wystawiam paragon oraz gwarancję. Silnik ładnie się prezentuje. Został on także wyregulowany za pomocą colortune. Dekiel na jednym ze zdjęć, założony z innego silnika do zdjęcia. Ale na specjalne życzenie mogę założyć do sprzedawanego silnika obydwa dekle polerowane. Cena to 640zł.
Jeżeli silnik zostanie zakupiony przez użytkownika tego forum, zobowiązuję się przekazać 5% sumy na rzecz forum.
Kontakt przez forum lub telefonicznie- 725200432









"Co to jest takie niebieskie pod siedzeniem????

To coś to jest turbina Mixolu, nie grzeb tam bo Ci łapy urwie."

Moje BP
29-09-2017 00:30:43
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Romet Duet - Jaki rocznik...
Ostatni post: Wojtasik
Dzisiaj 12:02:01
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 443
FSM Pinokio z 89 roku
Ostatni post: Wojtasik
Dzisiaj 11:53:57
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 28
Instrukcja komar 2352 i s...
Ostatni post: Debesta
Dzisiaj 00:16:02
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 103
OldtimerBazar Wrocław 7/3...
Ostatni post: Debesta
Dzisiaj 00:13:17
» Odpowiedzi: 38
» Wyświetleń: 16190
Paliwa E10 a silniki dwus...
Ostatni post: Debesta
Dzisiaj 00:05:48
» Odpowiedzi: 38
» Wyświetleń: 10506
Naprawa przełącznika świa...
Ostatni post: Blusik
Dzisiaj 00:01:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 67
Wigry 1 z 1976 - szczegół...
Ostatni post: zaz
Wczoraj 23:45:30
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 122
Hej Rometowcy, pozdrowien...
Ostatni post: wigryman
22-04-2024 20:50:51
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 162
Renowacja kół komar 2320 ...
Ostatni post: joozek
22-04-2024 20:12:22
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 112
Części 50-T/TS-1: zbiorni...
Ostatni post: gladiator_86
21-04-2024 22:08:17
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 1030
Zapłon CDI
Ostatni post: Norweski Zomowiec
21-04-2024 21:53:44
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 93
Cześć
Ostatni post: Arsonn13
21-04-2024 21:20:32
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 62
Regeneracja gwintu na wyd...
Ostatni post: elmer
20-04-2024 23:19:20
» Odpowiedzi: 27
» Wyświetleń: 17656
Romet Chart 210
Ostatni post: elmer
20-04-2024 23:15:41
» Odpowiedzi: 12
» Wyświetleń: 1115
Motorynka M3 by Decuu
Ostatni post: romek
20-04-2024 20:09:48
» Odpowiedzi: 71
» Wyświetleń: 16526

Reklama