Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
SHL Klin i biegi ręczne w Komarze
Autor Wiadomość
Xylos Offline
Nowy
*


Liczba postów: 18
Imię: Hubert
Skąd: Przemków
Pojazd: Romet Komar
Post: #1
SHL Klin i biegi ręczne w Komarze
Szukam klina do SHL jakiegoś ,,utwardzanego'' by się nie zrywał

Jak się nazywa w komarze ta kulka co jest w biegach ręcznych w komarze
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-03-2017 14:43:44 przez Xylos.)
07-03-2017 14:40:35
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
rafi555 Offline
Zawodowiec
*


Liczba postów: 2,556
Imię: xxxxxx
Skąd: xxxxxxxx
Pojazd: Romet Pony
Post: #2
RE: SHL Klin i biegi ręczne w Komarze
z tego co mi babcia mówiła (miała z dziadkiem shl m06t) to zerwany klin w shl to norma :/ dziadek rozwiązał to poprzez wymianę wału i magneta z lepszymi nacięciami
07-03-2017 17:05:18
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Quake96 Offline
Zielono mi :D
Moderatorzy


Liczba postów: 2,757
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #3
RE: SHL Klin i biegi ręczne w Komarze
Powiem tak, zrywanie klinu nie bierze się znikąd. Klin sam w sobie nie ma trzymać magneta, tylko pomagać w ustaleniu jego pozycji przy zakładaniu. Skoro masz problem ze ścinaniem klinów to polecam dokładnie sprawdzić wał. W komarze też ścinało mi klin za klinem, przy remoncie dałem nowe łożyska na wał to po złożeniu zobaczyłem czemu kliny ścina... Wał miał bicie.

- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...


"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
07-03-2017 18:45:08
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Xylos Offline
Nowy
*


Liczba postów: 18
Imię: Hubert
Skąd: Przemków
Pojazd: Romet Komar
Post: #4
RE: SHL Klin i biegi ręczne w Komarze
No właśnie wał w jest już troszkę wyrobiony i go ścina, popytam się czy by ktoś mi nie dorobił i go zahartował.
07-03-2017 21:51:21
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Supryk Offline
Technik
*


Liczba postów: 642
Imię: Krzysiek
Skąd: Włocławek
Pojazd: Romet Chart
Post: #5
RE: SHL Klin i biegi ręczne w Komarze
Jak ma ktos go dorobic nie majac rowka do przymiarek, skoro jest rozwalony.

W garażu:
Chart 210 89
Simson s51 C 86
Były:
Simson SR 50 87 - :'(
Ogar 205 89 - :'(
Jakiś Komar - :'(
Jakaś Motorynka - :'(
Romet 2375 - :'(
Ogar 205 89 - ukradli - :'(
Ogar 205 89 - byl... - :'(
07-03-2017 22:17:52
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Xylos Offline
Nowy
*


Liczba postów: 18
Imię: Hubert
Skąd: Przemków
Pojazd: Romet Komar
Post: #6
RE: SHL Klin i biegi ręczne w Komarze
Nie jest aż tak rozwalony
07-03-2017 22:54:56
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
rafi555 Offline
Zawodowiec
*


Liczba postów: 2,556
Imię: xxxxxx
Skąd: xxxxxxxx
Pojazd: Romet Pony
Post: #7
RE: SHL Klin i biegi ręczne w Komarze
(07-03-2017 22:54:56)Xylos napisał(a):  Nie jest aż tak rozwalony

jest albo rozwalony albo nie więc się zdecyduj, prędzej czy później i tak będziesz musiał zmienić ten wał bo na pewno ci zetnie kolejne kliny jak jest wyrobiony

(07-03-2017 21:51:21)Xylos napisał(a):  No właśnie wał w jest już troszkę wyrobiony i go ścina, popytam się czy by ktoś mi nie dorobił i go zahartował.

tak trudno znaleźć podkładkę, przyciąć, spiłować pilnikiem, podgrzać i szybko zanurzyć w oleju Smile
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-03-2017 00:17:21 przez rafi555.)
08-03-2017 00:13:49
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
darek23 Offline
Never Give Up!
*


Liczba postów: 322
Imię: Darek
Skąd: Kozienice
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #8
RE: SHL Klin i biegi ręczne w Komarze
Jak dasz za twardy klin to w tej sytuacji szukaj juz walu i magneta. Skoro klin ma nie puscic to pusci co innego. Albo rozwali doszczetnie wpust na klin, albo zetnie naciecie w magnecie. A co do przyczyn to moze ich byc pare. Albo tak jak ktos wspomnial bicie czopa walu, albo nieodpowiednie pasowanie wal-magneto, ocierajace cewki tez moga sie do tego przyczyniac.
08-03-2017 09:25:45
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo darek23 za ten post.
AliveC4T Offline
Jawowiec
*


Liczba postów: 222
Imię: Piotr
Skąd: Gliwice
Pojazd: Inny
Post: #9
RE: SHL Klin i biegi ręczne w Komarze
Doraźnie można zaradzić temu docierając stożek do magneta, na przykład pastą do docierania zaworów. Wystarczy założyć magneto na czop wału posmarowany pastą i dociskając magneto obrócić nim kilkadziesiąt razy.
08-03-2017 18:27:27
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
fosa Offline
Stary komarzysta :P
*


Liczba postów: 1,738
Imię: Filip
Skąd: Kołdowo
Pojazd: Romet Kadet
Post: #10
RE: SHL Klin i biegi ręczne w Komarze
(07-03-2017 18:45:08)Quake96 napisał(a):  Powiem tak, zrywanie klinu nie bierze się znikąd. Klin sam w sobie nie ma trzymać magneta, tylko pomagać w ustaleniu jego pozycji przy zakładaniu. Skoro masz problem ze ścinaniem klinów to polecam dokładnie sprawdzić wał. W komarze też ścinało mi klin za klinem, przy remoncie dałem nowe łożyska na wał to po złożeniu zobaczyłem czemu kliny ścina... Wał miał bicie.
Bicie walu ma sie nijak do scinania klinow . Pasta zaworowa o roznej gramaturze, wiertarka i magneto z wkreconym sciagczem. Sam tak robie i jest bajka

"Lepiej daj fotki z odpalania silnika Smile I napisz co i jak z nim było Smile"
08-03-2017 23:06:14
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Problem z adv 250
Ostatni post: Dominik5555
Dzisiaj 18:07:21
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 519
Paliwa E10 a silniki dwus...
Ostatni post: Spaceman164
Dzisiaj 13:34:47
» Odpowiedzi: 39
» Wyświetleń: 10597
Romet Duet - Jaki rocznik...
Ostatni post: Wojtasik
Dzisiaj 12:02:01
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 563
FSM Pinokio z 89 roku
Ostatni post: Wojtasik
Dzisiaj 11:53:57
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 112
Instrukcja komar 2352 i s...
Ostatni post: Debesta
Dzisiaj 00:16:02
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 169
OldtimerBazar Wrocław 7/3...
Ostatni post: Debesta
Dzisiaj 00:13:17
» Odpowiedzi: 38
» Wyświetleń: 16283
Naprawa przełącznika świa...
Ostatni post: Blusik
Dzisiaj 00:01:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 129
Wigry 1 z 1976 - szczegół...
Ostatni post: zaz
Wczoraj 23:45:30
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 203
Hej Rometowcy, pozdrowien...
Ostatni post: wigryman
22-04-2024 20:50:51
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 212
Renowacja kół komar 2320 ...
Ostatni post: joozek
22-04-2024 20:12:22
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 177
Części 50-T/TS-1: zbiorni...
Ostatni post: gladiator_86
21-04-2024 22:08:17
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 1100
Zapłon CDI
Ostatni post: Norweski Zomowiec
21-04-2024 21:53:44
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 144
Cześć
Ostatni post: Arsonn13
21-04-2024 21:20:32
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 127
Regeneracja gwintu na wyd...
Ostatni post: elmer
20-04-2024 23:19:20
» Odpowiedzi: 27
» Wyświetleń: 17749
Romet Chart 210
Ostatni post: elmer
20-04-2024 23:15:41
» Odpowiedzi: 12
» Wyświetleń: 1180

Reklama