Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Witam usparwnianie 50-T1
Autor Wiadomość
Acetylen3 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 11
Imię: Tomasz
Skąd: Łódź
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #1
Witam usparwnianie 50-T1
1.Czy jest możliwość założenie zapłonu elektronicznego do silnika 019 ?? chodzi mi po prostu żeby zwykły się nie rozregulował.
2.Czy da się jakąś inaczej usprawnić jaki maksymalnie (bezpiecznie) da się wpakować cylinder.
3.Myślałem nad GAŹNIK K60B bo możliwe że ze starym są problemy ale nie wiadomo przeczyści się.
4.I czy nie da się inaczej usprawnić fabrycznego motorka ??
(Na zdjęciu jest dopiero odnaleziony w stodole teraz trochę wygląda lepiej.)

I czy dali byście jakieś linki było by bardzo miło z góry dzięki Smile


Załączone pliki Miniatury
   
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-06-2016 01:50:13 przez Acetylen3.)
27-06-2016 01:33:06
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Conqeror Offline
Praktykant
*


Liczba postów: 355
Imię: Marcin
Skąd: Ozo
Pojazd: Inny
Post: #2
RE: Witam usparwnianie 50-T1
Było milion razy. Każde usprawnienie skończy się uszkodzeniem skrzyni. Automat wyrobi się bardzo szybko od zwykłej jazdy. Więc zostaw go albo sprzedaj jakiemuś kolekcjonerowi

Ps chętnie go kupię Smile

Oferuje:
- przeróbki cylindrów od 40 pln
- tulejowanie cylindrów
- inne usprawnienia, łącznie ze spawaniem alu, toczeniem, szlifem itp

Dobrze i solidnie, 7 lat doświadczenia
27-06-2016 10:04:19
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odrestaurator Offline
Majster
Moderatorzy


Liczba postów: 3,256
Imię: Szymon
Skąd: Knurów
Pojazd: Inny
Post: #3
RE: Witam usparwnianie 50-T1
Nowych K60b nie polecam, nie do wyregulowania + mają swoje humory, o wiele lepszy były jakiś bing lub od kosiarki/kosy/piły łańcuchowej.
27-06-2016 11:16:17
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Acetylen3 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 11
Imię: Tomasz
Skąd: Łódź
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #4
RE: Witam usparwnianie 50-T1
(27-06-2016 10:04:19)Conqeror napisał(a):  Było milion razy. Każde usprawnienie skończy się uszkodzeniem skrzyni. Automat wyrobi się bardzo szybko od zwykłej jazdy. Więc zostaw go albo sprzedaj jakiemuś kolekcjonerowi

Ps chętnie go kupię Smile
Nie chodzi mi o opakowanie cylindra 72mm i o gaźnik z Ferrari. Chodzi mi o lekkie podwyższenie osiągów dla lepszej pracy silnika żeby było mu i chodzi mi o funkcjonalność np. żeby nie regulować cały czas gaźnika.
Raczej go prędko nie sprzedam sprzęt po dziadku i myślałem że ten ROMECIK będzie zalążkiem mojej nowej pasji.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-06-2016 12:48:09 przez Acetylen3.)
27-06-2016 12:46:07
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Acetylen3 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 11
Imię: Tomasz
Skąd: Łódź
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #5
RE: Witam usparwnianie 50-T1
(27-06-2016 15:07:30)Użytkownik usunięty napisał(a):  Zrobić 50/4 w cylindrze i skrócić kolanko wydechowe, aby wchodziło 3 cm w rurę wydechową.
Jestem nowy w motocyklach wytłumaczy mi ktoś o co chodzi 50/4 wiem ze 50 oznacza mm ale o co chodzi z tą 4 i gdzie takie coś można nabyć?
27-06-2016 18:11:11
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
damian94 Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 265
Imię: Damian
Skąd: Podlasie
Pojazd: Romet Chart
Post: #6
RE: Witam usparwnianie 50-T1
Pisiąt to pojemność silnika. Łamane przez cztery to ilość okien płuczących w cylindrze. Oddaj jakiemuś majstrowi do przerobienia. Lagoonowi na przykład.
27-06-2016 21:30:38
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odrestaurator Offline
Majster
Moderatorzy


Liczba postów: 3,256
Imię: Szymon
Skąd: Knurów
Pojazd: Inny
Post: #7
RE: Witam usparwnianie 50-T1
Daj jeszcze liczony dyfuzor pod to, tylko nie narzekaj jak ci skrzynia siądzie po 100km.
28-06-2016 00:14:32
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Acetylen3 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 11
Imię: Tomasz
Skąd: Łódź
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #8
RE: Witam usparwnianie 50-T1
Nie chodzi mi o to żeby jechał 80 na godzinę czy więcej. Tylko żeby dobrze się zbierał i te 60 jechał nic więcej i nie chce zarzynać motorka po prostu

Wysłane z mojego Coolpad E501_EU przy użyciu Tapatalka
28-06-2016 15:52:41
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
DominiX Offline
Zapalony mechanik :D
*


Liczba postów: 1,841
Imię: Dominik
Skąd: Kłodawa
Pojazd: Inny
Post: #9
RE: Witam usparwnianie 50-T1
Jeżeli nawet nie wiesz co oznacza liczba 50 i 4 z 50/4 to lepiej się nie bierz za te tuningi.

Jest:
Gb Street 09r.

Były:
Romet Komar 2351 Xr.
Romet Ogar 205 89r.
Kingway Łoś 08r.
Ogar 200 86r.
28-06-2016 16:37:24
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Conqeror Offline
Praktykant
*


Liczba postów: 355
Imię: Marcin
Skąd: Ozo
Pojazd: Inny
Post: #10
RE: Witam usparwnianie 50-T1
Czyli coś takiego :

http://www.bikepics.com/pictures/1357844/

plus tłumik i kolanko z simsona, splanowana głowica i nawet zaczyna to wmiare jeżdzić.

Jednak mimo wszystko przerobki tego silnika są nie opłacalne bo chwila moment sie rozleci i będziesz cokawałek naprawiał. Już to przerabiałem Smile jak nie magneto sie urwie, to jakiś tryb pęknie ...

Oferuje:
- przeróbki cylindrów od 40 pln
- tulejowanie cylindrów
- inne usprawnienia, łącznie ze spawaniem alu, toczeniem, szlifem itp

Dobrze i solidnie, 7 lat doświadczenia
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-06-2016 20:25:33 przez Conqeror.)
28-06-2016 20:24:52
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Jaki to Romet
Ostatni post: zawiass
Dzisiaj 11:52:49
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 8
Jak ustawić palec wysprzę...
Ostatni post: romek
Wczoraj 21:41:22
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 1417
Brak sprzęgła na biegu
Ostatni post: pitus74
Wczoraj 21:32:59
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 1437
Romet ogar 205 popychacz ...
Ostatni post: pitus74
Wczoraj 20:27:43
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 1645
Problem z adv 250
Ostatni post: romek
Wczoraj 19:19:11
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 546
Paliwa E10 a silniki dwus...
Ostatni post: Spaceman164
Wczoraj 13:34:47
» Odpowiedzi: 39
» Wyświetleń: 10685
Romet Duet - Jaki rocznik...
Ostatni post: Wojtasik
Wczoraj 12:02:01
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 624
FSM Pinokio z 89 roku
Ostatni post: Wojtasik
Wczoraj 11:53:57
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 144
Instrukcja komar 2352 i s...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 00:16:02
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 184
OldtimerBazar Wrocław 7/3...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 00:13:17
» Odpowiedzi: 38
» Wyświetleń: 16326
Naprawa przełącznika świa...
Ostatni post: Blusik
Wczoraj 00:01:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 150
Wigry 1 z 1976 - szczegół...
Ostatni post: zaz
23-04-2024 23:45:30
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 225
Hej Rometowcy, pozdrowien...
Ostatni post: wigryman
22-04-2024 20:50:51
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 234
Renowacja kół komar 2320 ...
Ostatni post: joozek
22-04-2024 20:12:22
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 192
Części 50-T/TS-1: zbiorni...
Ostatni post: gladiator_86
21-04-2024 22:08:17
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 1112

Reklama