Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Ogar 200] Problem z tłokiem i cylindre.
Autor Wiadomość
SHERIFF Offline
Nowy
*


Liczba postów: 15
Imię: Kuba
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #1
Problem z tłokiem i cylindre.
Witam wszystkich forumowiczy.
Mam problem z nowym tłokiem i cylindrem 60cc, otóż zamek pierwszego pierścienia znajduje się w takim miejscu że podczas suwu w cylindrze przechodzi przez okno dolotowe, czy jest to normalne i czy można bez obaw złożyć taki silnik?
11-02-2016 22:27:12
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Quake96 Offline
Zielono mi :D
Moderatorzy


Liczba postów: 2,757
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #2
RE: Problem z tłokiem i cylindre.
Nie pamiętam jak tam ten zamek był ustawiony, ale możesz sprawdzić dwie rzeczy. Czy tłok idzie strzałką do dołu i jak wygląda rozmieszczenie zamków w oryginalnych tłokach.

- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...


"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
11-02-2016 22:29:14
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
SHERIFF Offline
Nowy
*


Liczba postów: 15
Imię: Kuba
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #3
RE: Problem z tłokiem i cylindre.
Tłok idzie strzałką w dół, a do oryginalnego tłoka nie mam dostępu, więc jeśli ktoś miał z tym styczność to proszę o odpowiedź.
11-02-2016 22:37:08
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Quake96 Offline
Zielono mi :D
Moderatorzy


Liczba postów: 2,757
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #4
RE: Problem z tłokiem i cylindre.
Sprawdziłem swój tłoczek 3p i u mnie pierwszy zamek jest u góry tłoka Wink

- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...


"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
11-02-2016 22:39:49
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo Quake96 za ten post.
SHERIFF Offline
Nowy
*


Liczba postów: 15
Imię: Kuba
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #5
RE: Problem z tłokiem i cylindre.
Czyli bez obaw mogę wszystko skręcać?
11-02-2016 22:42:36
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Quake96 Offline
Zielono mi :D
Moderatorzy


Liczba postów: 2,757
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #6
RE: Problem z tłokiem i cylindre.
No jeśli u Ciebie jest tak samo to tak. Zapewniam, że tłok który sprawdzałem jest okej i spisywał się nienagannie Wink

- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...


"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
11-02-2016 22:43:14
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo Quake96 za ten post.
SHERIFF Offline
Nowy
*


Liczba postów: 15
Imię: Kuba
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #7
RE: Problem z tłokiem i cylindre.
Wszystko jest w porządku, zapomniałem że podczas GMP górny pierścień nie jest na tyle nisko że widać go w oknie dolotowym.Problem był tylko przy wkładaniu tłoka do cylindra bo pierścień się rozprężał i blokował się w oknie dolotowym.
12-02-2016 23:29:45
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Jak ustawić palec wysprzę...
Ostatni post: romek
Wczoraj 21:41:22
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 1412
Brak sprzęgła na biegu
Ostatni post: pitus74
Wczoraj 21:32:59
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 1429
Romet ogar 205 popychacz ...
Ostatni post: pitus74
Wczoraj 20:27:43
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 1641
Problem z adv 250
Ostatni post: romek
Wczoraj 19:19:11
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 544
Paliwa E10 a silniki dwus...
Ostatni post: Spaceman164
Wczoraj 13:34:47
» Odpowiedzi: 39
» Wyświetleń: 10669
Romet Duet - Jaki rocznik...
Ostatni post: Wojtasik
Wczoraj 12:02:01
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 609
FSM Pinokio z 89 roku
Ostatni post: Wojtasik
Wczoraj 11:53:57
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 139
Instrukcja komar 2352 i s...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 00:16:02
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 180
OldtimerBazar Wrocław 7/3...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 00:13:17
» Odpowiedzi: 38
» Wyświetleń: 16324
Naprawa przełącznika świa...
Ostatni post: Blusik
Wczoraj 00:01:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 147
Wigry 1 z 1976 - szczegół...
Ostatni post: zaz
23-04-2024 23:45:30
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 222
Hej Rometowcy, pozdrowien...
Ostatni post: wigryman
22-04-2024 20:50:51
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 221
Renowacja kół komar 2320 ...
Ostatni post: joozek
22-04-2024 20:12:22
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 188
Części 50-T/TS-1: zbiorni...
Ostatni post: gladiator_86
21-04-2024 22:08:17
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 1109
Zapłon CDI
Ostatni post: Norweski Zomowiec
21-04-2024 21:53:44
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 157

Reklama