Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
Autor Wiadomość
Jorginsson Offline
OBR filia w Szczecinie
*


Liczba postów: 585
Imię: Jerry
Skąd: Szczecin (ZS)
Pojazd: Romet 50-TS-1
Post: #330
RE: Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
Tak, dysza mogłaby wyjaśnić większość z bolączek. Najlepiej byłoby gdybyś sprawdził to na sprawdzonym gaźniku, z fabrycznym, nie wierconymi dyszami. Nie został Ci jakiś? Z tarczami bakelitowymi nie miałem styczności, więc nie będę się mądrował, ale zawsze przy zmianie sprzęgła swoje musiało się wyślizgać, z reguły z czasem się układało, ale to też nie robiłem tego setki razy, a jedynie dwa. Nie mniej schemat się powtarzał. Co do docierania jeszcze - oczywistym jest że trzeba "przegazować" pełen zakres obrotów, tak w regulacji, jak i potem podczas samej jazdy czasami odkręcić do końca przepustnicę, „przedmuchać” go, ale nie zgadzam się z różnymi teoriami - jest jedną: tak jak mówi książka, czy to motocykl, samochód, czy silniczek modelarski 1cc...
Spróbuj z tą dyszą, ustaw gaźnik na dobry z plusem, z szosteczką daj sobie póki co spokój i zrób kilka km "książkowego" docierania, przestudź silnik i sprawdź efekty. Nie wiem czy istotną jest regulacja na światłach czy bez, za to istotne jest aby ją przeprowadzić na rozgrzanym silniku (ale nie za gotowanym). To pięćdziesiątka, nigdy nie będzie wolno cykał jak Junak, ważne, żeby na wolnych nie gasł (tym bardziej po odkręceniu przepustnicy na maksa) - ma być w miarę stabilnie.
Zgadzam się też, że magneto może być rozmagnesowane, rzadko, ale zdarza się, w ostateczności możesz też pójść tym tropem.


31-07-2019 20:58:13
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo Jorginsson za ten post.
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka - Jorginsson - 31-07-2019 20:58:13




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Kupię części
Ostatni post: komarek54
Wczoraj 22:36:55
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 86
Ogar 200 Romka '84
Ostatni post: romek
Wczoraj 21:37:57
» Odpowiedzi: 118
» Wyświetleń: 13442
Części
Ostatni post: marcin1479
28-04-2024 20:15:59
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 82
#2 Charcik Deca
Ostatni post: romek
28-04-2024 15:11:49
» Odpowiedzi: 71
» Wyświetleń: 36012
witam
Ostatni post: romek
28-04-2024 15:10:46
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 188
universal z 1989 ?
Ostatni post: zaz
27-04-2024 09:46:01
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 99
Wigry 1 z 1976 - szczegół...
Ostatni post: zaz
27-04-2024 09:40:38
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 406
[oddzielony] Jak założyć ...
Ostatni post: pitus74
26-04-2024 21:16:16
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 120
Renowacja kół komar 2320 ...
Ostatni post: mateuszf
26-04-2024 19:53:52
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 339
Jak ustawić palec wysprzę...
Ostatni post: romek
25-04-2024 18:17:17
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 1544
Jaki to Romet
Ostatni post: zawiass
25-04-2024 11:52:49
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 122
Brak sprzęgła na biegu
Ostatni post: pitus74
24-04-2024 21:32:59
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 1534
Romet ogar 205 popychacz ...
Ostatni post: pitus74
24-04-2024 20:27:43
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 1726
Problem z adv 250
Ostatni post: romek
24-04-2024 19:19:11
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 613
Paliwa E10 a silniki dwus...
Ostatni post: Spaceman164
24-04-2024 13:34:47
» Odpowiedzi: 39
» Wyświetleń: 11045

Reklama