Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
[S] Cylindry po szlifie z nowymi tłokami ZMD KOMAR s38 OGAR 023
Autor Wiadomość
Błażej Offline
Zawodowiec
*


Liczba postów: 2,534
Imię: Błażej
Skąd: Skarżysko-Kamienna
Pojazd: Inny
Post: #1
Cylindry po szlifie z nowymi tłokami ZMD KOMAR s38 OGAR 023
Witam
Jako, że kończę z motorami postanowiłem sprzedać wszystko co miało posłużyć do remontów motorków

Cylindry do komarka do silnika s38
wszystkie gwinty wzorowe, wszystkie cylindry oryginalne ZMD
Zostały oddane do szlifu. Szlif wykonany z pasowaniem 0.05 mm
Na oryginalnych tłokach ZMD zazwyczaj R2
Jeden komplet posiada pierścienie, reszta nie. Pierwsza osoba dostanie z pierścieniami

Cena 120 zł dla forumowiczów wysyłka 10 zł

Cena taka sama za cylindry do kwadraciaka. Opis ten sam Wink

Gwarancja zadowolenia. Z tego co pamiętam to kiedyś kilka osób już brało cylindry min. Marwerick i Barto5050

Cylindry z zewnątrz trzeba wyczyścić z oleju i brudu chętnie bym to zrobił, ale nie dysponuję czasem wolnym


https://goo.gl/photos/rGk4e3MjxRgDKR3L6 zdjęcia
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-11-2015 19:08:41 przez Quake96.)
16-11-2015 01:32:31
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
hvil Offline
Technik
*


Liczba postów: 755
Imię: Piotr
Skąd: LU
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #2
RE: Cylindry po szlifie z nowymi tłokami ZMD KOMAR s38 OGAR 023
Czy słowo zazwyczaj po okresleniu "na orginalnych tłokach ZMD" jest możliwe do zweryfikowania?
Bo od momentu pojawienia się tego ogłoszenia na forum, kusi mnie ono, jednak właśnie cena, niepewność tłoka ZMD i niepewność czy dostanę z nim pierścionki mnie deczko zniechęca...
18-11-2015 14:44:46
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
kuzma Offline
Technik
*


Liczba postów: 536
Imię: Suzuki GF 250
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #3
RE: Cylindry po szlifie z nowymi tłokami ZMD KOMAR s38 OGAR 023
Do 019 masz cylinder?

Sprzedam zabytkową Suzuki GF 250 jedyny egzemplarz w Europie
18-11-2015 15:13:43
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Błażej Offline
Zawodowiec
*


Liczba postów: 2,534
Imię: Błażej
Skąd: Skarżysko-Kamienna
Pojazd: Inny
Post: #4
RE: Cylindry po szlifie z nowymi tłokami ZMD KOMAR s38 OGAR 023
Nie podoba się cena to przykro mi nie zmusza nikogo.
Tłoki są oryginalne z moich prywatnych starych zapasów,nie chce mi się nikomu nic udowadniać.

Co do pierścieni to mogę sprzedawać z pierścieniami w komplecie. W sumie nie wpadłem na to. Pierścieni chyba ze 100 mam to mogę podobirac odpowiednie...

Nie podoba się komuś, żal komuś jaja ściska ?
Wyprzedaje wszystko co mam do motorów bo kończę z tym, nie mam czasu już się zajmować motorami.
A cena 120 zł jest i tak mała śmiesznie. Sam szlif 40 zł. Pierścienie z 8, tłok 25 gdzieś. To masz samych kosztów około 70 zł. Cylinder ze zdrowymi gwintami licz chociaż 15 zł. 85 zł sama zabawa.

A w opisie o tłokach jest słowo "zazwyczaj"
Jest to niedokończona myśl. Miało być zazwyczaj są to tłoki R2

Kurde tak wczytuje się w post hvila i zaczynam go rozumieć. To słowo właśnie bez tego R2 wprowadzało w błąd. Niepotrzebnie się unioslem. Reszta tj. Pierścienie mogą być w komplecie. Żaden problem.

Notatka od Quake96, 18-11-2015 19:10:25

W celu uniknięcia dalszych nieporozumień dopisałem "R2" w pierwszym poście Wink

Dalsza dyskusja bez konkretnych ofert będzie nagradzana punktami "pejbek", które można potem wymienić na wycieczkę z forum "w jedną stronę" :F Także jeśli ktoś dalej ma zastrzeżenia co do Błażeja to prosiłbym o rozwiązywanie ich na PW Smile

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-11-2015 19:31:46 przez Błażej.)
18-11-2015 18:58:15
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
hvil Offline
Technik
*


Liczba postów: 755
Imię: Piotr
Skąd: LU
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #5
RE: Cylindry po szlifie z nowymi tłokami ZMD KOMAR s38 OGAR 023
Błażej, spokojnie, kwestia ceny jest jak zawsze sporna z interesami sprzedawcy i kupującego i <tu popularne w tym temacie słowo> ZAZWYCZAJ jest wypadkową wspólnego dobijania transakcji.

Najbardziej mi właśnie chodziło o to zdanie z ZMD, gdyż w poprzedniej konstrukcji wskazywało, że tłoki zazwyczaj są ZMD....a nie zazwyczaj i tu obawa o china made pistons etc.

Ok, prześpię się z tym i z żoną i dam znać co wymyśliłem:-)
18-11-2015 23:33:00
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Błażej Offline
Zawodowiec
*


Liczba postów: 2,534
Imię: Błażej
Skąd: Skarżysko-Kamienna
Pojazd: Inny
Post: #6
RE: Cylindry po szlifie z nowymi tłokami ZMD KOMAR s38 OGAR 023
R1 na foto jest już z pierścieniami w tulei.
18-11-2015 23:44:26
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Marwerick Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 1,869
Imię: Zbigniew
Skąd: rumia (GWE)
Pojazd: Inny
Post: #7
RE: Cylindry po szlifie z nowymi tłokami ZMD KOMAR s38 OGAR 023
ja mimo że napiszę nie na temat to ja jak kupiłem i dotarłem to bardzo dobrze ogarek chodził na cylindrze od błażeja no i tam tłok to był rzeczywiście orginal czechy.także żeby nie było to ja od siebie polecę .

Notatka od Quake96, 19-11-2015 02:42:05

No i ostrzegałem... +1pkt

18-11-2015 23:46:35
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Błażej Offline
Zawodowiec
*


Liczba postów: 2,534
Imię: Błażej
Skąd: Skarżysko-Kamienna
Pojazd: Inny
Post: #8
RE: Cylindry po szlifie z nowymi tłokami ZMD KOMAR s38 OGAR 023
Quake moim zdaniem przesadzasz i robisz się jak ten cały vladimirek pajac.

Uwaga cena 120 zł. I darmowa wysyłka po przedplacie

Notatka od Quake96, 20-11-2015 17:32:14

Ktoś tu musi porządku pilnować. Ty uważasz, że przesadzam, inni mogą potem narzekać, że robi się syf i nikt nic z tym nie robi. Niestety taki urok moderowania.

20-11-2015 09:31:20
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
hvil Offline
Technik
*


Liczba postów: 755
Imię: Piotr
Skąd: LU
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #9
RE: Cylindry po szlifie z nowymi tłokami ZMD KOMAR s38 OGAR 023
Przekonałeś mnie. Biorę Więc jeden zestaw s38 najlepiej jak najniższy szlif ale byłbym ogromnie wdzięczny za zestaw z pierścionkami i tłokiem zmd Smile może też być ze sworzniem i zabezp. ale takie rzeczy to tylko w ErzeSmile Zaraz leci PW
20-11-2015 09:55:20
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Błażej Offline
Zawodowiec
*


Liczba postów: 2,534
Imię: Błażej
Skąd: Skarżysko-Kamienna
Pojazd: Inny
Post: #10
RE: Cylindry po szlifie z nowymi tłokami ZMD KOMAR s38 OGAR 023
Jeden zestawik poleciał do hvila


Więc zostało 3 sztuki do S 38
i 3 sztuki do 023

Wszystkie zestawy posiadają pierścienie

Mam także jeden zestaw do charta

O opinię zestawów można więc pytać hvila, marwericka i barto5050

Od siebie dodam, że każdy mój motor, który miał remontowany silnik był składany na takim zestawie właśnie z takim pasowaniem, jak chodzi to można zobaczyć pomarańczowego na YT
29-11-2015 22:56:53
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
hvil Offline
Technik
*


Liczba postów: 755
Imię: Piotr
Skąd: LU
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #11
RE: Cylindry po szlifie z nowymi tłokami ZMD KOMAR s38 OGAR 023
Potwierdzam, moze z opoznieniem bo zabiegany chlopak jestemSmile ale paczka dotarla. Bardzo szybko i idealnie zapakowana, tloczek pierscienie, cylinder wszystko cacy...

A jak chodzi dam znac jak zaloze:-)
29-11-2015 23:44:24
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Gregos Offline
Nowy
*


Liczba postów: 26
Imię: Grzegorz
Skąd: Warszawa
Pojazd: Romet Polo
Post: #12
RE: Cylindry po szlifie z nowymi tłokami ZMD KOMAR s38 OGAR 023
Jestem zainteresowany kompletem do 024- poszło PW...
01-12-2015 13:06:17
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Błażej Offline
Zawodowiec
*


Liczba postów: 2,534
Imię: Błażej
Skąd: Skarżysko-Kamienna
Pojazd: Inny
Post: #13
RE: Cylindry po szlifie z nowymi tłokami ZMD KOMAR s38 OGAR 023
Odpisałem na pw juz wczoraj
01-12-2015 13:11:38
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Błażej Offline
Zawodowiec
*


Liczba postów: 2,534
Imię: Błażej
Skąd: Skarżysko-Kamienna
Pojazd: Inny
Post: #14
RE: Cylindry po szlifie z nowymi tłokami ZMD KOMAR s38 OGAR 023
UWAGA.

Jeden cylinder jest od 019.
R2 ZMD srednica otworu wylotowego większa niż 023. Jest to jedna sztuka


Do s 38 zostały dwie sztuki
Do 023 teoretycznie jedna bo ponoć user wpłacił należności za niego, więc zaklepany
02-12-2015 21:59:12
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Błażej Offline
Zawodowiec
*


Liczba postów: 2,534
Imię: Błażej
Skąd: Skarżysko-Kamienna
Pojazd: Inny
Post: #15
RE: Cylindry po szlifie z nowymi tłokami ZMD KOMAR s38 OGAR 023
Uwaga, wszystkie cylindry do 023 oraz cylinder do 019 sprzedane

ZOSTAŁY TYLKO 2 CYLINDRY DO s38 oraz jeden do charta
Jeden R1 do s38 i jeden R2 do s38
Chart R2
07-12-2015 18:14:51
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Jak ustawić palec wysprzę...
Ostatni post: romek
Dzisiaj 18:17:17
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 1437
Renowacja kół komar 2320 ...
Ostatni post: mateuszf
Dzisiaj 17:37:11
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 201
Jaki to Romet
Ostatni post: zawiass
Dzisiaj 11:52:49
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 29
Brak sprzęgła na biegu
Ostatni post: pitus74
Wczoraj 21:32:59
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 1442
Romet ogar 205 popychacz ...
Ostatni post: pitus74
Wczoraj 20:27:43
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 1647
Problem z adv 250
Ostatni post: romek
Wczoraj 19:19:11
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 547
Paliwa E10 a silniki dwus...
Ostatni post: Spaceman164
Wczoraj 13:34:47
» Odpowiedzi: 39
» Wyświetleń: 10695
Romet Duet - Jaki rocznik...
Ostatni post: Wojtasik
Wczoraj 12:02:01
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 643
FSM Pinokio z 89 roku
Ostatni post: Wojtasik
Wczoraj 11:53:57
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 148
Instrukcja komar 2352 i s...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 00:16:02
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 187
OldtimerBazar Wrocław 7/3...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 00:13:17
» Odpowiedzi: 38
» Wyświetleń: 16345
Naprawa przełącznika świa...
Ostatni post: Blusik
Wczoraj 00:01:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 155
Wigry 1 z 1976 - szczegół...
Ostatni post: zaz
23-04-2024 23:45:30
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 232
Hej Rometowcy, pozdrowien...
Ostatni post: wigryman
22-04-2024 20:50:51
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 237
Części 50-T/TS-1: zbiorni...
Ostatni post: gladiator_86
21-04-2024 22:08:17
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 1114

Reklama