Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Romet C1 125/50 by MrF4k
Autor Wiadomość
Irek Niedostępny
-----
*


Liczba postów: 1,410
Imię: .
Skąd: .
Pojazd: Inny
Post: #16
RE: Romet C1 125/50 by MrF4k
A tak sie spytam, w Stąporkowie go kupowałeś ?
03-06-2012 18:47:55
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
MrF4k Offline
Daaaawwccaa
*


Liczba postów: 5,140
Imię: Karol
Skąd: Kamienna Wola
Pojazd: Romet Chart
Post: #17
RE: Romet C1 125/50 by MrF4k
Nie w Szydłowcu ul. Zamkowa 4 i nim przyjechałem do domu. A o Stąporkowie to mi nawet nie mów.. Jest ten servis Rometa a tam nic nie ma wszystko na zamówienie

Pisk opon słychać z dala ktoś na Charcie zapier**** !!!
Mam Rometa i dwa kaski więc wybiorę się na laski

(25-08-2011 00:10:48)soczek napisał(a):  Rób na orginał. Tjunink to tylko młode oszołomy praktykują, a potem na stare lata i tak mądrzeją (wiem po sobie).
Działaj, pozdro !
03-06-2012 19:59:43
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Irek Niedostępny
-----
*


Liczba postów: 1,410
Imię: .
Skąd: .
Pojazd: Inny
Post: #18
RE: Romet C1 125/50 by MrF4k
W Szydłowcu byłem to jak K-125 w Stąporkowie było po 3000 to w Szydłowcu 4300 .... nie trudno domyślić sie gdzie kupiłem :F
no i już drugi motor już u nich kupiłem czekam tylko na przywózke Wink
Byłem wczoraj w Stąporkowie to sporo części już mieli jak rozejrzałem sie
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-06-2012 20:21:42 przez Irek.)
03-06-2012 20:20:12
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Norbi96 Offline
Rozrusznikowy Joe
*


Liczba postów: 1,269
Imię: --
Skąd: --
Pojazd: Romet Komar
Post: #19
RE: Romet C1 125/50 by MrF4k
Całkiem fajny romecik Smile
03-06-2012 20:53:04
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
MrF4k Offline
Daaaawwccaa
*


Liczba postów: 5,140
Imię: Karol
Skąd: Kamienna Wola
Pojazd: Romet Chart
Post: #20
RE: Romet C1 125/50 by MrF4k
(03-06-2012 20:20:12)Irek napisał(a):  W Szydłowcu byłem to jak K-125 w Stąporkowie było po 3000 to w Szydłowcu 4300 .... nie trudno domyślić sie gdzie kupiłem :F
no i już drugi motor już u nich kupiłem czekam tylko na przywózke Wink
Byłem wczoraj w Stąporkowie to sporo części już mieli jak rozejrzałem sie

Częsci mają ale prawie wszystko do automatów jak coś przyszło do ogara 900/C1 kupić to musiałem w Końskich kupować. A co kupiłeś ciekawego ??

Pisk opon słychać z dala ktoś na Charcie zapier**** !!!
Mam Rometa i dwa kaski więc wybiorę się na laski

(25-08-2011 00:10:48)soczek napisał(a):  Rób na orginał. Tjunink to tylko młode oszołomy praktykują, a potem na stare lata i tak mądrzeją (wiem po sobie).
Działaj, pozdro !
03-06-2012 21:02:36
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Irek Niedostępny
-----
*


Liczba postów: 1,410
Imię: .
Skąd: .
Pojazd: Inny
Post: #21
RE: Romet C1 125/50 by MrF4k
Zetka 125/90 Wink
03-06-2012 22:10:14
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
koi7 Offline
Kupuje ramy
*


Liczba postów: 533
Imię: Łukasz
Skąd: Białcz - Gorzów WLKP
Pojazd: Inny
Post: #22
RE: Romet C1 125/50 by MrF4k
Fajny kibelek ;D pozdro Wink

Aktualny Motocykl:
http://zapodaj.net/c866427ec75ad.jpg.html
15-11-2012 11:02:25
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
alek736 Offline
Mechanik motorowerowy
*


Liczba postów: 2,928
Imię: Aleksander
Skąd: Gniezno
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #23
RE: Romet C1 125/50 by MrF4k
Fajny Romecik.

Pojazdy:
- Romet Ogar 205
- TGB 101s Orion
- Honda CBR 125r
- Volkswagen Polo 6n
15-11-2012 11:51:41
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
nocnyfuul Offline
kuba romet 50 t-1


Liczba postów: 256
Imię: Kuba-romet 50 t-1
Skąd: Lututów
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #24
RE: Romet C1 125/50 by MrF4k
fajny |! Big Grin
15-11-2012 12:50:13
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
fanfso Offline
Nie kupuj Skutera .


Liczba postów: 914
Imię: Robert .
Skąd: Naramice .
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #25
RE: Romet C1 125/50 by MrF4k
Fajna C1 ! niech ci służy długo ! Big Grin
15-11-2012 12:55:16
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
szymon703 Offline
motoryniarz
*


Liczba postów: 85
Imię: szymon
Skąd: okol.krk
Pojazd: Romet Pony
Post: #26
RE: Romet C1 125/50 by MrF4k
fajny ma dzwięk. I wogole ładne moto
15-11-2012 17:53:02
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
MrF4k Offline
Daaaawwccaa
*


Liczba postów: 5,140
Imię: Karol
Skąd: Kamienna Wola
Pojazd: Romet Chart
Post: #27
RE: Romet C1 125/50 by MrF4k
O widze ze i temat ktoś odkopał. Dawno fotek nie robiłem ale troche sie zmieniło Smile Ogólnie moto robi jako wół roboczy chyba było ostatnio myte/czyszczone wtedy jak ostatnio fotki robiłem Big Grin

Pisk opon słychać z dala ktoś na Charcie zapier**** !!!
Mam Rometa i dwa kaski więc wybiorę się na laski

(25-08-2011 00:10:48)soczek napisał(a):  Rób na orginał. Tjunink to tylko młode oszołomy praktykują, a potem na stare lata i tak mądrzeją (wiem po sobie).
Działaj, pozdro !
15-11-2012 20:16:51
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
krzysiudrzewiecki Offline
Ręczny Rozrusznik =)
*


Liczba postów: 112
Imię: krzysiu
Skąd: Brzuze
Pojazd: Inny
Post: #28
RE: Romet C1 125/50 by MrF4k
za ile byś go puścił

zumico gr 200 główny pojazd
ogar 205
ogar 200
fiat 126


mój 100 post 10 lutego 2012 19.00


https://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee
28-12-2012 23:42:34
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
MrF4k Offline
Daaaawwccaa
*


Liczba postów: 5,140
Imię: Karol
Skąd: Kamienna Wola
Pojazd: Romet Chart
Post: #29
RE: Romet C1 125/50 by MrF4k
2500 jest wystawiony zawsze sie idzie dogadać wiadomo Smile

Pisk opon słychać z dala ktoś na Charcie zapier**** !!!
Mam Rometa i dwa kaski więc wybiorę się na laski

(25-08-2011 00:10:48)soczek napisał(a):  Rób na orginał. Tjunink to tylko młode oszołomy praktykują, a potem na stare lata i tak mądrzeją (wiem po sobie).
Działaj, pozdro !
29-12-2012 00:27:56
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
kryniu2973 Offline
Stunt Simsonem


Liczba postów: 55
Imię: Krystian
Skąd: Kielce
Pojazd: Inny Romet
Post: #30
RE: Romet C1 125/50 by MrF4k
A czemu kibla sprzedajesz? przesiadasz się na Charta?
29-12-2012 01:17:34
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Jednoślad miesiąca
Lipiec - bkrukl

Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Pluje i kapie olejem - si...
Ostatni post: romet7678
Dzisiaj 10:06:56
» Odpowiedzi: 16
» Wyświetleń: 257
Uwaga Oszust z Rometem So...
Ostatni post: czankete
Dzisiaj 08:23:00
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 134
Pogromca squterów by sele...
Ostatni post: seler1500
Dzisiaj 08:21:50
» Odpowiedzi: 172
» Wyświetleń: 13464
Króciec do jawy
Ostatni post: Tibia74
Dzisiaj 03:02:30
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 89
Sprzęgło Ogar 205
Ostatni post: rafi555
Wczoraj 23:54:35
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 105
silnik 025 do remontu
Ostatni post: Tomasz-pr110
Wczoraj 22:07:31
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 49
Zlot
Ostatni post: Paweł123
Wczoraj 21:15:19
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 38
[s] częsci wsk
Ostatni post: bimber
Wczoraj 21:12:38
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 37
Ostateczne składanie siln...
Ostatni post: Pan Zdzisław
Wczoraj 21:08:04
» Odpowiedzi: 276
» Wyświetleń: 5065
Romet 50T1 silnik 019 3 b...
Ostatni post: Majerano
Wczoraj 20:43:48
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 314
Romet Orion Universal
Ostatni post: RaszkoV
Wczoraj 20:08:42
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 47
025 kilka pytan
Ostatni post: Lubiestaremoto
Wczoraj 20:01:42
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 145
[Z] Amortyzatory KROSNO d...
Ostatni post: przybora
Wczoraj 19:27:11
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 69
Mój komarek
Ostatni post: motoclas82
Wczoraj 17:36:18
» Odpowiedzi: 26
» Wyświetleń: 1657
Części do MMVZ Pronar 125...
Ostatni post: Dawdzio
Wczoraj 17:12:01
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 211

Zapraszamy

Reklama