Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Tuning silnika 3 biegowego
Autor Wiadomość
TheNight Offline
Technik
*


Liczba postów: 904
Imię: Krystian
Skąd: Sanok
Pojazd: Romet Chart
Post: #16
RE: Tuning silnika 3 biegowego
Powinien długo pojeździć jak zrobi się to z głową. I bd się oszczędzać skrzynie.

*Tuning/Usprawnianie Silników 2T
*Remonty generalne silników 2T/4T
Mój Chart 50/5
Derbi Senda 70/7/3M w akcji
20-03-2015 17:35:02
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
adamus13715 Offline
I love My Komar Sport
*


Liczba postów: 221
Imię: Jakub
Skąd: Bielsko
Pojazd: Romet Komar
Post: #17
RE: Tuning silnika 3 biegowego
to spoko dzięki a nie miałbyś może na sprzedaż cylka już odpowiednio zmodyfikowanego
boz przerobieniem cylka moge miec problem bo dopiero zaczynam sie z tym bawic
20-03-2015 17:57:24
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
TheNight Offline
Technik
*


Liczba postów: 904
Imię: Krystian
Skąd: Sanok
Pojazd: Romet Chart
Post: #18
RE: Tuning silnika 3 biegowego
Ja nie mam ale z tego co wiem to kilka osób na forum to robi np Lagoon robi [ale pewny nie jestem]
Napisz do niego Tongue

*Tuning/Usprawnianie Silników 2T
*Remonty generalne silników 2T/4T
Mój Chart 50/5
Derbi Senda 70/7/3M w akcji
20-03-2015 18:15:50
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
adamus13715 Offline
I love My Komar Sport
*


Liczba postów: 221
Imię: Jakub
Skąd: Bielsko
Pojazd: Romet Komar
Post: #19
RE: Tuning silnika 3 biegowego
dobra dzięki napewno napisze
20-03-2015 22:52:09
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
gabriel0 Offline
☭Ciśniem klamoty do lasu☭
*


Liczba postów: 1,493
Imię: Tak
Skąd: Góra Kalwaria
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #20
RE: Tuning silnika 3 biegowego
Ale wy kuźwa jesteście niedowiarki. Jak dobrze jest złożony taki silnik to wytrzyma. Nagram kiedyś swojego 3. Biega w akcji


"Ten komar za pomału się porusza"
13-04-2015 09:35:48
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
bartoszek5k Offline
MacGyver
*


Liczba postów: 2,358
Imię: Bartosz
Skąd: Drobnice k.Wielunia
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #21
RE: Tuning silnika 3 biegowego
Zasadniczo skrzynia w 019 mocą nie grzeszy u jednych pada szybcie u innych wolniej, ale na ogół kiedyś to następuje. Dodając mu mocy jeszcze bardziej ją przeciążamy, a biorąc taki silnik w teren prawie na pewno skazujemy się na pchanie do domu

ROMET OGAR 205- remont ukończony

ROMET OGAR 200- w uzdatnianiu do użytkowania

ROMET DELTA CTB - dupowóz
13-04-2015 21:23:43
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
adamus13715 Offline
I love My Komar Sport
*


Liczba postów: 221
Imię: Jakub
Skąd: Bielsko
Pojazd: Romet Komar
Post: #22
RE: Tuning silnika 3 biegowego
mi chodzi o to żeby podwyzszyc moc i normalnie jeżdzic a moc chce podwyższyc po to bo w mojej okolicy jest duzo pagórków i seryjny silnik nie daje rady za bardzo
14-04-2015 20:12:12
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
olo09 Offline
olo98
*


Liczba postów: 227
Imię: Denis
Skąd: Opole
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #23
RE: Tuning silnika 3 biegowego
Miesięczny odkop ale... mam silnik 019 i na wcześniejszej stronie ktoś podał link do 50t1 które leciało 100km/h, ten ogar stoi 3km ode mnie i znam właściciela ale nie w tym rzecz. Chodzi mi o to, że póki nie zaszalejesz czyli silnik minimum 5kucy to wszystko bd ok, powyżej skrzynia się sypie niestety. Łukasz (właściciel t1) mówił mi, że dopóki trzymał się cyla z rometa to nie miał żadnej awarii, dopiero po wsadzeniu cyla z sima który pozwolił osiągnąć dużo wyższą moc zaczęły się problemy. Ja osobiście mam seryjne 019 w motorynce i katuje dzień i noc strzały z sprzęgła itp. i jedyne co to biegi mi wyskakują ale było i będzie to główną wadą tego silnika.
Jak chcesz coś modzić to wysyłaj do forumowego kolegi lagoon niech ci wyrzeźbi dwa dodatkowe płuki i dwa dodatkowe wydechowe i szlif pod tłok dio na pojemność 55cc, do tego jakiś prosty spawak i gaźnik z sima i masz coś co jeździ jak seryjny sim, a może nawet lepiej za dosłownie grosze.
Jak ktoś przeczytał całość to gratuluje xdd (mi by się nie chciało :F)

Set:
-60/5/2/2M (równe 60cc nie 55 czy 58 ^^)
-DELLoRTo 17.5
-Spawak
-CDI
02-05-2015 16:39:18
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
TheNight Offline
Technik
*


Liczba postów: 904
Imię: Krystian
Skąd: Sanok
Pojazd: Romet Chart
Post: #24
RE: Tuning silnika 3 biegowego
To ja też się coś wypowiem na temat tej skrzyni :F
Po zakupie i prostej naprawie trafił od razu do motorynki. Jeździłem tak z miesiąc bez żadnych awarii czasem ta 2ka wyskakiwała ale ten typ tak ma. Motorynka się znudziła więc silnik trafił do kadeta Big Grin coś strzeliło mi do głowy i do kadeta trafiła zębatka 25z z motorynki Big Grin
Nawet to jechało przejechałem tak z 50km 2ka zaczęła trochę częściej wypadać ale się tym nie przejmowałem. Na tej zębatce 2ka dostawała ostro po dup*e. Do czasu gdy pewnego dnia nie wybrałem się na przejażdżkę i nie zgubiłem 2ki... Pomyślałem że uwaliło tryb wróciłem do domu na 3ce i zabrałem się za rozkręcanie silnika.. Ku mojemu zdziwieniu tryby wyglądały jak nowe a winny okazał się wałek główny w którym uwalił się ten "bolec" który wchodzi do trybu 3b... Kupiłem nowy wałek i wszystko śmiga Smile Obecnie silnik jeździ w 50 T1 i nie mam zastrzeżeń Big Grin . I o dziwo przy większych tjuningach częściej pada tryb 1szego biegu niż tak znienawidzona 2ka Tongue

*Tuning/Usprawnianie Silników 2T
*Remonty generalne silników 2T/4T
Mój Chart 50/5
Derbi Senda 70/7/3M w akcji
02-05-2015 16:54:46
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Wigry 1 z 1976 - szczegół...
Ostatni post: wigryman
Dzisiaj 20:38:27
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 234
Jak ustawić palec wysprzę...
Ostatni post: romek
Dzisiaj 18:17:17
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 1448
Renowacja kół komar 2320 ...
Ostatni post: mateuszf
Dzisiaj 17:37:11
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 205
Jaki to Romet
Ostatni post: zawiass
Dzisiaj 11:52:49
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 32
Brak sprzęgła na biegu
Ostatni post: pitus74
Wczoraj 21:32:59
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 1457
Romet ogar 205 popychacz ...
Ostatni post: pitus74
Wczoraj 20:27:43
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 1648
Problem z adv 250
Ostatni post: romek
Wczoraj 19:19:11
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 547
Paliwa E10 a silniki dwus...
Ostatni post: Spaceman164
Wczoraj 13:34:47
» Odpowiedzi: 39
» Wyświetleń: 10697
Romet Duet - Jaki rocznik...
Ostatni post: Wojtasik
Wczoraj 12:02:01
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 643
FSM Pinokio z 89 roku
Ostatni post: Wojtasik
Wczoraj 11:53:57
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 148
Instrukcja komar 2352 i s...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 00:16:02
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 187
OldtimerBazar Wrocław 7/3...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 00:13:17
» Odpowiedzi: 38
» Wyświetleń: 16346
Naprawa przełącznika świa...
Ostatni post: Blusik
Wczoraj 00:01:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 156
Hej Rometowcy, pozdrowien...
Ostatni post: wigryman
22-04-2024 20:50:51
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 239
Części 50-T/TS-1: zbiorni...
Ostatni post: gladiator_86
21-04-2024 22:08:17
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 1114

Reklama