Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Chart 210 - Problemy z silnikiem
Autor Wiadomość
K1ll3r Offline
zaChartowany :D
*


Liczba postów: 52
Imię: Michał
Skąd: Kraków
Pojazd: Romet Chart
Post: #16
RE: Chart 210 - Problemy z silnikiem
Nie wpadłem na to szczerze mówiąc Tongue Linka ma góra 70-80cm i wątpie czy dostanie do silnika..
31-01-2015 18:01:06
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
K1ll3r Offline
zaChartowany :D
*


Liczba postów: 52
Imię: Michał
Skąd: Kraków
Pojazd: Romet Chart
Post: #17
RE: Chart 210 - Problemy z silnikiem
Rzeczywiście.. Jest na pokrywie miejsce na linke w formie jakby nakrętki... Żeby podpiąć budzik trzeba to odkręcić, nie?
01-02-2015 14:48:34
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Stachu.G Offline
"Dziecko kirca"


Liczba postów: 1,088
Imię: Staszek
Skąd: Podkarpackie
Pojazd: Romet Chart
Post: #18
RE: Chart 210 - Problemy z silnikiem
Nie, linka jest zakończona nakrętką którą nakręcasz na wystający gwint z pokrywy.

...
01-02-2015 15:51:09
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
K1ll3r Offline
zaChartowany :D
*


Liczba postów: 52
Imię: Michał
Skąd: Kraków
Pojazd: Romet Chart
Post: #19
RE: Chart 210 - Problemy z silnikiem
A, to tu jest problem. Bo moja linka zakończona nakrętką niestety nie jest. Wynika na to, że ta nakrętka została na gwincie..
I znowu zaczął się gasić.. To od gaźnika?

PS: Nagrałem filmik jak chodzi ale przez mój przedpotopowy aparat był tak haniebnej jakości że odpuściłem sobie udostępnianie go.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-02-2015 18:37:53 przez K1ll3r.)
01-02-2015 18:27:23
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
K1ll3r Offline
zaChartowany :D
*


Liczba postów: 52
Imię: Michał
Skąd: Kraków
Pojazd: Romet Chart
Post: #20
RE: Chart 210 - Problemy z silnikiem
Cześć, przejechałem się dziś Charcidłem. Miał może z litra paliwa. Odpalił od kopa jak to zawsze, i przejechałem koło 1-2 km, jak stracił niesamowicie moc (ponad 25% mocy napewno stracił) i zaczął co 100-200m się tak przydławiać, że prawie gasł, a dodam że wtedy trzymałem gaz i go nie dodawałem.. Prócz tego, że bak jest prawie suchy, to jeszcze ta przygoda.. Ktoś wie o co kaman?
08-02-2015 21:40:49
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
amin Offline
Banned


Liczba postów: 373
Imię: Mondry
Skąd: Z Mondrowni
Pojazd: Inny
Post: #21
RE: Chart 210 - Problemy z silnikiem
Może przez tą sachare w baku, zassał jakiś syf i gaźnik zapchał?
08-02-2015 21:44:26
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
K1ll3r Offline
zaChartowany :D
*


Liczba postów: 52
Imię: Michał
Skąd: Kraków
Pojazd: Romet Chart
Post: #22
RE: Chart 210 - Problemy z silnikiem
Amin, bardzo możliwe, i trafne określenie ta Sahara, nie dość że sucho to jeszcze piasek.. Tongue piasek w przenośni, przyszły mi pierścienie więc odkręce sobie gaźnik i zobacze go.. A może to pływak? bo mi ciekło, tracił moc, jakby powietrza dostawał
10-02-2015 16:46:07
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
K1ll3r Offline
zaChartowany :D
*


Liczba postów: 52
Imię: Michał
Skąd: Kraków
Pojazd: Romet Chart
Post: #23
RE: Chart 210 - Problemy z silnikiem
PS: Piasek w lekkiej jednak przenośni, bo w baku jest rdza, ale myślę że parę kamieni i benzyna ekstrakcyjna załatwi sprawę
10-02-2015 18:14:13
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
K1ll3r Offline
zaChartowany :D
*


Liczba postów: 52
Imię: Michał
Skąd: Kraków
Pojazd: Romet Chart
Post: #24
RE: Chart 210 - Problemy z silnikiem
I mam pytanie.. Odkryłem że mam nieszczelny kranik, cieknie z niego. To on może być powodem tracenia mocy po rozgrzaniu, gaśnięcia po odpaleniu na zimnym silniku?
15-02-2015 17:16:07
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
charper Offline
detyfusan
*


Liczba postów: 2,027
Imię: Wojtek
Skąd: ze wsi
Pojazd: Romet Chart
Post: #25
RE: Chart 210 - Problemy z silnikiem
może nie dostaje tyle paliwa co powinien. wyczyść kranik i napraw go przy okazji. to ci się przyda http://lmgtfy.com/?q=romet+chart+obs%C5%...aprawa.pdf
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-02-2015 19:33:17 przez charper.)
15-02-2015 19:32:53
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
K1ll3r Offline
zaChartowany :D
*


Liczba postów: 52
Imię: Michał
Skąd: Kraków
Pojazd: Romet Chart
Post: #26
RE: Chart 210 - Problemy z silnikiem
Jak się troche rozgrzeje to chodzi na wolnych obrotach po odpaleniu i nie gaśnie, ale jak się nim przejedzie 1-2 km (przy temp. z -5 st) to gaśnie i traci moc.. Kranik jest uszkodzony, ma ułamaną dźwigienkę, wole nowy kupić
15-02-2015 21:24:24
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
K1ll3r Offline
zaChartowany :D
*


Liczba postów: 52
Imię: Michał
Skąd: Kraków
Pojazd: Romet Chart
Post: #27
RE: Chart 210 - Problemy z silnikiem
I mam jeszcze jedno pytanie, co to kur.czę było? Odpalam Charta, chodzi chwilę, przygazowałem mu chyba 2 razy, i 3 razem się przydławił, po czym strzelił solidnie z wydechu dymem (normalnym, jasno szarym) i chodził jakoś lżej, szybciej się wkręcał na obroty.. Tłumik był zatkany? Śmiałem się z kolegą że od leżakowania sobie beknął Big Grin
18-02-2015 23:40:22
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
skalpel155 Offline
SzpachelMen
*


Liczba postów: 300
Imię: Mateusz
Skąd: Gołdap
Pojazd: Inny
Post: #28
RE: Chart 210 - Problemy z silnikiem
Więc tak, jazda do sucha, nie polecam, nazbieraj kase i zalej do pełna jeśli w tym tkwi problem Wink Kilka razy Ci zabraknie, a takie latanie na oparach zdrowe nie jest Wink

Jeśli odpalasz i Ci się przydławia przy gazowaniu, to poczekaj aż chwile poburczy, na zimnym silnik potrzebuje trochę czasu (przy odpalaniu na ssaniu aż nie przepali, a przy przelewaniu po chwili pracy, bo paliwo inaczej spala czy jakoś tak)

Strzał to albo uszkodzony zapłon (przestawia się lub źle ustawiony), albo jakość paliwa.
Co do mocy, sprawdź stan tłoka i cylindra i kompresje. Możliwe że tłok puchnie po nagrzaniu.

Najlepiej zacznij od zmiany świecy Wink

Próbowałeś wysłać do mnie wiadomość? Pisz teraz. miałem pełną skrzynkę Smile
19-02-2015 00:15:59
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
K1ll3r Offline
zaChartowany :D
*


Liczba postów: 52
Imię: Michał
Skąd: Kraków
Pojazd: Romet Chart
Post: #29
RE: Chart 210 - Problemy z silnikiem
Kompresja jest.. Tłok może w sumie puchnąć bo solidnie tracił moc po większym rozgrzaniu, jeszcze jest sprawa pierścieni, bo okropnie sie tłuką.. Ale już mam łożyska na wał i pierścienie, więc czekam na chwilę czasu i wezmę się za to. Próbowałem na innej świecy, bo sprzedawca w miejscu akumulatora nieświadomie oddał mi drugą Iskrę F95PS w całkiem ładnym stanie Big Grin Tym strzałem to się bardzo nie zmartwiłem, myślałem że to jakaś pierdółka, wcześniej jak nim jechałem czy wogóle jak był odpalony nie działo się tak ani razu.
19-02-2015 01:47:03
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Romet Duet - Jaki rocznik...
Ostatni post: Dawdzio
Dzisiaj 20:54:52
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 407
Naprawa przełącznika świa...
Ostatni post: Blusik
Dzisiaj 20:51:11
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 13
Paliwa E10 a silniki dwus...
Ostatni post: Dawdzio
Dzisiaj 20:29:01
» Odpowiedzi: 37
» Wyświetleń: 10410
Wigry 1 z 1976 - szczegół...
Ostatni post: wigryman
Dzisiaj 18:40:59
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 79
OldtimerBazar Wrocław 7/3...
Ostatni post: siwy1958
Dzisiaj 09:53:40
» Odpowiedzi: 37
» Wyświetleń: 16036
Hej Rometowcy, pozdrowien...
Ostatni post: wigryman
Wczoraj 20:50:51
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 127
Renowacja kół komar 2320 ...
Ostatni post: joozek
Wczoraj 20:12:22
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 90
Instrukcja komar 2352 i s...
Ostatni post: romek
Wczoraj 07:24:52
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 79
Części 50-T/TS-1: zbiorni...
Ostatni post: gladiator_86
21-04-2024 22:08:17
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 1014
Zapłon CDI
Ostatni post: Norweski Zomowiec
21-04-2024 21:53:44
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 75
Cześć
Ostatni post: Arsonn13
21-04-2024 21:20:32
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 45
Regeneracja gwintu na wyd...
Ostatni post: elmer
20-04-2024 23:19:20
» Odpowiedzi: 27
» Wyświetleń: 17609
Romet Chart 210
Ostatni post: elmer
20-04-2024 23:15:41
» Odpowiedzi: 12
» Wyświetleń: 1095
Motorynka M3 by Decuu
Ostatni post: romek
20-04-2024 20:09:48
» Odpowiedzi: 71
» Wyświetleń: 16504
Romet ogar 205 popychacz ...
Ostatni post: romek
20-04-2024 09:25:19
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 1590

Reklama