Dziękuję za odpowiedzi wszystkim. Jest mi niezmiernie miło, że ktoś wreszcie potrafi powiedzieć coś konstruktywnego o tej ramie.
Jest nawet lepiej niż napisałem, bo oprócz tego zalążka roweru mam jeszcze oddzielnie Rometa Wichra na reynoldsie 531 z biciami na rurach. Chodziło mi o to, że porównałem średnice rur i przedni trójkąt jest identyczny w obu ramach.
Wicher jest "pierwszej generacji", ale już rometowski, a nie zzrowski.
Wygląda tak:
https://www.dropbox.com/s/o6ck9ekdj6nhmxz/IMG_9509.JPG
https://www.dropbox.com/s/ew6z7n0rcrhpdpj/IMG_9521.JPG
Zdjęcia są trochę starsze i teraz jest uzbrojony w kokpit hvz rekord, siodło i wszystko co potrzebne do jazdy.
Jak już zauważono kąty tej ramy nie są jej mocną stroną, ale posiada rzadko spotykane w Rometach rury z sygnaturami Rometa i oryginalny lakier, więc chciałbym go kiedyś doprowadzić do oryginalnego stanu.Do niego szukam oryginalnych piast torowych produkowanych przez rometa.
Natomiast do Supera chciałbym wsadzić Campy Pisty piast i korbę, obręcze mavic or10/champion du monde. Miały być piasty renaka wysokie, ale jednak się nie udało. Szkoda, bo piękne były.
Kamilowego Supera znam, nawet parę wiadomości wymieniłem z właścicielem. Podobno Supery miały chainstay 41, ale w mojej torówce niekoniecznie wiem jak to zmierzyć (przy max. zbliżeniu koła faktycznie jest 41.). O te bicia "romet" przy podsiodłówce go męczyłem, bo poza tym to mufki identyczne, ale nie był mi w stanie odpowiedzieć dla czego w jednym są, a w drugim ich nie ma.
Tego niebieskiego Wichra wyciągniętego z Głowna też znam. Bardzo fajny (mocowania na błotnik = czysty romet
). Bez sensu, że gość się go pozbył.
Co do koloru, trochę się go zachowało na sterówce:
https://www.dropbox.com/s/qwzl7xvkso4ne4n/SDC12817.JPG
Na dniach postaram się ściągnąć delikatnie ten zielony i brązowy lakier, to może uda mi się odkryć choć kawałek oryginalnego. Pytanie, czy to taki niebieski jak w Wichrze, czy taki jak w późniejszych Superach na SL.
Czy jesteście w stanie określić mniej więcej okres w jakim powstała ta rama?