Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Jawa 50 i Ogar 200 - Pierwsze zetknięcie z 223
Autor Wiadomość
Jakub Offline
Krytyk wszystkiego.
*


Liczba postów: 625
Imię: Jakub
Skąd: Okolice Sieradza
Pojazd: Romet Komar
Post: #16
RE: Jawa 50 i Ogar 200 - Pierwsze zetknięcie z 223
(03-07-2014 12:11:00)janosikmz19822 napisał(a):  A czy to twój garaż jest to teraz się dowiedziałem , ale wygląda jak paka od dostawczaka bo pewnie nią jest .

Każdy orze jak może Smile

Niezłe zakupy Big Grin Ale tylny błotnik w tym ogarze , tam jest szpachel na tym pęknięciu ?
05-07-2014 01:14:53
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Kanilox Offline
Moplikowiec
*


Liczba postów: 3,490
Imię: Kamil
Skąd: Zabrze
Pojazd: Romet Chart
Post: #17
RE: Jawa 50 i Ogar 200 - Pierwsze zetknięcie z 223
(05-07-2014 01:07:06)dominik200 napisał(a):  I jaką masz opinie co do remontowania tego silnika ? Tongue
Nie wiem, nic nie pisałem o remontowaniu.
(05-07-2014 01:14:53)Jakub napisał(a):  Niezłe zakupy Big Grin Ale tylny błotnik w tym ogarze , tam jest szpachel na tym pęknięciu ?
Nie ma szpachli
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-07-2014 01:25:09 przez Kanilox.)
05-07-2014 01:24:46
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Kanilox Offline
Moplikowiec
*


Liczba postów: 3,490
Imię: Kamil
Skąd: Zabrze
Pojazd: Romet Chart
Post: #18
RE: Jawa 50 i Ogar 200 - Pierwsze zetknięcie z 223
Ogara chyba rozbiorę na części żeby nie zajmował tyle miejsca, wycenie wszystkie części i wystawię.
A jawą udało mi się przejechać, ale dalej jest coś nie tak, bardzo słabo leci paliwo z kranika jedzie zmuli go i znowu jedzie na jedynce nie jest tak źle ale na dwójce się nie ujedzie już. Jutro dokupię paliwa i trzeba było by wymienić uszczelkę kranika i wiecie może czy uszczelka kranika podejdzie od Rometa?

Rozebrałem też lampę żeby zobaczyć czemu nie świeci.



Jest żarówka taka jak w Żuku, piszę na niej 12v 75/75.
06-07-2014 01:01:31
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
ananas Offline
Technik
*


Liczba postów: 1,076
Imię: Kamil
Skąd: Zabrze
Pojazd: Inny
Post: #19
RE: Jawa 50 i Ogar 200 - Pierwsze zetknięcie z 223
nie wiem, ale kawałek gumy, wiertełko i uszczelka gotowa
06-07-2014 01:08:14
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Kanilox Offline
Moplikowiec
*


Liczba postów: 3,490
Imię: Kamil
Skąd: Zabrze
Pojazd: Romet Chart
Post: #20
RE: Jawa 50 i Ogar 200 - Pierwsze zetknięcie z 223
(06-07-2014 01:08:14)ananas napisał(a):  nie wiem, ale kawałek gumy, wiertełko i uszczelka gotowa
Wolał bym użyć gotowej.

A i ten, bardzo się napaliłem teraz przez to wszystko na Jawe 20.
Intensywnie szukam.
06-07-2014 01:40:59
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Kanilox Offline
Moplikowiec
*


Liczba postów: 3,490
Imię: Kamil
Skąd: Zabrze
Pojazd: Romet Chart
Post: #21
RE: Jawa 50 i Ogar 200 - Pierwsze zetknięcie z 223
Dzisiaj zatankowałem jawę i odżyła, jeszcze lekki dostrojenie zapłonu i zaczęła jechać prawie tak jak ma, niestety dalej ma problem z pewnym zakresem obrotów ale nie jest źle (powodem jest krzywa końcówka wału), jak dostanie obrotów to jedzie jak głupia, jest to z pewnością silnik który nie doceniałem, nie wiem jak na trójce ale na dwójce na pewno jedzie znacznie szybciej niż chart, wydaje mi się że z 50km/h na trójce może i 70km/h bym wycisnął.

Niestety dalej odraża mnie jej wygląd.
Już chyba wiem jaka będzie jej przyszłość, zostanie dawcą części do mojej przyszłej Jawy 20 którą dalej szukam.

A i jak jutro będzie ładna pogoda to rozbiorę ogara na części pierwsze.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-07-2014 22:35:06 przez Kanilox.)
06-07-2014 22:34:35
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Marwerick Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 1,869
Imię: Zbigniew
Skąd: rumia (GWE)
Pojazd: Inny
Post: #22
RE: Jawa 50 i Ogar 200 - Pierwsze zetknięcie z 223
no jak silnik jest zdrowy to i dobrze leci
06-07-2014 22:59:08
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Kanilox Offline
Moplikowiec
*


Liczba postów: 3,490
Imię: Kamil
Skąd: Zabrze
Pojazd: Romet Chart
Post: #23
RE: Jawa 50 i Ogar 200 - Pierwsze zetknięcie z 223
(06-07-2014 22:59:08)Marwerick napisał(a):  no jak silnik jest zdrowy to i dobrze leci
Zdrowy? Haha.
Wał krzywy, kopka raz działa normalnie raz od połowy ale zazwyczaj nie działa, luzu na uruchomionym nie ma, biegi charczą i zgrzytają.
Co jak co ale to nie jest opis zdrowego silnika.
07-07-2014 00:03:21
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Taśma Offline
Pro
*
Lady


Liczba postów: 3,975
Imię: Mikołaj
Skąd: 1.7km od biurowca
Pojazd: Inny
Post: #24
RE: Jawa 50 i Ogar 200 - Pierwsze zetknięcie z 223
Rozbierz, zmień wałek kopniaka z półksieżycem, wymień to co trzeba wymienić, złóż tak jak powinien być złożony i tyle :F

Żeby 223 dobrze jechało nie musi być "zdrowe" musi być dobrze wyregulowane.

Cytat:Bo życie jest za krótkie, aby czekać na iskrę i dwa obroty wału.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-07-2014 00:19:58 przez Taśma.)
07-07-2014 00:13:56
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Kanilox Offline
Moplikowiec
*


Liczba postów: 3,490
Imię: Kamil
Skąd: Zabrze
Pojazd: Romet Chart
Post: #25
RE: Jawa 50 i Ogar 200 - Pierwsze zetknięcie z 223
(07-07-2014 00:13:56)Taśma napisał(a):  Żeby 223 dobrze jechało nie musi być "zdrowe" musi być dobrze wyregulowane.
Tyle że u mnie nie za bardzo da się dobrze wyregulować przerwę na przerywaczu bo wał jest krzywy i to nie chodzi tam jak powinno, nie wiem czy wiesz o co mi chodzi.

Puki co tego silnika nie robię, czekam na Jawe 20, w niej pewnie będę silnik remontował, ale mam w sumie 3 silniki i skrzynkę części więc coś porządnego myślę że się wyrzeźbi.
07-07-2014 02:03:36
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Kanilox Offline
Moplikowiec
*


Liczba postów: 3,490
Imię: Kamil
Skąd: Zabrze
Pojazd: Romet Chart
Post: #26
RE: Jawa 50 i Ogar 200 - Pierwsze zetknięcie z 223
W końcu chyba udało mi się naprawić problem z małym przepływem przez kranik.
Przerobiłem uszczelkę z simsona żeby pasowała do tego kranika i teraz leje się jak pieron przy odkręceniu.
14-07-2014 02:21:53
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Kanilox Offline
Moplikowiec
*


Liczba postów: 3,490
Imię: Kamil
Skąd: Zabrze
Pojazd: Romet Chart
Post: #27
RE: Jawa 50 i Ogar 200 - Pierwsze zetknięcie z 223
Dzisiaj jechałem sobie i nagle dostałem normalnie choćby turbo jakieś, 50% więcej mocy.
Patrze a to odpadł ten dekielek z puszki filtra (wkładu filtra nie mam), pomyślałem że może za długa droga dla powietrza czy coś.
I dałem do tego lejka taki materiał filtrujący i to zmontowałem i dalej tak jak było mulasto.

I teraz nie wiem dlaczego tak jest, dlaczego filtr powietrza tak zamula silnik.
15-07-2014 01:14:21
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Pompuś
Unregistered

 
Post: #28
RE: Jawa 50 i Ogar 200 - Pierwsze zetknięcie z 223
załóż filtr powietrza i uszczelnij puchę dokładnie taśmą. Obiecuję, że będzie działał jak należy.
15-07-2014 01:17:35
Odpowiedz cytując ten post
Kanilox Offline
Moplikowiec
*


Liczba postów: 3,490
Imię: Kamil
Skąd: Zabrze
Pojazd: Romet Chart
Post: #29
RE: Jawa 50 i Ogar 200 - Pierwsze zetknięcie z 223
Nie mam tego filtra, a dekiel tej puszki mi odpadł w polu.
15-07-2014 01:29:03
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Kanilox Offline
Moplikowiec
*


Liczba postów: 3,490
Imię: Kamil
Skąd: Zabrze
Pojazd: Romet Chart
Post: #30
RE: Jawa 50 i Ogar 200 - Pierwsze zetknięcie z 223
Takie coś znalazłem, lakier chyba oryginalny, nie wiem tylko dlaczego rama jest niebieska.
Silnik całkowicie zapieczony.








(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-07-2014 00:47:26 przez Kanilox.)
18-07-2014 00:45:12
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Części
Ostatni post: komarek54
Dzisiaj 12:07:18
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 239
Romet retro problem z prz...
Ostatni post: elmer
Wczoraj 23:26:40
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 56
kolejne problemy z komare...
Ostatni post: elmer
Wczoraj 23:16:55
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 179
Gdzie kupić nowe koło do ...
Ostatni post: Wojtasik
Wczoraj 22:03:56
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 86
Kupię Kupię ramę z dokume...
Ostatni post: krzysiekli1989
05-05-2024 11:11:29
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 69
Uszczelki silnika
Ostatni post: romek
04-05-2024 18:54:18
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 175
Remont Silnika
Ostatni post: marcin1479
03-05-2024 21:26:36
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 351
Wigry 1 z 1976 - szczegół...
Ostatni post: wigryman
03-05-2024 21:22:34
» Odpowiedzi: 20
» Wyświetleń: 783
Czy były 2 rodzaje karter...
Ostatni post: Keizo
02-05-2024 21:24:07
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 204
Uchwyt lampy Rakiety
Ostatni post: krisb120
02-05-2024 14:18:51
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 124
Renowacja kół komar 2320 ...
Ostatni post: mateuszf
30-04-2024 19:23:34
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 513
Kupię części
Ostatni post: komarek54
29-04-2024 22:36:55
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 212
Ogar 200 Romka '84
Ostatni post: romek
29-04-2024 21:37:57
» Odpowiedzi: 118
» Wyświetleń: 14075
#2 Charcik Deca
Ostatni post: romek
28-04-2024 15:11:49
» Odpowiedzi: 71
» Wyświetleń: 36860
witam
Ostatni post: romek
28-04-2024 15:10:46
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 389

Reklama