Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 2 głosów - 5 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Ogar 200] Krzywa główka ramy i brak iskry.
Autor Wiadomość
kubi5696 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 27
Imię: Jakub
Skąd: Biłgoraj
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #1
Krzywa główka ramy i brak iskry.
Witam, mam problem z ogarem, a mianowicie brakuje mu iskry. Przerwa na platynach jest idealna, kondensator jak i cewka zapłonowa były wymianiane przy remoncie silnika (~300km temu) podkładki między platynami i kondensatorem są dobre. Cewka butelkowa nowa, masa oraz intalacja ok. Sprawdzałem na 2 nowych świecach jak i na kablu od cewki bez fajki i iskry nie ma Angry Co może być przyczyną ? Huh Moim 2 problemem jest lekko wygięta głowka ramy do tyłu tak że błotnik ociera o fajke. Jest lekki luz między lagami i główką ramy, jak go zlikwidować i wyprostować główke ramy ? Huh Z góry thx za pomoc Wink
20-03-2014 00:18:11
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
blacha99 Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 322
Imię: Michał
Skąd: Warszawa
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #2
RE: Krzywa główka ramy i brak iskry.
No prosze ten sam problem co umnie , wszystko dobrze a iskry niema Big Grin
20-03-2014 00:55:02
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
simi81 Offline
Pasjonata marki
*


Liczba postów: 2,022
Imię: Kamil
Skąd: Częstochowa
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #3
RE: Krzywa główka ramy i brak iskry.
Jak tak wszystko ok jest, to musi być iskra, sprawdź czy zwarcia nie ma.

Garaż Simiego
1. Romet ogar 200 -1989
2. Fiat 126p -1986
3. FSO Polonez Caro -1996
4. Zaporożec ZAZ 968A -1978
5. Romet Wagant -1989
6. Romet Wigry 3 -1982
7. Romet Jubilat 2 -1989
8. Romet universal -1988
9. Romet Mińsk - 1988

I reszta niezidentyfikowanego złomu :F
20-03-2014 00:56:46
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
romek Offline
019 rzondzi
*


Liczba postów: 2,013
Imię: Marcin
Skąd: NOS
Pojazd: Romet Komar
Post: #4
RE: Krzywa główka ramy i brak iskry.
Masz na to papiery? Jak nie to wymień ramę i sie nie pierdziel.
20-03-2014 01:04:44
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
nie_mientki Offline
Pomocny użytkownik


Liczba postów: 6,382
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #5
RE: Krzywa główka ramy i brak iskry.
A krzywą ramę to bym po prostu wymienił. I sprawdził czy lagi nie mają burzliwej przeszłości, skoro motorower krótszy o parę centymetrów niż w chwili wyjazdu z fabryki.

KLIKNIJ TUTAJ I POMÓŻ W OPŁACENIU SERWERA !
20-03-2014 01:10:58
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
bartoszek5k Offline
MacGyver
*


Liczba postów: 2,358
Imię: Bartosz
Skąd: Drobnice k.Wielunia
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #6
RE: Krzywa główka ramy i brak iskry.
(20-03-2014 00:55:02)blacha99 napisał(a):  No prosze ten sam problem co umnie , wszystko dobrze a iskry niema Big Grin

Jak by było wszystko dobrze to by działało. Coś widocznie jest pominięte. Co do ramy to raczej kaplica. Mógłbyś spróbować ale cudów nie oczekuj lepiej kupić i ewentualnie przebić

ROMET OGAR 205- remont ukończony

ROMET OGAR 200- w uzdatnianiu do użytkowania

ROMET DELTA CTB - dupowóz
20-03-2014 01:37:55
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
kubi5696 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 27
Imię: Jakub
Skąd: Biłgoraj
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #7
RE: Krzywa główka ramy i brak iskry.
Rama jest z papierami a krzywa jest dlatego że miałem wypadek. Angel Chłopak mi wymusił na skrzyżowaniu pierwszeństwo akurat jak już byłem na środku krzyżówki Sad Stare lagi były wywalone, te które teraz mam zamontowane pochodzą od ogara 200 którego kupiłem na dawce za 80zł, lagi były "regenerowane" wymieniłem sprężyny na nieco większe, wymieniłem tuleje, ładnie nasmarowałem i jest cud miód i orzeszki. Z ramą miałem patent aby znaleźć rure 1m nie grubszą niż główka ramy, wsadzić w główke i wyprostować Tongue Czy to głupi pomysł ? Big Grin
20-03-2014 10:44:48
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
nie_mientki Offline
Pomocny użytkownik


Liczba postów: 6,382
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #8
RE: Krzywa główka ramy i brak iskry.
Pomysł dobry jak każdy inny. Możesz nawet ogrzać żeby było łatwiej. Ale nikt nie zagwarantuje Ci że zrobisz to tak jak powinno być, lub nie ma powiększającego się pęknięcia.

KLIKNIJ TUTAJ I POMÓŻ W OPŁACENIU SERWERA !
20-03-2014 10:48:15
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
kubi5696 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 27
Imię: Jakub
Skąd: Biłgoraj
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #9
RE: Krzywa główka ramy i brak iskry.
Jak mi zawsze ojciec mówił "Jest ryzyko ? Jest zabawa!" :F dzisiaj spróbuje tego patentu z rurą, tylko czym to podgrzać ? Nie mam jakiegoś palnika, a ogara do chałupy nie wezme :F
20-03-2014 10:53:29
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
romek Offline
019 rzondzi
*


Liczba postów: 2,013
Imię: Marcin
Skąd: NOS
Pojazd: Romet Komar
Post: #10
RE: Krzywa główka ramy i brak iskry.
Tak czy owak taka rama będzie osłabiona już. Palnik musisz mieć taki techniczny, z butlą ;P
20-03-2014 20:16:01
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
plusminus Offline
Technik
*


Liczba postów: 1,003
Imię: Iwo
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Inny
Post: #11
RE: Krzywa główka ramy i brak iskry.
Nie próbuj tak robić! Jak chcesz bezpiecznie jeździć to kup drugą ramę (nawet taką ze złomu, abyś miał kwitek ze została wydana ze złomu- chyba jeszcze istnieje taki przepis..) i jedź do OSKP niech Ci przebiją numery na niej z tej uszkodzonej. Wszystko jest zgodne z prawem, jeżeli istnieje jeszcze takie coś. Taka rama ma już naciągnięte wiązania i próbując ją naprostować jeszcze bardziej ją osłabisz, co może skutkować szybkim złamaniem się główki ramy.

"Co to jest takie niebieskie pod siedzeniem????

To coś to jest turbina Mixolu, nie grzeb tam bo Ci łapy urwie."

Moje BP
20-03-2014 20:53:47
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
romek Offline
019 rzondzi
*


Liczba postów: 2,013
Imię: Marcin
Skąd: NOS
Pojazd: Romet Komar
Post: #12
RE: Krzywa główka ramy i brak iskry.
Jesteś pewny że nie musi być to nowa, nienumerowana rama?
20-03-2014 21:14:31
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
kubi5696 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 27
Imię: Jakub
Skąd: Biłgoraj
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #13
RE: Krzywa główka ramy i brak iskry.
Problem rozwiązany z zapłonem, a co do główki myliłem sie Big Grin dzisiaj jak jeździłem po lesie obczaiłem że lagi mi zaczeły lekko latać. Miska górna jest pęknięta w 1 miejscu a dolna w 2 Confused, myśle że wystarczy po prostu wymienić miski (pasują od zwykłego składaka gdyby ktoś nie wiedział). Co o tym sądzicie ? Huh
20-03-2014 22:48:03
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
romek Offline
019 rzondzi
*


Liczba postów: 2,013
Imię: Marcin
Skąd: NOS
Pojazd: Romet Komar
Post: #14
RE: Krzywa główka ramy i brak iskry.
Nie wiem, wstaw i zobacz.
21-03-2014 01:04:23
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
kubi5696 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 27
Imię: Jakub
Skąd: Biłgoraj
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #15
RE: Krzywa główka ramy i brak iskry.
Problem został wyeliminowany po wymienieniu misek Big Grin za to pojawił się kolejny problem, podczas dokręcania prawego dekielka rozwaliłem gwint w karterze. Jest jakaś opcja oprócz wymiany kartera ? Angel
24-03-2014 21:50:10
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Jak ustawić palec wysprzę...
Ostatni post: romek
Wczoraj 21:41:22
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 1403
Brak sprzęgła na biegu
Ostatni post: pitus74
Wczoraj 21:32:59
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 1423
Romet ogar 205 popychacz ...
Ostatni post: pitus74
Wczoraj 20:27:43
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 1632
Problem z adv 250
Ostatni post: romek
Wczoraj 19:19:11
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 543
Paliwa E10 a silniki dwus...
Ostatni post: Spaceman164
Wczoraj 13:34:47
» Odpowiedzi: 39
» Wyświetleń: 10656
Romet Duet - Jaki rocznik...
Ostatni post: Wojtasik
Wczoraj 12:02:01
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 606
FSM Pinokio z 89 roku
Ostatni post: Wojtasik
Wczoraj 11:53:57
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 134
Instrukcja komar 2352 i s...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 00:16:02
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 177
OldtimerBazar Wrocław 7/3...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 00:13:17
» Odpowiedzi: 38
» Wyświetleń: 16296
Naprawa przełącznika świa...
Ostatni post: Blusik
Wczoraj 00:01:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 141
Wigry 1 z 1976 - szczegół...
Ostatni post: zaz
23-04-2024 23:45:30
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 212
Hej Rometowcy, pozdrowien...
Ostatni post: wigryman
22-04-2024 20:50:51
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 214
Renowacja kół komar 2320 ...
Ostatni post: joozek
22-04-2024 20:12:22
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 183
Części 50-T/TS-1: zbiorni...
Ostatni post: gladiator_86
21-04-2024 22:08:17
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 1107
Zapłon CDI
Ostatni post: Norweski Zomowiec
21-04-2024 21:53:44
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 154

Reklama