Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Mój SR2E ze złomu
Autor Wiadomość
fosa Offline
Stary komarzysta :P
*


Liczba postów: 1,738
Imię: Filip
Skąd: Kołdowo
Pojazd: Romet Kadet
Post: #31
RE: Mój SR2E ze złomu
no i tu sie mylisz Michał nie podejdzie jest inny kąt . a ten zapłon jest dużo lepszy i wytrzymalszy niż od jakiegoś S50. i częsci do niego tańsze
30-01-2014 00:19:48
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Romet drajwerV2 Offline
Pomocny użytkownik


Liczba postów: 242
Imię: michau
Skąd: z domu
Pojazd: Romet Chart
Post: #32
RE: Mój SR2E ze złomu
lepszy i wytrzymalszy tiaa
przerywacz chyba ten sam kondensaator ten sam jedynie cewka w/n jest jak w komarku. Ciekawe skoro był wytrzymalsz to czemu dalej go nie montowano w późniejszych modelach...
Z tego co mi wiadomo to własnie koło od s51 ma w innym miejscu rowek na klin i wszystko sie powinno zgreac jesli założysz zapłon i koło od s 51
30-01-2014 01:37:37
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
fosa Offline
Stary komarzysta :P
*


Liczba postów: 1,738
Imię: Filip
Skąd: Kołdowo
Pojazd: Romet Kadet
Post: #33
RE: Mój SR2E ze złomu
tak jest łatwiejszy i normalny . wytrzymały A nie jakieś elektroniki co dla zwykłego komarzysty nie ma jak naprawić. Może i by podpasował zakładając magneto i zapłon ale to juz nie ten klimat jak by wyglądał sr2 z cewką pod bakiem??? motorower z lat 50 Tongue
30-01-2014 01:41:32
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Czechu Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 141
Imię: Rafał
Skąd: Zalesie(Podkarpacie)
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #34
RE: Mój SR2E ze złomu
Fakt nie wyglądało by to dobrze ;/
30-01-2014 13:19:54
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Chmielu17 Offline
Praktykant
*


Liczba postów: 374
Imię: Ardian
Skąd: Nowa Sól
Pojazd: Romet 100
Post: #35
RE: Mój SR2E ze złomu
Mała aktualizacja. Parę postów wcześniej wspominałem o bębnie tylnym. No to tak wczoraj mój tata pomógł Mi odkręcić 3 śruby, z którymi sam sobie nie poradziłem. Dzisiaj zabrałem się za przygotowanie do polerowania. Na początek papier gradacja 80 do zniwelowania wad odlewniczych, zniszczeń w metalu. Dopiero po ponad dwóch godzinach skończyłem walkę z tym papieremDodgy. Zostały jeszcze papiery 120-150-180-240-360-400-600-800-1000-1200-1500-1800-2000. Więc trochę Mi to zajmieSmile ale efekt końcowy wszystko rekompensuje. Jeszcze muszę kupić krążek bawełniany na wiertarkę.

Takie tam zdjęcia porównawcze przed i po papierze 80. Reszta później o ile dam radęBig Grin.


https://www.facebook.com/Zastava-Mediter...847651863/ - moja Zastava 1100p Mediteran
30-01-2014 23:22:26
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
fosa Offline
Stary komarzysta :P
*


Liczba postów: 1,738
Imię: Filip
Skąd: Kołdowo
Pojazd: Romet Kadet
Post: #36
RE: Mój SR2E ze złomu
ooo bęben od Sr1 no fajnie, ale nie za gruba 80 do polerki??? teraz bd potrzeba czasu żeby rysy zniwelować ale liczę że ci się uda czekam na dalsze prace .
30-01-2014 23:34:55
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Chmielu17 Offline
Praktykant
*


Liczba postów: 374
Imię: Ardian
Skąd: Nowa Sól
Pojazd: Romet 100
Post: #37
RE: Mój SR2E ze złomu
Papier 80 nie był za gruby ponieważ bęben miał parę wad nie do usunięcia drobniejszym papierem. Fosa po czym wnioskujesz, że to bęben od SR1?

https://www.facebook.com/Zastava-Mediter...847651863/ - moja Zastava 1100p Mediteran
31-01-2014 00:03:17
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
fosa Offline
Stary komarzysta :P
*


Liczba postów: 1,738
Imię: Filip
Skąd: Kołdowo
Pojazd: Romet Kadet
Post: #38
RE: Mój SR2E ze złomu
W SR2 był napis '' Renak" a nie simson po tym wnioskuje
31-01-2014 00:18:56
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Chmielu17 Offline
Praktykant
*


Liczba postów: 374
Imię: Ardian
Skąd: Nowa Sól
Pojazd: Romet 100
Post: #39
RE: Mój SR2E ze złomu
Bęben przygotowany do polerowania przy okazji zrobiłem też element tylnego zawieszenia. Dziś było trochę cieplej 7 stopni na plusie, więc postanowiłem zająć się ramą. Wziąłem ją i pospawałem pęknięte miejsca przy mocowaniach silnika (to chyba klasyczny problem w tych simsonach). Z prawej strony Mi nieco gorzej wyszło przy szlifowaniu, ale z lewej strony jestem zadowolony. Pospawałem też pęknięte gniazdo sprężyny pozostaje tylko je wyszlifować.
Rama podwieszona na starej lince w komórce

Prawa strona.


Jestę spawaczę:F. Lewa strona.


Bęben i nakrętka.

https://www.facebook.com/Zastava-Mediter...847651863/ - moja Zastava 1100p Mediteran
01-02-2014 20:47:38
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Chmielu17 Offline
Praktykant
*


Liczba postów: 374
Imię: Ardian
Skąd: Nowa Sól
Pojazd: Romet 100
Post: #40
RE: Mój SR2E ze złomu
Dzisiaj dosyć ładna pogoda była więc znowu coś zrobiłem. Tym razem rozbierałem silnik. Samo rozdzielenie połówek karterów zajęło mi 3 godziny. Silnik był w przeszłości już rozbierany i klejony na farbę:F. Oleju w skrzyni brak, jedynie nalot po nim został. Kartery umyję i przygotuję do polerowania. Na razie mają na sobie pełno ziemi, syfu, rdzy, utlenionego aluminium. Muszę jeszcze trochę poprawić powierzchnie styku ponieważ mają kilka zadziorów. Więc za parę godzin kolejna aktualizacjaSmile.




https://www.facebook.com/Zastava-Mediter...847651863/ - moja Zastava 1100p Mediteran
05-02-2014 19:05:46
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
motomaniak Offline
Technik
*


Liczba postów: 1,022
Imię: Jakub
Skąd: Odolanów
Pojazd: Inny
Post: #41
RE: Mój SR2E ze złomu
i co simek nabiera kształtów?

Moja strona

https://m.facebook.com/Garaż-klasyków-PR...=bookmarks
28-02-2014 21:59:57
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
universal z 1989 ?
Ostatni post: zaz
Dzisiaj 09:46:01
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 29
Wigry 1 z 1976 - szczegół...
Ostatni post: zaz
Dzisiaj 09:40:38
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 302
[oddzielony] Jak założyć ...
Ostatni post: pitus74
Wczoraj 21:16:16
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 29
Renowacja kół komar 2320 ...
Ostatni post: mateuszf
Wczoraj 19:53:52
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 263
Jak ustawić palec wysprzę...
Ostatni post: romek
25-04-2024 18:17:17
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 1480
Jaki to Romet
Ostatni post: zawiass
25-04-2024 11:52:49
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 66
Brak sprzęgła na biegu
Ostatni post: pitus74
24-04-2024 21:32:59
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 1468
Romet ogar 205 popychacz ...
Ostatni post: pitus74
24-04-2024 20:27:43
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 1665
Problem z adv 250
Ostatni post: romek
24-04-2024 19:19:11
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 554
Paliwa E10 a silniki dwus...
Ostatni post: Spaceman164
24-04-2024 13:34:47
» Odpowiedzi: 39
» Wyświetleń: 10805
Romet Duet - Jaki rocznik...
Ostatni post: Wojtasik
24-04-2024 12:02:01
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 669
FSM Pinokio z 89 roku
Ostatni post: Wojtasik
24-04-2024 11:53:57
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 161
Instrukcja komar 2352 i s...
Ostatni post: Debesta
24-04-2024 00:16:02
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 195
OldtimerBazar Wrocław 7/3...
Ostatni post: Debesta
24-04-2024 00:13:17
» Odpowiedzi: 38
» Wyświetleń: 16419
Naprawa przełącznika świa...
Ostatni post: Blusik
24-04-2024 00:01:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 169

Reklama