Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Chart] Woda w lagach? Biegi...
Autor Wiadomość
Kawka Offline
W trakcie remontu Charcicy
*


Liczba postów: 78
Imię: Piotrek
Skąd: z zaskoczenia
Pojazd: Romet Chart
Post: #1
Woda w lagach? Biegi...
Witajcie,

Mam mały problem, a może jest on większy niż mi się wydaje. Zakupiłem charta i dziś postanowiłem wreszcie na nim pojeździć bo znalazło się 2h wolnego czasu. Z góry mówię, że jestem laikiem w tym temacie, a nie chcę zepsuć maszyny.

Pytanie 1.

Jak napieram na kierownicę w dół to słychać takie "chlup" i nie dochodzi ono z baku paliwa (bak był pusty prawie). Jak był przechylony romet i wypakowywany z samochodu to ulała się ciecz koloru herbaty. Przypomina wodę deszczową i (o zgrozo) pewnie rdza. Napierając parę razy mocniej zaczęła się wylewać. Domyślam się, że nie ma tam oleju. W instrukcji nie ma nic oprócz budowy amorka i sprężyny. U poprzedniego właściciela stał pod chmurką na werandzie.

Stąd się wydostaje ciecz

Co powinienem z tym zrobić? Odessać to rurką jakąś?

Pytanie 2.

Jak powinno się wrzucać prawidłowo biegi? Pytanie pewnie dla niektórych śmieszne i oczywiste, ale czasem nie wchodzi dwójka jak mniemam.
Chciałbym jakąś prostą instrukcję jak odpalać, z poszczególnymi etapami. Mam nadzieję, że kombinację jaką robiłem dziś, nie zniszczy skrzyni Tongue