Dodatkowa seria naszych forumowych kalendarzy już dostępna w naszym sklepie! KLIKNIJ TUTAJ!

Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Wątek zamknięty 
[FAQ] Ślizganie i ciągnięcie sprzęgła - przyczyny i rozwiązanie
Autor Wiadomość
kamil97 Niedostępny
Początkujący


Liczba postów: 1,711
Imię: Kamil
Skąd: Julianów- TOP
Pojazd: Inny
Post: #1
[FAQ] Ślizganie i ciągnięcie sprzęgła - przyczyny i rozwiązanie
Ślizganie, czy ciągnięcie sprzęgła może być spowodowane złym olejem, tarczami lub po prostu samą regulacją sprzęgła.

Jeśli regulacja nie pomaga należy zwrócić uwagę na rodzaj oleju.
Oleje przeznaczone do tych silników są podane w temacie: Jaki olej do silnika ?

Czasami powodem są tarcze sprzęgłowe:
Należy pamiętać, że w przypadku nowych tarcz muszą zostać one zatopione w kąpieli olejowej na 24h przed ich założeniem. Jeśli tego nie zrobimy spalimy tarczę. Czasami sprzęgło może działać nieprawidłowo, gdy tarcze nie są odpowiednio założone. Należy na to zwracać dużą uwagę przy składaniu sprzęgła.

Jeśli wszystko mamy sprawdzone należy porządnie wyregulować sprzęgło. Regulacji dokonuje się na lince przy klamce jak i dojściu linki do wodzika.

Uwaga!! Niektóre linki sprzęgła teraźniejszej produkcji bywają za długie. W takim przypadku należy zastosować dystanse na lince lub wymienić linkę na inną.


Jeżeli wkradł się błąd, czy coś zostało pominięte lub chcesz dodać coś konkretnego do tematu proszę o wiadomość PW do moderatora.

Moja skoda octavia I 1.8 SLX
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-11-2013 22:18:35 przez Semmao.)
12-11-2013 19:56:20
Znajdź wszystkie posty użytkownika
[+] 1 osoba postawiła piwo kamil97 za ten post.
Reklama
Wątek zamknięty 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Usermap | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Yamaha DT80 LC2 by seler1...
Ostatni post: seler1500
Dzisiaj 02:18:54
» Odpowiedzi: 25
» Wyświetleń: 2189
Witam.
Ostatni post: Odrestaurator
Dzisiaj 02:11:44
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 11
Romet Albatros by dzikidz...
Ostatni post: wojakrob
Dzisiaj 00:54:54
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 14
Polski Fiat 126p FL - Czy...
Ostatni post: Quake96
Dzisiaj 00:04:58
» Odpowiedzi: 73
» Wyświetleń: 27733
Romet 50-T-1 elektronik 1...
Ostatni post: zmd-52
Wczoraj 23:45:40
» Odpowiedzi: 177
» Wyświetleń: 29076
Od czego podejdą amory do...
Ostatni post: bacablue
Wczoraj 23:37:20
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 30
Powitanie
Ostatni post: wojakrob
Wczoraj 23:15:06
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 66
Składanie piasty Przód i ...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Wczoraj 21:11:21
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 69
Kartery silnika ZB4
Ostatni post: wicher
Wczoraj 20:05:29
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 28
Ogar 200 w dalsze trasy
Ostatni post: TheKocur
Wczoraj 19:24:34
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 204
Komar 2320 '70 - ''Klak''
Ostatni post: romek
Wczoraj 15:47:35
» Odpowiedzi: 104
» Wyświetleń: 27091
[K] Kupię ramę z papieram...
Ostatni post: Piekarelk
Wczoraj 14:31:40
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 125
[K] błotniki do Waganta
Ostatni post: Dawdzio
Wczoraj 14:25:11
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 77
Romet Komar 2350 - Stan a...
Ostatni post: wojakrob
Wczoraj 12:01:44
» Odpowiedzi: 35
» Wyświetleń: 2761
Komar 2330 1969 i Pegaz 7...
Ostatni post: xploid
Wczoraj 11:50:48
» Odpowiedzi: 74
» Wyświetleń: 7526

Reklama