Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Autor Wiadomość
janusz94 Niedostępny
Rezonator
*


Liczba postów: 65
Imię: Janusz
Skąd: wlkp
Pojazd: Inny
Post: #286
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Nie chodziło mi o samo pochylenie membrany w stosunku do silnika ale o to odbicie o kąt niemalże 90° i to dość ostrawe i że możnaby to zrobić łagodniej.

Piły spalinowe mają całkiem inne rozwiązania i membrana jest umieszczona pod kątem około 90° w stosunku do cylindra i to dość słaby przykład bo takie silniki mają pracować w bardzo wąskim zakresie obrotów.
Dokładnie tak jak Lagoon pisze procentowe wyważenie dobiera się doświadczalnie.
A jak dasz cięższy tłok w miejsce lekkiego to pogarsza się wyważenie czyli jak jest seryjnie 40% i dałeś cięższą korbe i cięższy tłok to sporo spadnie %wyważenie, dlatego trzebabędzie powiększać seryjne otwory wyważające we wale albo dowiercić kolejne.

A co do wielkości kanału wydechowego to zdaje się że już dyskutowaliśmy w tym temacie, są do tego celu odpowiednie wzory umożliwiające przeliczenie potrzebnego przekroju kanału wydechowego do zapewnienia cylindrowi dobrego przepływu spalin i na tym zakończyłbym temat kanału wydechowego.

Silnik 4garowy podałem jako klasyczny przykład, a co do 3 i 5garowców zasada wyrównowaażenia jest taka sama, bo jest inny kąt wykorbienia między poszczególnymi cylindrami Wink

Z mojej strony koniec dyskusji w tym temacie. Do momentu uruchomienia silnika nic pisać nie zamierzam, poczekam grzecznie na efekty.
24-04-2014 22:39:37
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień - janusz94 - 24-04-2014 22:39:37




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Jak ustawić palec wysprzę...
Ostatni post: romek
Dzisiaj 18:17:17
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 1439
Renowacja kół komar 2320 ...
Ostatni post: mateuszf
Dzisiaj 17:37:11
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 202
Jaki to Romet
Ostatni post: zawiass
Dzisiaj 11:52:49
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 29
Brak sprzęgła na biegu
Ostatni post: pitus74
Wczoraj 21:32:59
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 1447
Romet ogar 205 popychacz ...
Ostatni post: pitus74
Wczoraj 20:27:43
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 1647
Problem z adv 250
Ostatni post: romek
Wczoraj 19:19:11
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 547
Paliwa E10 a silniki dwus...
Ostatni post: Spaceman164
Wczoraj 13:34:47
» Odpowiedzi: 39
» Wyświetleń: 10697
Romet Duet - Jaki rocznik...
Ostatni post: Wojtasik
Wczoraj 12:02:01
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 643
FSM Pinokio z 89 roku
Ostatni post: Wojtasik
Wczoraj 11:53:57
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 148
Instrukcja komar 2352 i s...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 00:16:02
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 187
OldtimerBazar Wrocław 7/3...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 00:13:17
» Odpowiedzi: 38
» Wyświetleń: 16345
Naprawa przełącznika świa...
Ostatni post: Blusik
Wczoraj 00:01:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 156
Wigry 1 z 1976 - szczegół...
Ostatni post: zaz
23-04-2024 23:45:30
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 232
Hej Rometowcy, pozdrowien...
Ostatni post: wigryman
22-04-2024 20:50:51
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 237
Części 50-T/TS-1: zbiorni...
Ostatni post: gladiator_86
21-04-2024 22:08:17
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 1114

Reklama