Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Autor Wiadomość
hohowski Offline
Nowy
*


Liczba postów: 1
Imię: Jacek
Skąd: Końskie
Pojazd: Romet Chart
Post: #68
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
(13-08-2013 21:55:25)Simon napisał(a):  Tak Bigosft jest pierwszą osobą która wyczyniła i wyczynia cuda z elektroniką w Charcie Wink Jego strona to właśnie motorowerowo.pl

Zrobiłem dwa iskrowniki na wzór tego z strony motorowerowo.pl z tą róznicą że mają one 4 przewinięte cewki, ale nie osiągnąłem zakładanego celu. Ładowania starcza na żarówkę 25 Watt i dlatego podjąłem sie zakupu innego zapłonu. Obecna ładowanie to super potęga, ciężko mi to opisać. Rozładowany akumulator wstaje w minutę od odpalenia. Światła oczywiście jak i cała instalacja w tym wykonaniu jest zasilana z akumulatora jak w normalnych motocyklach.
(13-08-2013 22:08:25)Lagoon napisał(a):  Zapłon w Charcie fajna sprawa póki się nie zaczną cyrki z nim. Sprawdziłem ten wał do RV4 i nie ma takich o skoku 42 mm, wszystkie tuningowe są o fabrycznym skoku tłoka 40 mm, ponadto sprawdziłem dla pewności u polskich dystrybutorów( w tym u Smugglera, który ma dostęp do części z EasyParts) i takze potwierdził że takich wałów nie ma.

Co do kanału wodnego. Racja, można sobie z tym poradzić też, ale nie kombinując można przystosować cylinder z silnika Derbi EBS(Sendy i GPR do 2006 roku). Szpilki zdaje się pasują, więc mniej komplikacji.

Co do membrany. Pewnie i słusznie, jak już kupować membranę to o większym przepływie, niektóre tuningowe wyglądają jak seria i są o takim samym przelocie, kupują listki karbonowe mamy to samo o wiele tańszym kosztem.

Co do tłoków. W zasadzie to i MZA i RZT to kiepski wybór, MZA tanie i strasznie słabe, ostatnio zatarłem 2 tłoki w lekko dłubniętym 70/2 w simsonie, 3 tłok jakoś daje rade przy zwiększonej dawce oleju. RZT z kolei niektóre są bardzo dobre egzemplarze, latają aż miło, a miałem 2 przypadki gdzie te tłoki zawiodły, w jednym przypadku złe wykonanie rowka na pierścień , przez co silnik miał "odcinkę", drugi przypadek tłok się zacierał. Także raz się trafi a raz nie, cena według mnie przesadzona.

Zgadzam się co do tłoka to jego jakość nie odpowiada cenie. Mój pierwszy tłok dostałem z brakiem w odlewie pod otworem sworznia, tragedia a kosztował prawie 60 Euro. Nie wspomnę już o tym,. że kupiłem ten z jednym pierścieniem a Niemiec pomylił się i wysłał ten z dwoma pierścieniami. Troszkę zrechabilitował się i drugiego z jednym pierścieniem kupiłem za 25 Euro z dostawą do Polski bo też Niemiec pomylił się i wysłał zamiast do Niemiec do znajomych to do Polski
Co do cylindra RV4 to jestem pewien, że ma on skok 42 mm, taką ma dokładnie wysokość od końca tulei do dołu okien płuczących. Dwa milimetry to bardzo dużo aby można było się pomylić przy mierzeniu. Niemiec wystawiając go na aukcji też podał że jest to komplet tuningowy o skoku 42 mm firmy Malossi. I jeszcze jeden kolega simsonowiec z Łodzi robiący nawiasem mówiąc świetne tłumiki spawane u którego chcę teraz dorobić nowy spawany tłumik potwierdził, że takie właśnie cylindry robiła firma Malossi do tego silnika. Rozmawiałem z nim na temat skutków tego mniejszego skoku w przypadku założenia tego cylindra do siulnika o skoku 44 mm.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-08-2013 22:22:21 przez hohowski.)
13-08-2013 22:09:47
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień - hohowski - 13-08-2013 22:09:47




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Motorynka M3 by Decuu
Ostatni post: romek
Dzisiaj 07:40:12
» Odpowiedzi: 65
» Wyświetleń: 16142
Romet Komar 2350 Dawid22
Ostatni post: Dawid22
Dzisiaj 01:37:32
» Odpowiedzi: 44
» Wyświetleń: 5617
Romet Duet - Jaki rocznik...
Ostatni post: FranXXpl
Dzisiaj 00:58:57
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 262
Remont Silnika
Ostatni post: marcin1479
Wczoraj 23:48:14
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 52
Paliwa E10 a silniki dwus...
Ostatni post: Spaceman164
Wczoraj 13:49:48
» Odpowiedzi: 33
» Wyświetleń: 10014
Ogar 200 Romka '84
Ostatni post: Spaceman164
Wczoraj 08:24:48
» Odpowiedzi: 117
» Wyświetleń: 12921
Problemy z komarkiem
Ostatni post: Dawdzio
17-04-2024 21:06:07
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 273
Szum sprzegła
Ostatni post: elmer
17-04-2024 15:08:37
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 2382
jaki to model roweru zzr?
Ostatni post: beta1989
16-04-2024 22:56:39
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 192
Nowe życie Ogara po 38 la...
Ostatni post: Bob_Harley
16-04-2024 22:44:05
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 317
Remont silnika 019
Ostatni post: michanio91
16-04-2024 19:39:41
» Odpowiedzi: 17
» Wyświetleń: 1114
FSM Polski Fiat 126p FL p...
Ostatni post: miszel
15-04-2024 19:24:48
» Odpowiedzi: 40
» Wyświetleń: 5764
Problem z adv 250
Ostatni post: Bob_Harley
15-04-2024 18:09:51
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 497
Mesko Nimfa
Ostatni post: romek
15-04-2024 16:44:47
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 2274
Witam
Ostatni post: romek
15-04-2024 11:51:27
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 313

Reklama