Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Odpowiedz 
Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Autor Wiadomość
hohowski Offline
Nowy
*


Liczba postów: 1
Imię: Jacek
Skąd: Końskie
Pojazd: Romet Chart
Post: #1
Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-07-2013 13:58:45 przez hohowski.)
28-07-2013 13:47:16
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
MIREK.M2 Offline
Technik
*


Liczba postów: 896
Imię: Mirek
Skąd: RBR
Pojazd: Romet Pony
Post: #2
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
gdzie zdjecie
dobra ju z jest

Big Grin Zapraszam http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=30568 Big Grin
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-07-2013 13:59:08 przez MIREK.M2.)
28-07-2013 13:58:02
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
barcelxxl Offline
Elektro-Mechanik z powołania
*


Liczba postów: 837
Imię: Bartek
Skąd: Imbramowice
Pojazd: Inny

Forumowy Garaż: 6
Post: #3
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Nic nie rozumiem z tego wątku. Wytłumacz.

28-07-2013 13:59:32
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
MIREK.M2 Offline
Technik
*


Liczba postów: 896
Imię: Mirek
Skąd: RBR
Pojazd: Romet Pony
Post: #4
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Jesteś z podkarpackiego

Big Grin Zapraszam http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=30568 Big Grin
28-07-2013 14:00:54
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
hohowski Offline
Nowy
*


Liczba postów: 1
Imię: Jacek
Skąd: Końskie
Pojazd: Romet Chart
Post: #5
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
(28-07-2013 13:47:16)hohowski napisał(a):  Próbuję założyć post o moim charcie. Na początek zdjęcia:
1) Zatarty tłok ZT Tuning:
http://imageshack.us/photo/my-images/42/i37e.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/560/gy52.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/560/gy52.jpg/
2) Obecny tłok:
http://imageshack.us/photo/my-images/571/q2jo.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/138/ve9b.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/19/djpy.jpg/
3) ZApłon Motoplat z magnetem 12V 130 Wat
http://imageshack.us/photo/my-images/841/6gtw.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/7/jcu1.jpg/


Zacząłem pisać wątek i chciałem go podejrzeć czy wszystko jest ok a potem brakła miczasu na jego edycję. Postaram się tutaj dołączyć pozostałe zdjęcia:
1) ciąg dalszy zapłonu:
http://imageshack.us/photo/my-images/6/mb8b.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/7/jcu1.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/841/6gtw.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/829/6hsi.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/580/tqyv.jpg/
2) obecny już trzeci tłok, ZT Tuning Racing z jednym pierścieniem:
http://imageshack.us/photo/my-images/19/djpy.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/196/5bcd.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/138/ve9b.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/571/q2jo.jpg/
3) Obecny cylinder:
http://imageshack.us/photo/my-images/9/tezw.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/209/jutl.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/401/6o6v.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/29/5npo.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/690/8a4a.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/708/04l7.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/27/urdi.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/41/gcne.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/96/hzmt.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/585/s9fm.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/849/vxb3.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/153/soue.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/832/unuy.jpg/
4) Od tego powinienem zacząć - to mój chart w obecnym kształcie:
http://imageshack.us/photo/my-images/197/qbno.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/827/tijs.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/89/f1ug.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/534/eao6.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/7/04nn.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/707/opz9.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/822/uqfi.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/585/kjmx.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/821/o4oo.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/208/ctzz.jpg/
5) A to silnik tego charta z bezpośrednim napełnieniem:
http://imageshack.us/photo/my-images/585/s93m.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/12/9y3z.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/189/s5gu.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/32/tdj9.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/209/6lqz.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/541/1zk3.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/841/gnd9.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/196/7bnb.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/17/bzj1.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/21/3cmp.jpg/
Oj namęczyłem się z tymi zdjęciami ale chyba udało się. Teraz kilka zdań opisu:
Zmiany w charcie:
- wał z korbowodem derbi senda racing (łożysko igiełkowe u góry)
- gaźnik Dellorto PHBG 21 BS
- sprzęgło czterotarczowe
- tłumik Reso sport z przeróbkami
- zapłon Motoplat 12V 130 Watt, światła z akumulatora 12V 60/55 Watt, ładowanie przez regulator Motoplat
- cylinder simson 70 ccm 10 kanałów
- tłok ZT Tuning Racing
I jeszcze trochę innych spraw ale już zmęczyłem się pisaniem.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-07-2013 14:38:32 przez hohowski.)
28-07-2013 14:06:08
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
BigSoft Niedostępny
Elektronik


Liczba postów: 998
Imię: Przemek
Skąd: SI
Pojazd: Inny

Forumowy Garaż: 6
Post: #6
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Takie długie tematy polecam sobie napisać najpierw np w Wordzie, albo klikać "zapisz szkic" bo chyba jest tu taka funkcja.

Odnośnie Charta, to wygląda to super i bardzo jestem ciekaw jak to teraz jeździ (szkoda, że niektóre zdjęcia, zwłaszcza z pkt 5 są takie małe, no chyba, że u mnie się tak wyświetlają).

Można liczyć na jakiś materiał wideo z pracy silnika i jazdy?

Chart210.pl - chcesz rozwijać stronę o Charcie? Napisz do mnie prywatną wiadomość.
citroen-XM.pl
28-07-2013 15:08:52
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Wojtek3362 Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 1,900
Imię: Wojciech
Skąd: Zduńska Wola
Pojazd: Romet Chart
Post: #7
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień

Moje pojazdy - Wojtek3362

Pozdrawiam Smile
28-07-2013 15:21:56
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 3 użytkowników postawiło piwo Wojtek3362 za ten post.
theogarowiec Offline
rider ogar
*


Liczba postów: 1,002
Imię: Szymon
Skąd: Słupca
Pojazd: Inny
Post: #8
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Projekt muszę przyznać, że ciekawy.. również czekam na film z pracy silnika Wink

gg.44815430

Simson S51 B1-4

http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=22446
28-07-2013 15:35:41
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
hohowski Offline
Nowy
*


Liczba postów: 1
Imię: Jacek
Skąd: Końskie
Pojazd: Romet Chart
Post: #9
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
(28-07-2013 15:08:52)BigSoft napisał(a):  Takie długie tematy polecam sobie napisać najpierw np w Wordzie, albo klikać "zapisz szkic" bo chyba jest tu taka funkcja.

Odnośnie Charta, to wygląda to super i bardzo jestem ciekaw jak to teraz jeździ (szkoda, że niektóre zdjęcia, zwłaszcza z pkt 5 są takie małe, no chyba, że u mnie się tak wyświetlają).

Można liczyć na jakiś materiał wideo z pracy silnika i jazdy?

Obecnie go docieram, ale na poprzednim cylindrze i poprzednich dwóch tłokach osiągał 110 km/h i potworną moc. Nowe sprzęgło trzytarczowe na oryginalnych częściach ZMD nie wytrzymywało zarówno zmiany biegów jak i przyspieszenia na trzecim biegu. Z tego powodu dołożyłem do sprzęgła czwartę tarczę. Ponieważ poprzednie tłoki zatarłem bardzo szybko teraz staram się pojeździć nim delikatnie przez jakieś 500 km zanim go przetestuję. Na przyszły rok zamierzam wykonać kolejny silnik jeszcze bardziej zmieniony. Kupiłem już cylinder od Minarelli RV4 firmy Malossi chłodzony wodą. Niestety nie ma on zasilania bezpośredniego i z tego powodu wykonam kolejny silnik. Założę też do niego skrzynię 4 biegową jak uda mi się znaleść kogoś kto wykona do niej podzespoły w rozsądnej cenie. Mam gotowy projekt czwartego biegu ale wyceniałem wykonanie tego pomysłu w dwóch filrmach i np. sam wałek pośredni kosztuje 800 zł a jedna zębatka to koszt około 400 zł. Założę też do niego spawany tłumik a nie seryjny.
(28-07-2013 15:21:56)Wojtek3362 napisał(a):  http://imageshack.us/photo/my-images/9/tezw.jpg/
Malujesz paznokcie? Big Grin

Co do zdjęcia z paznokciem to oczywiste, że to nie mój paznokieć. Na tym foru podziwiaj technikę a nie paznokcie.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-07-2013 15:53:40 przez hohowski.)
28-07-2013 15:42:51
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
kamil_s Offline
Zarejestrowany


Liczba postów: 0
Imię: Kamil
Skąd: Tarnów
Pojazd: Inny
Post: #10
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Powodzenia, ja też się z tym sporo męczyłem zanim to zrobiłem Smile
28-07-2013 16:15:57
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
hohowski Offline
Nowy
*


Liczba postów: 1
Imię: Jacek
Skąd: Końskie
Pojazd: Romet Chart
Post: #11
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Jak zrobiłeś to pokaż jekieś fotki. Od czego włożyłeś cylinder. Minarelli ma skok 42 mm znaszjaki cylinder chłodzony cieczą o skoku 44mm i rozstawie szpilek 50 mm?
28-07-2013 16:21:24
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Wojtek3362 Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 1,900
Imię: Wojciech
Skąd: Zduńska Wola
Pojazd: Romet Chart
Post: #12
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
(28-07-2013 15:42:51)hohowski napisał(a):  Mam gotowy projekt czwartego biegu ale wyceniałem wykonanie tego pomysłu w dwóch filrmach i np. sam wałek pośredni kosztuje 800 zł a jedna zębatka to koszt około 400 zł. Założę też do niego spawany tłumik a nie seryjny.

Nie rozumiem, wydajesz takie pieniądze na zwykłego charta, który pewnie rozleci się przy takiej mocy jak ty opowiadasz, a za te pieniądze kupił byś coś dużo bardziej lepszego i mocniejszego. Ale twoje pieniądze, twój czas i twój chart. Kombinuj dalej.

P.S. Tak, tak, wiem... Jestę Hejterę

Moje pojazdy - Wojtek3362

Pozdrawiam Smile
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-07-2013 16:29:22 przez Wojtek3362.)
28-07-2013 16:27:54
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Marwerick Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 1,882
Imię: Zbigniew
Skąd: rumia (GWE)
Pojazd: Romet Chart

Forumowy Garaż: 1
Post: #13
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
no ładny motorower przeróbki silnika z rozmachem zrobione i ładne masz te "zegary" na kierownicy i dobry to jest patent z tym bezpośrednim napełnianiem ? a na jakim oleju do mieszanki jeździsz przy takich przeróbkach
28-07-2013 16:30:07
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
hohowski Offline
Nowy
*


Liczba postów: 1
Imię: Jacek
Skąd: Końskie
Pojazd: Romet Chart
Post: #14
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
(28-07-2013 16:27:54)Wojtek3362 napisał(a):  
(28-07-2013 15:42:51)hohowski napisał(a):  Mam gotowy projekt czwartego biegu ale wyceniałem wykonanie tego pomysłu w dwóch filrmach i np. sam wałek pośredni kosztuje 800 zł a jedna zębatka to koszt około 400 zł. Założę też do niego spawany tłumik a nie seryjny.

Nie rozumiem, wydajesz takie pieniądze na zwykłego charta, który pewnie rozleci się przy takiej mocy jak ty opowiadasz, a za te pieniądze kupił byś coś dużo bardziej lepszego i mocniejszego. Ale twoje pieniądze, twój czas i twój chart. Kombinuj dalej.

P.S. Tak, tak, wiem... Jestę Hejterę

Ten chart nie rozleci się. Problemem teraz jest tylko chłodzenie, które poprawie. Czemu zakładasz, że ten silnik ma rozpaść się? Jeś crosy chodzą w takim wykonaniu to czemu chart nie może? Co do oleju to jeżdżę na castrolu syntetyku.
(28-07-2013 16:30:07)Marwerick napisał(a):  no ładny motorower przeróbki silnika z rozmachem zrobione i ładne masz te "zegary" na kierownicy i dobry to jest patent z tym bezpośrednim napełnianiem ? a na jakim oleju do mieszanki jeździsz przy takich przeróbkach

Bezpośrednie napełnienie to droga do osiągnięcia wysokich obrotów i wysokiej co za tym idzie mocy. Moim zdaniem dzięki temu osiągnąłem tak wysoką moc i obroty choć niektórzy mi nie dowierzają.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-07-2013 17:12:02 przez hohowski.)
28-07-2013 17:07:37
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Marwerick Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 1,882
Imię: Zbigniew
Skąd: rumia (GWE)
Pojazd: Romet Chart

Forumowy Garaż: 1
Post: #15
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
a to te bezpośrednie napełnianie jest lepsze jak takie tradycyjne że mieszanka przez cylinder do wału idzie
28-07-2013 17:14:18
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Jednoślad miesiąca
Kwiecień - komarinho

Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Romet Pony "Motorynka" by...
Ostatni post: ptrcichy
Dzisiaj 00:09:41
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 15
Kupno rometa 50 t-1
Ostatni post: halcik
Dzisiaj 00:06:37
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 52
Ogar 202 - Żarówka
Ostatni post: stqc
Wczoraj 23:57:59
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 30
Simson s51 enduro
Ostatni post: Odrestaurator
Wczoraj 23:32:26
» Odpowiedzi: 83
» Wyświetleń: 14053
Co potrzeba do przeglądu ...
Ostatni post: Spsodg
Wczoraj 23:28:07
» Odpowiedzi: 15
» Wyświetleń: 298
Wigry 3
Ostatni post: Dawdzio
Wczoraj 23:19:11
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 45
Podkładka pomiędzy łożysk...
Ostatni post: seler1500
Wczoraj 23:11:18
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 60
Silnik malaguti minarelli...
Ostatni post: seler1500
Wczoraj 23:05:14
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 113
Romet Mińsk 125 Typ 400A
Ostatni post: rafi555
Wczoraj 22:57:04
» Odpowiedzi: 61
» Wyświetleń: 5643
Silnik motorynka M1, sprz...
Ostatni post: rafi555
Wczoraj 22:53:44
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 38
Zapłon w motorynce
Ostatni post: rafi555
Wczoraj 22:51:10
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 118
[K] Kupię Mz Etz
Ostatni post: Spsodg
Wczoraj 22:47:27
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 25
Cześć
Ostatni post: Olekk
Wczoraj 22:34:28
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 13
Koła zębate Romet Mińsk
Ostatni post: Mati
Wczoraj 19:33:58
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 26
WSK KOBUZ 77 baj Bartosz
Ostatni post: Bartosz.
Wczoraj 18:13:11
» Odpowiedzi: 48
» Wyświetleń: 5248

Zapraszamy

Reklama