Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
60cm3 BARDZO DZIWNY PROBLEM...
Autor Wiadomość
KamilOGAR200 Offline
RIDER
*


Liczba postów: 46
Imię: Kamil
Skąd: Wieluń
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #1
60cm3 BARDZO DZIWNY PROBLEM...
Witam! mój problem polega na tym, że (uwaga bo się rozpiszę Tongue) simson zimny odpala i jeździ natomiast już drugi raz mi się zdarzyło że po przejechaniu w tym przypadku 3 km zgaszeniu i czekaniu odpalił i po 100 metrach przy dodawaniu gazu zaczynało go mulić po czym puściłem manetkę i chodzi normalnie stanąłem, zgasiłem i odpalił z kopki dodaje gazu i znowu nie chce wejść na wyższe obroty. Zapchałem go do kolegi który mieszkał nie daleko, zacząłem grzebać przy gaźniku to samo sprawdziłem iskrę taka jak powinna być, wykręciłem gaźnik wyczyściłem dysze kompresorem skręciłem wszystko, dotknąłem cylindra-chłodny, zapalił wchodzi na wysokie obroty i normalnie da się jechać. To nie był gaźnik na pewno bo za pierwszym razem też był czyszczony i znowu się tak stało. Odpalił przez to że miał niską temperaturę. POWIEDZCIE MI DO CHOLERY CO O MOŻE BYĆ????!!!!!!
27-06-2013 14:18:18
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
atlanta125 Offline
Znowu robi Charta z nudów
*


Liczba postów: 282
Imię: Maciej
Skąd: Tczew
Pojazd: Romet Chart
Post: #2
RE: 60cm3 BARDZO DZIWNY PROBLEM...
hm... sprawdź zapłon , simeringi

też tak miałem
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-06-2013 14:23:05 przez atlanta125.)
27-06-2013 14:22:37
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
KamilOGAR200 Offline
RIDER
*


Liczba postów: 46
Imię: Kamil
Skąd: Wieluń
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #3
RE: 60cm3 BARDZO DZIWNY PROBLEM...
siemeringi dobre zapłon ustawiony ale odpala na kopa to jest najdziwniejsze O_o
27-06-2013 14:29:29
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Pompuś
Unregistered

 
Post: #4
RE: 60cm3 BARDZO DZIWNY PROBLEM...
Wydaje mi się, że tłok puchnie.
27-06-2013 14:32:01
Odpowiedz cytując ten post
KamilOGAR200 Offline
RIDER
*


Liczba postów: 46
Imię: Kamil
Skąd: Wieluń
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #5
RE: 60cm3 BARDZO DZIWNY PROBLEM...
nie tYlko obie się tak wydaje Smile ALE TO JEST DLA MNIE NAJCZARNIEJSZY SCENARIUSZ
27-06-2013 14:33:12
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
serzie-ogar205 Offline
technik transportu kolejowego
*


Liczba postów: 553
Imię: serek
Skąd: KRE
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #6
RE: 60cm3 BARDZO DZIWNY PROBLEM...
może nie tłok puchnie co
cylinder pod wpływem temperatury.

MOJE MASZYNY

(gaźnikowce)
-Stella
-komar
-WSK kobuz
-Romet ogar 205 '89
-Romet ogar 205 '90
(pedałowce)
-Romet Samanta
-Romet Mustang
-Romet flaming
-Romet Bratek
27-06-2013 14:35:44
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Romeciarz351 Offline
Mechanik z powołania


Liczba postów: 424
Imię: D
Skąd: jestem?
Pojazd: Inny
Post: #7
RE: 60cm3 BARDZO DZIWNY PROBLEM...
kolega w simsonie ma takie cos że jediz ei mu gasnie i nie da wejsc na wyzsze obroty
27-06-2013 14:39:59
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Irek Niedostępny
-----
*


Liczba postów: 1,410
Imię: .
Skąd: .
Pojazd: Inny
Post: #8
RE: 60cm3 BARDZO DZIWNY PROBLEM...
Po co nabijać takie bezsensowne posty facepalm to problem tylko i wyłącznie owego kolegi.

Oczywiście należy sprawdzić świece która musi mieć odpowiednią ciepłote - F100 wg Iskry, 260 wg Isolatora, lub B8HS wg NGK ; odstęp elektrod ma wynosić 0,4 mm. Przerwa na platynach także 0,4mm .

Przy cylindrze 60cm3 musi być odpowiednio ustawiony zapłon - 1,6mm przed GMP oraz na nowo wyregulowany skład mieszanki, możliwe że trzeba będzie podnieść iglice . Jeśli mieszanka jest zbyt uboga, do tego zapłon za wczesny (jak przy wyprzedzeniu dla S51) powoduje przegrzewanie silnika i puchnięcie tłoka, efekt - po nagrzaniu motor nie chce wchodzić na obroty.

Przyczyną może być także uszkodzony / zawieszony tłoczek ssania w gaźniku lub gumka znajdująca sie na jego końcu oraz uszkodzony kondensator lub cewka WN (jeśli nagrzewa sie, należy ją wymienić)

Takie zachowanie może powodować również zatkany filtr powietrza- silnik dostaje zbyt bogatą mieszanke więc nagrzany nie pracuje prawidłowo

Napisz jaki kolor ma świeca po wykręceniu, coś więcej będą mógł stwierdzić. Bo wg tego co piszesz mieszanka może być za uboga co prowadzi do przegrzewania lub zbyt bogata ale nie da sie stwierdzić, kolor na jaki wypalona jest świeca da coś więcej.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-06-2013 15:00:40 przez Irek.)
27-06-2013 14:50:28
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
KamilOGAR200 Offline
RIDER
*


Liczba postów: 46
Imię: Kamil
Skąd: Wieluń
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #9
RE: 60cm3 BARDZO DZIWNY PROBLEM...
taki brązowo złoty coś koło tego
27-06-2013 15:47:54
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Irek Niedostępny
-----
*


Liczba postów: 1,410
Imię: .
Skąd: .
Pojazd: Inny
Post: #10
RE: 60cm3 BARDZO DZIWNY PROBLEM...
Jeśli ciemny - za bogata mieszanka.
Zrób tak :sprawdź zapłon - to co wcześniej pisałem, wyczyść filtr powietrza, potem sprawdź tłoczek ssania w gaźniku i wyreguluj skład mieszanki.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-06-2013 19:27:31 przez Irek.)
27-06-2013 19:23:22
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
#2 Charcik Deca
Ostatni post: Deecuu
Dzisiaj 12:53:49
» Odpowiedzi: 68
» Wyświetleń: 35662
universal z 1989 ?
Ostatni post: zaz
Dzisiaj 09:46:01
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 45
Wigry 1 z 1976 - szczegół...
Ostatni post: zaz
Dzisiaj 09:40:38
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 320
[oddzielony] Jak założyć ...
Ostatni post: pitus74
Wczoraj 21:16:16
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 45
Renowacja kół komar 2320 ...
Ostatni post: mateuszf
Wczoraj 19:53:52
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 274
Jak ustawić palec wysprzę...
Ostatni post: romek
25-04-2024 18:17:17
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 1487
Jaki to Romet
Ostatni post: zawiass
25-04-2024 11:52:49
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 73
Brak sprzęgła na biegu
Ostatni post: pitus74
24-04-2024 21:32:59
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 1472
Romet ogar 205 popychacz ...
Ostatni post: pitus74
24-04-2024 20:27:43
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 1669
Problem z adv 250
Ostatni post: romek
24-04-2024 19:19:11
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 556
Paliwa E10 a silniki dwus...
Ostatni post: Spaceman164
24-04-2024 13:34:47
» Odpowiedzi: 39
» Wyświetleń: 10831
Romet Duet - Jaki rocznik...
Ostatni post: Wojtasik
24-04-2024 12:02:01
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 674
FSM Pinokio z 89 roku
Ostatni post: Wojtasik
24-04-2024 11:53:57
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 165
Instrukcja komar 2352 i s...
Ostatni post: Debesta
24-04-2024 00:16:02
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 201
OldtimerBazar Wrocław 7/3...
Ostatni post: Debesta
24-04-2024 00:13:17
» Odpowiedzi: 38
» Wyświetleń: 16427

Reklama