Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problem po spadnięciu łańcucha
Autor Wiadomość
mlody191 Offline
Mechanior
*


Liczba postów: 840
Imię: Damian
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Romet Chart
Post: #16
RE: Problem po spadnięciu łańcucha
Najlepszym rozwiązaniem gdy kolega chce się przejechać - Niee bo na dotarciu Big Grin
A co do ogara to sprawdź całe sprzęgło a potem po kolei tryby
19-03-2013 18:42:44
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
kondzio310 Offline
Kondziu
*


Liczba postów: 810
Imię: Konrad
Skąd: Sieroszewice
Pojazd: Inny
Post: #17
RE: Problem po spadnięciu łańcucha
(19-03-2013 18:34:26)arasszymaras napisał(a):  
(19-03-2013 17:56:42)kondzio310 napisał(a):  
(19-03-2013 17:22:59)arasszymaras napisał(a):  Twierdzisz że 200 jest lepsza ?

Tak twierdzę, że czeskie 223 jest kupe lepsze od polskiego silnika. a kilka śmiesznych rozwiazań czechów nie czyni tej jednostki nieudanej.

Zdaje mi się że baardzo się mylisz. 023 itp. gorsze nie są, według mnie prostsze w budowie. Osobiście ten silnik ma dla mnie jeszcze więcej plusów.


Według mnie prostota budowy nie świadczy o tym czy coś jest lepsze czy nie, po prostu łatwiej można to wszystko złożyć i rozebrać, ale wierz mi ja mam 2 silniki 023 i 223, wiec mam porównanie, 223 to twarsza jednostka, Lecz jeden lubi to drugi co innego i o co tu sie kłócić nie ma o co wiec, mam na dzieje że tym co tutaj napisałem skończymy pisanie tego co jest lepsze w tym dziale, możę to przenieść do hydeparku.

Pako nie zrozumiałeś przesłania, jak ktoś nie zna skrzyni, powiedzmy jedzie na dwójce i zamiast dać 3 wrzuci np. 1 bo u 223 jest inaczej itp. A tak wogóle to coś sprawdziłeś np. łańcuszek sprzęgłowy
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-03-2013 18:47:28 przez kondzio310.)
19-03-2013 18:46:26
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
arasszymaras Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 1,689
Imię: Arkadiusz
Skąd: Września
Pojazd: Inny
Post: #18
RE: Problem po spadnięciu łańcucha
(19-03-2013 18:46:26)kondzio310 napisał(a):  
(19-03-2013 18:34:26)arasszymaras napisał(a):  
(19-03-2013 17:56:42)kondzio310 napisał(a):  
(19-03-2013 17:22:59)arasszymaras napisał(a):  Twierdzisz że 200 jest lepsza ?

Tak twierdzę, że czeskie 223 jest kupe lepsze od polskiego silnika. a kilka śmiesznych rozwiazań czechów nie czyni tej jednostki nieudanej.

Zdaje mi się że baardzo się mylisz. 023 itp. gorsze nie są, według mnie prostsze w budowie. Osobiście ten silnik ma dla mnie jeszcze więcej plusów.


Według mnie prostota budowy nie świadczy o tym czy coś jest lepsze czy nie, po prostu łatwiej można to wszystko złożyć i rozebrać, ale wierz mi ja mam 2 silniki 023 i 223, wiec mam porównanie, 223 to twarsza jednostka, Lecz jeden lubi to drugi co innego i o co tu sie kłócić nie ma o co wiec, mam na dzieje że tym co tutaj napisałem skończymy pisanie tego co jest lepsze w tym dziale, możę to przenieść do hydeparku.

Pako nie zrozumiałeś przesłania, jak ktoś nie zna skrzyni, powiedzmy jedzie na dwójce i zamiast dać 3 wrzuci np. 1 bo u 223 jest inaczej itp. A tak wogóle to coś sprawdziłeś np. łańcuszek sprzęgłowy

Dążyłem do tego że każdy ma swój "+" i "-" Wink
19-03-2013 18:53:09
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Mateusz95 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 69
Imię: Mateusz
Skąd: Jarocin
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #19
RE: Problem po spadnięciu łańcucha
sprawdz najpierw zębatke tylnią i przedną a puznej jak bedzie wszystko dobrze na zębatkach rozpoławiaj go
19-03-2013 20:03:19
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Pako Offline
Nowy
*


Liczba postów: 14
Imię: Paweł
Skąd: OP
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #20
RE: Problem po spadnięciu łańcucha
Zębatki są ok. Łańcuch sprzęgła jest cały. Co mnie ciekawi, to to że biegi czasem łapią a czasem nie... Rozebrałem lewą pokrywę Wszystko było ok, wrzuciłem bieg odpaliłem go i zaraz zgasiłem. Wrzuciłem na luz, potem znowu na bieg i sporadycznie łapie te biegi.
19-03-2013 21:26:51
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
RUDEK 1998 Offline
Pirat Drogowy


Liczba postów: 89
Imię: MIREK
Skąd: Ulucz
Pojazd: Romet Pony
Post: #21
RE: Problem po spadnięciu łańcucha
Ja myślę że poszły jakieś tryby i będziesz musiał rozpoławiać możesz sprawdzić sprzęgło. Aha i jeszcze jedno nikomu nie dawaj jezdzić na swoim moto
19-03-2013 22:26:26
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
kondzio310 Offline
Kondziu
*


Liczba postów: 810
Imię: Konrad
Skąd: Sieroszewice
Pojazd: Inny
Post: #22
RE: Problem po spadnięciu łańcucha
No to może ci automat biegów "rozwalił' kolega, nie trać czasu, rozpoławiaj silnik , i zobacz co sie dzieje, bo dużo roboty nie ma góra 2 dni.
19-03-2013 23:20:12
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
szopen45 Offline
060 POWER!
*


Liczba postów: 1,424
Imię: Patryk
Skąd: RJS
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #23
RE: Problem po spadnięciu łańcucha
Kup sb choinkę wymień i bd ok :)2dni ??? jeszcze tyle nigdy nie zeszło Smile

19-03-2013 23:26:50
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
budzikjacek136 Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 128
Imię: Jacek
Skąd: Zbąszynek [FSW]
Pojazd: Inny
Post: #24
RE: Problem po spadnięciu łańcucha
(19-03-2013 23:26:50)szopen45 napisał(a):  Kup sb choinkę wymień i bd ok :)2dni ??? jeszcze tyle nigdy nie zeszło Smile

w 223 nie ma choinki w całości, jeśli dobrze cię zrozumiałem Wink
ja obstawiam jakieś tryby, chociaż dziwne że w tym silniku skrzynia pierdyknęła Tongue to raczej najmocniejszy punkt tej konstrukcji
19-03-2013 23:45:58
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
kondzio310 Offline
Kondziu
*


Liczba postów: 810
Imię: Konrad
Skąd: Sieroszewice
Pojazd: Inny
Post: #25
RE: Problem po spadnięciu łańcucha
Skrzynia mocny punkt jest, ale jak sie nie wie jak sie obchodzić biegami, to automat łatwo rozwalić.

pisałem 2 dni, bo pewnie chodzi kolega do szkoły, wiec na spokojnie, to 2 dni, ale można posiedzieć trochę dłużej i w dzień się uwiniesz.
20-03-2013 16:57:34
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Pako Offline
Nowy
*


Liczba postów: 14
Imię: Paweł
Skąd: OP
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #26
RE: Problem po spadnięciu łańcucha
Już się uwinąłem Big Grin Skrzynia jest na wielkie szczęście cała, ale co mnie zastanawia to to że motorek cały czas nie chce odpalić, strzela z tłumika i zalewa świecę ;/
20-03-2013 22:50:45
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
kondzio310 Offline
Kondziu
*


Liczba postów: 810
Imię: Konrad
Skąd: Sieroszewice
Pojazd: Inny
Post: #27
RE: Problem po spadnięciu łańcucha
Ustaw zapłon prawidłowo.
21-03-2013 11:15:46
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Pako Offline
Nowy
*


Liczba postów: 14
Imię: Paweł
Skąd: OP
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #28
RE: Problem po spadnięciu łańcucha
Kolega mi ustawił zapłon bo się na tym dośc dobrze zna, wyczyściłem gażnik i dalej nic ;/ A kompresja jest dobre i iskra również.
25-03-2013 17:15:31
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
kondzio310 Offline
Kondziu
*


Liczba postów: 810
Imię: Konrad
Skąd: Sieroszewice
Pojazd: Inny
Post: #29
RE: Problem po spadnięciu łańcucha
Nie wiem, może nieszczelna skrzynia korbowa ?, albo simmering od strony zapłonu, albo cewka W/N, ale po mojemu to zapłon jednak.
25-03-2013 17:45:15
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Jak ustawić palec wysprzę...
Ostatni post: romek
Dzisiaj 18:17:17
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 1437
Renowacja kół komar 2320 ...
Ostatni post: mateuszf
Dzisiaj 17:37:11
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 201
Jaki to Romet
Ostatni post: zawiass
Dzisiaj 11:52:49
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 29
Brak sprzęgła na biegu
Ostatni post: pitus74
Wczoraj 21:32:59
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 1442
Romet ogar 205 popychacz ...
Ostatni post: pitus74
Wczoraj 20:27:43
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 1647
Problem z adv 250
Ostatni post: romek
Wczoraj 19:19:11
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 547
Paliwa E10 a silniki dwus...
Ostatni post: Spaceman164
Wczoraj 13:34:47
» Odpowiedzi: 39
» Wyświetleń: 10695
Romet Duet - Jaki rocznik...
Ostatni post: Wojtasik
Wczoraj 12:02:01
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 643
FSM Pinokio z 89 roku
Ostatni post: Wojtasik
Wczoraj 11:53:57
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 148
Instrukcja komar 2352 i s...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 00:16:02
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 187
OldtimerBazar Wrocław 7/3...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 00:13:17
» Odpowiedzi: 38
» Wyświetleń: 16345
Naprawa przełącznika świa...
Ostatni post: Blusik
Wczoraj 00:01:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 155
Wigry 1 z 1976 - szczegół...
Ostatni post: zaz
23-04-2024 23:45:30
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 232
Hej Rometowcy, pozdrowien...
Ostatni post: wigryman
22-04-2024 20:50:51
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 237
Części 50-T/TS-1: zbiorni...
Ostatni post: gladiator_86
21-04-2024 22:08:17
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 1114

Reklama