Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Po wymianie cylindra, tłoka i pierścieni. Tłok w miejscu.
Autor Wiadomość
ogarek3211 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 29
Imię: Darek
Skąd: Katowice
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #16
RE: Po wymianie cylindra, tłoka i pierścieni. Tłok w miejscu.
Wsadzilem kawałek drewna między szpilki a korbe i delikatnie stukalem sworzeń wyszedł gdzie pół cm i nie szedł dalej więc użyłem prowzotycznego ściągacz który nie wpływal z żadną siła na korbe. A więc ta ściągnąłem cylinder i ruszam starterem tłok się rusza, ale gdy go złapie ręką i poruszam kopka to slizga sprzęgło więc to nic z tych rzeczy. Może to być spowodowane tym że wymieniłem simering od strony sprzęgła który idzie na wal? Jeśli tak to co z tym zrobić jak stary jest wytarty i przepuszczal olej do komory spalania.
02-04-2019 18:42:18
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
seler1500 Offline
Kątówka robi bzzz
Moderatorzy


Liczba postów: 1,969
Imię: Rafał
Skąd: Jełowa (OPO)
Pojazd: Romet Pony
Post: #17
RE: Po wymianie cylindra, tłoka i pierścieni. Tłok w miejscu.
Źle dokręcona zębatka wału korbowego, albo zniszczony stożek. Ewentualnie coś dalej ze sprzęgłem. Tak czy tak pokrywa sprzęgła do zdjęcia.

Serwis ACO pod wezwaniem świętego nikasilu
02-04-2019 18:45:45
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
ogarek3211 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 29
Imię: Darek
Skąd: Katowice
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #18
RE: Po wymianie cylindra, tłoka i pierścieni. Tłok w miejscu.
Była to wina właśnie tego simeringu. Był za bardzo wbity, więc delikatnie go wydlubalem srubokretem nie uszkadzajac go. Skrecilem wszystko tak jak ma być i odpaliłem lecz czuć jeszcze jakiś opór gdy dodaje gazu, czy to może być wina tego że cylinder, tłok i ten simering nie są jeszcze dotarte i przez jakiś czas tak będzie?
02-04-2019 22:44:48
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
seler1500 Offline
Kątówka robi bzzz
Moderatorzy


Liczba postów: 1,969
Imię: Rafał
Skąd: Jełowa (OPO)
Pojazd: Romet Pony
Post: #19
RE: Po wymianie cylindra, tłoka i pierścieni. Tłok w miejscu.
Bardzo prawdopodobne. Przy składaniu góry smarujesz tłok i cylinder olejem?

Serwis ACO pod wezwaniem świętego nikasilu
02-04-2019 22:55:13
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
ogarek3211 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 29
Imię: Darek
Skąd: Katowice
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #20
RE: Po wymianie cylindra, tłoka i pierścieni. Tłok w miejscu.
Tak olejem do mieszanki paliwowej
02-04-2019 23:02:35
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
seler1500 Offline
Kątówka robi bzzz
Moderatorzy


Liczba postów: 1,969
Imię: Rafał
Skąd: Jełowa (OPO)
Pojazd: Romet Pony
Post: #21
RE: Po wymianie cylindra, tłoka i pierścieni. Tłok w miejscu.
W takim razie pozostaje kwestia dotarcia się góry, jeśli po kilkudziesięciu, no, do 100 km się nie poprawi, szukaj przyczyny.

Serwis ACO pod wezwaniem świętego nikasilu
02-04-2019 23:21:09
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
ogarek3211 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 29
Imię: Darek
Skąd: Katowice
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #22
RE: Po wymianie cylindra, tłoka i pierścieni. Tłok w miejscu.
Hmmm spoko po dotarciu może i byłoby okey tylko że problem mam taki ze na zadnym biegu nie chce jechać, gdy wrzucę 1 to ledwo jedzie na połowie sprzęgła. O co tu może chodzić?
03-04-2019 17:58:23
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
konradoo Offline
Nowy
*


Liczba postów: 49
Imię: Konrad
Skąd: Warszawa
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #23
RE: Po wymianie cylindra, tłoka i pierścieni. Tłok w miejscu.
Moim zdaniem nadal jest opór ktory uniemozliwia poprawna pracę, dodatkowo zajrzałbym do sprzęgła i jego regulacji.
04-04-2019 13:19:22
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
gabriel0 Offline
☭Ciśniem klamoty do lasu☭
*


Liczba postów: 1,494
Imię: Tak
Skąd: Góra Kalwaria
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #24
RE: Po wymianie cylindra, tłoka i pierścieni. Tłok w miejscu.
(02-04-2019 16:37:03)seler1500 napisał(a):  Korby WSK można prostować w imadle, także tego :F
A od rometów w palcach.


"Ten komar za pomału się porusza"
04-04-2019 14:03:44
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
ogarek3211 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 29
Imię: Darek
Skąd: Katowice
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #25
RE: Po wymianie cylindra, tłoka i pierścieni. Tłok w miejscu.
(04-04-2019 13:19:22)konradoo napisał(a):  Moim zdaniem nadal jest opór ktory uniemozliwia poprawna pracę, dodatkowo zajrzałbym do sprzęgła i jego regulacji.

Oporu jako tako nie ma bo ściągnąłem głowice i ruszalem ręką starter i szedł dość lekko. A jeszcze taka dziwna sprawa bo gdy dokrece 3 śruby od strony iskrownik to slizga sprzęgło, a gdy je popuszcze to przestaje sprzęglic. Tarcze sprzęgła są nowe. Nie wiem w czym problem bo na starych częściach było wszystko w porządku.
04-04-2019 14:13:43
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
seler1500 Offline
Kątówka robi bzzz
Moderatorzy


Liczba postów: 1,969
Imię: Rafał
Skąd: Jełowa (OPO)
Pojazd: Romet Pony
Post: #26
RE: Po wymianie cylindra, tłoka i pierścieni. Tłok w miejscu.
Wyreguluj śrubą w prawej pokrywie (iskrownika) Wink

Serwis ACO pod wezwaniem świętego nikasilu
04-04-2019 14:17:36
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
ogarek3211 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 29
Imię: Darek
Skąd: Katowice
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #27
RE: Po wymianie cylindra, tłoka i pierścieni. Tłok w miejscu.
No dobra, ale co z tym że nie ma mocy jak pisałem wcześniej na jedynce ledwo jedzie, a w zasadzie nie jedzie wcale.
05-04-2019 00:05:45
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
bubzon Offline
Nowy
*


Liczba postów: 20
Imię: Krzysiek
Skąd: Gorzów
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #28
RE: Po wymianie cylindra, tłoka i pierścieni. Tłok w miejscu.
Skrzywiona korba, to także krótsza korba więc tłok nie dochodzi do maksymalnego punktu, spada kompresja i silnik nie ma mocy jeśli chodzi w ogóle..
05-04-2019 00:13:59
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
konradoo Offline
Nowy
*


Liczba postów: 49
Imię: Konrad
Skąd: Warszawa
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #29
RE: Po wymianie cylindra, tłoka i pierścieni. Tłok w miejscu.
Skoro oporu nie ma, to zastanawiam sie czy nie ciągnie Ci sprzęgło? Jezeli regulowales, proponuje zajrzec pod dekiel pod ktorym sa tarcze sprzeglowe. Po pierwsze czy sprężyny sa prawidlowo zamontowane z podkladka pod segerem ? Nakretki prawidlowo dokrecone i zabezpieczone? Warto sprawdzic tam czy wszystko jest w porządku, oczywiście najpierw regulacja.
05-04-2019 00:15:04
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
ogarek3211 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 29
Imię: Darek
Skąd: Katowice
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #30
RE: Po wymianie cylindra, tłoka i pierścieni. Tłok w miejscu.
A może to wina źle ustawionego iskrownika? Gdy odpali to dymi i zbiera się nagar na świecy, a słyszałem że to właśnie może byc przyczyną źle ustawionego iskrownika. Żeby przyspieszyć zapłon, czy też opóźnić to w która stronę kręcić iskrownik iem? Dodam że mieszanka nie jest za bogata bo jest 1:40
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-04-2019 12:20:21 przez ogarek3211.)
06-04-2019 12:19:08
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Czajka 1974 - szczegółowy...
Ostatni post: Motokamel
Wczoraj 23:15:36
» Odpowiedzi: 19
» Wyświetleń: 889
Sprzedam Komara 2351
Ostatni post: Wicher Krzysztof
Wczoraj 21:01:34
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 24
Części 50-T/TS-1: zbiorni...
Ostatni post: tramwajarz
Wczoraj 20:29:26
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 1676
Remont silnika 019
Ostatni post: michanio91
07-06-2024 12:37:44
» Odpowiedzi: 23
» Wyświetleń: 2550
Romet ogar 205 słabo jedz...
Ostatni post: oskar2
07-06-2024 08:10:23
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 214
Romet Ogar 202 z 2021 rok...
Ostatni post: Wyrwymiech
06-06-2024 16:33:15
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 400
Mała prędkość romet ogar ...
Ostatni post: Młody adaśko205
06-06-2024 11:09:19
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 161
Romet e-rambler 9.0
Ostatni post: romek
05-06-2024 22:55:31
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 146
Lakier do remontu
Ostatni post: romek
05-06-2024 22:49:54
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 194
Motorynka M3 by Decuu
Ostatni post: Motokamel
04-06-2024 23:49:29
» Odpowiedzi: 79
» Wyświetleń: 19741
Podkładka dystansowa międ...
Ostatni post: Kwisatz Haderach
04-06-2024 13:17:37
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 289
Prędkościomierz GPS
Ostatni post: tramwajarz
02-06-2024 21:56:16
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 200
Jubilacik
Ostatni post: wigryman
31-05-2024 17:00:12
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 406
Prośba o identyfikację
Ostatni post: łogór 200
31-05-2024 15:45:19
» Odpowiedzi: 12
» Wyświetleń: 4216
Romet ogar 205 blokuje si...
Ostatni post: oskar2
31-05-2024 15:20:36
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 439

Reklama