Rozbudowa tematu na prośbę jednego z użytkowników.
Odkop więc proszę Moderatorów o wyrozumiałość.
Uchwyt sprawuje się dobrze jak na prototyp bo nie ma nigdzie chyba do silników Dezametu podobnych cudawianek. Na dniach był w nim składany 019 z mojego 50 T-1
Podstawa uchylna do której mocowany jest lewa obudowa silnika, zdjęcie i rysunek.
Mocowanie do części stałej która jest mocowana w imadle.
Podstawa która składa się z kątownika, ścisków do lin oraz rur 3/4 "
Wymiary podstawy musicie wykonać już indywidualnie pod swoje imadło tak aby się mieściło w szczękach. Co do rurki 1/2 " która służy jako zawias dla części ruchomej w której jest silnik. Otwory ustalające położenie musicie wiercić razem z rurą zewnętrzną 3/4 " najlepiej w wiertarce stołowej. Ja wykonałem 3. Gdybym teraz robił wykonał bym 4 pod kątami -45, 0 , 45, 90 stopni. Najpierw wiercicie te otwory następnie rurę 3/4 przykręcacie za pomocą ścisków do kątownika który będzie mocowany w imadle i dopiero wtedy wycinacie środek. Zapewni to współosiowość i brak problemów że nie można wychylić stołu z silnikiem.
Uchwyt nr.2 do silnika już społowionego. Zdjęcia tylko bo już nie zdążyłem wymiarów zrobić.
A tu fotki z montażu 019 w tym gadżecie. Reszta będzie później w temacie o moim 50 T-1
Podane wymiary są orientacyjne niektóre się zmienią np. długość rurki w której są 3 otwory ustalające pozycję uchwytu jeśli byśmy robili na 4 otwory rurka musi być dłuższa.