Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
Autor Wiadomość
Szatek Offline
Fanatyk Rometa 50-T-1, 50-TS-1 i 50-T-3


Liczba postów: 740
Imię: Patryk
Skąd: Łódź
Pojazd: Inny
Post: #86
RE: Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
W sprzęgle trzy-tarczowym, przekładki są dwie - jedną już miałem wcześniej.

Tylny błotnik przed:




I po naprawie:




Dolna półka przedniego zawieszenia przed:




I po naprawie:




Przedni bęben przed:




I po napawaniu i stoczeniu rantów, oraz żeliwnej wkładki:





I nie, to nie jest zwykły bęben - jest on pod cieńsze szprychy. Występował tylko w 50-T-1 i 50-TS-1 w 75-tym roku.

Podstawa zmieniacza biegów przed:




I po spawaniu i nagwintowaniu:




Kolejne używane i oryginalne części:



Wałek z poliamidu i teflonu do toczenia:



Trochę części z Gmoto:



Możliwe że nie wszystkie zostaną wykorzystane.

Trochę części od MOTONET:



I trochę od STOLMOT:



Komplet łożysk do silnika i do kół, wraz z klejem montażowym:



Łożysko wałka głównego, oraz tym razem także łożyska wału (zewnętrzne) z plastikowymi osłonkami - będą zdjęte od wewnątrz. Łożyska wału z luzem C3.

Oraz komplet uszczelniaczy:



Komplet linek od LINMOT:



Linka gazu (stalowa część) krótsza o 30 mm. Linka hamulca (stalowa część) dłuższa o 5 mm.

Zabezpieczenia tylnej zębatki, wycięte wodą z blachy ze stali węglowej o grubości 0,5 mm:



Tym razem z odpowiednim otworem (7,2 mm średnicy) i cieńsze - wcześniej miały 1 mm i to było za dużo aby je bez problemu zagiąć.

Nowe śruby M7x30:



Do chromowania. Jeśli ktoś takich potrzebuje, to niech napisze - mam jeszcze około 100 stuk Smile

Nowe tulejki karterów 019 z brązu:



Inne silniki Dezamet, mają minimalnie mniejsze gniazda pod nie w karterach. Tak - trzeba będzie je obniżyć i zrobić rowki pod smarowanie.

Brakujące elementy do wykonania instalacji elektrycznej (reszta została mi z 50-T-1):



Nowy oring koła przekładni stałej z gumy NBR:



Nowy, tym razem skórzany, tłoczek pompki powietrza:



Sznur ceramiczny/żaroodporny o grubości 3 mm - wcześniejszy miał 6 mm, i to było za dużo. Mam nadzieję, że tym razem uda mi się go zastosować do uszczelnia układu wydechowego:



Obejmy zaciskowe GBS, do ściśnięcia okładzin hamulcowych przy ich przyklejaniu - mam nadzieję że tym razem uda się to zrobić klejem termoutwardzalnym:



I coś, co chyba nie tak dawno pojawiło się w sprzedaży:



Co prawda nie przyczyniłem się bezpośrednio do tego, ale myślę że sprzedający czytał mój temat o 50-T-1 Smile

https://panrolnik.sklepna5.pl/towar/834/...onowa.html

https://panrolnik.sklepna5.pl/towar/835/...onowa.html

Otwory w tabliczkach są jak widać jednak wywiercane i dodatkowo otrzymujemy nity do ich montażu.

I na koniec, dla ciekawych, aktualna suma wydatków: 6259,14 zł Smile

P.S. Pisząc "tym razem", odnoszę się do renowacji 50-T-1.

Chwilowo tyle, pozdro Wink
08-06-2018 18:09:31
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 2 użytkowników postawiło piwo Szatek za ten post.
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka - Szatek - 08-06-2018 18:09:31




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Wycena - Romet Ogar 205
Ostatni post: wkzarci
Dzisiaj 12:17:05
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 83
szablon napisu do Romet P...
Ostatni post: zbyszek61
Dzisiaj 10:14:34
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 564
Romet ogar 205 nie zapala...
Ostatni post: Wodnik
Dzisiaj 10:08:03
» Odpowiedzi: 18
» Wyświetleń: 364
Problem z paliwem w Romec...
Ostatni post: romek
Dzisiaj 09:40:01
» Odpowiedzi: 12
» Wyświetleń: 924
pomoc przy indentyfikacji...
Ostatni post: Pióro
Dzisiaj 09:39:44
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 40
Paliwo owiane legendom
Ostatni post: Mityczny Kacperek
Wczoraj 22:59:55
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 76
Silnik gaśnie przy zmiani...
Ostatni post: elmer
Wczoraj 21:58:19
» Odpowiedzi: 18
» Wyświetleń: 394
Siema
Ostatni post: Nikodem_ek510
Wczoraj 14:23:59
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 445
ogar 205 023 mało mocy
Ostatni post: wazniak96
Wczoraj 12:09:13
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 466
Zapłon CDI
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 09:02:51
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 270
Nierówna praca silnika
Ostatni post: MacRoial
Wczoraj 08:59:23
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 121
Czajka 1974 - szczegółowy...
Ostatni post: zaz
19-05-2024 23:38:16
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 76
Co to za rower?
Ostatni post: Dawdzio
19-05-2024 21:44:07
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 87
Skorupa lampy przód komar...
Ostatni post: joozek
19-05-2024 21:32:58
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 351
Wigry 1 z 1976 - szczegół...
Ostatni post: wigryman
19-05-2024 20:52:44
» Odpowiedzi: 24
» Wyświetleń: 1208

Reklama