Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jak osiągnąć bezawaryjność?
Autor Wiadomość
Boszu Offline
Bo na gumie, latać umie!
*


Liczba postów: 604
Imię: Jacek
Skąd: Kozłówek - Podkarpacie
Pojazd: Inny
Post: #33
RE: Jak osiągnąć bezawaryjność?
(10-01-2014 20:10:40)kondzio310 napisał(a):  
(10-01-2014 18:25:51)krzysiu1505 napisał(a):  
(09-01-2014 21:33:38)kondzio310 napisał(a):  -Skrócić kolanko, tak żeby do tłumika wchodziło 3-4 cm
- Dysze w gaźnika dać 68,38
- Rozpiłowac króciec do kształtu wylotu gaźnika, jak jest zablokowany króciec jest taka małą okrągła dziurka a powinna mieć taki Trapez w sumie,

I to tyle, a co do spalania na odblokowany to nie prawda że 2 razy tyle co Chart, jak jest dobrze gaźnik wyregulowany i uszczelniony to te max 3,5 litra spali
Króćca nie opłaca się piłować bo można go zniszczyć, lepiej od razu kupić nowy(cena koło 25 złotych polskich). A poza tym po tych przeróbkach zwiększy się tylko moc. Aby zwiększyć prędkość należy kupić zębatkę 13 zębów, wtedy na zdrowym silniku ogar będzie osiągał ok 65-70 km/h
P.S To wszystko było już na forum ze sto razy jak nie więcej


Kto zniszczy to zniszczy, po co wydawać niepotrzebnie pieniądze jeśli może coś zrobić za darmo w prosty sposób, ? Jak ktoś woli kupić jego sprawa, tak samo można zrobić z kolankiem po co ucinać stare jeśli można kupić nowe krótkie Smile

Bardziej opłaca się od przerabiania, sprzedać oryginalny blokowany za 30-40zł. I za 10zł kupić używany odblokowany. Wink
O ile, jeszcze są ci maniacy, co skupują oryginalne blokowane krudźce po kosmicznych cenach. Tongue
11-01-2014 13:35:58
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
Jak osiągnąć bezawaryjność? - xieciun - 03-01-2014, 21:11:29
RE: Jak osiągnąć bezawaryjność? - Boszu - 11-01-2014 13:35:58




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Jubilacik
Ostatni post: SchwartzPeter
Dzisiaj 15:17:29
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 12
Moc silnika 023
Ostatni post: Spaceman164
Dzisiaj 15:02:10
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 566
Romet Zenit z 1989 roku
Ostatni post: zaz
Dzisiaj 14:39:09
» Odpowiedzi: 35
» Wyświetleń: 12724
Romet Jubilat 2 z 1987 ro...
Ostatni post: zaz
Dzisiaj 14:34:30
» Odpowiedzi: 44
» Wyświetleń: 32594
Romet Wigry Universal z 1...
Ostatni post: zaz
Dzisiaj 14:23:55
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 15490
WSK 125 składanie silnika
Ostatni post: łogór 200
Dzisiaj 10:20:43
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 50
Gaźnik k60b
Ostatni post: łogór 200
Dzisiaj 10:17:48
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 45
Co to za rower?
Ostatni post: zaginiony770
Dzisiaj 01:54:45
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 127
Romet chart jaki kod/nume...
Ostatni post: cyfra+
Dzisiaj 00:55:05
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 33
Romet ogar 205 nie zapala...
Ostatni post: romek
Wczoraj 20:09:29
» Odpowiedzi: 21
» Wyświetleń: 515
Czy to jest cylinder itd ...
Ostatni post: Wodnik
Wczoraj 19:45:36
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 1221
Ogar 200 regulacja sprzęg...
Ostatni post: darkowski
Wczoraj 17:29:32
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 79
Stajnia Bola
Ostatni post: NoSeLatamTrochu
Wczoraj 14:29:52
» Odpowiedzi: 31
» Wyświetleń: 4524
Wycena - Romet Ogar 205
Ostatni post: wkzarci
Wczoraj 12:17:05
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 136
szablon napisu do Romet P...
Ostatni post: zbyszek61
Wczoraj 10:14:34
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 605

Reklama