Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Autor Wiadomość
hohowski Offline
Nowy
*


Liczba postów: 1
Imię: Jacek
Skąd: Końskie
Pojazd: Romet Chart
Post: #65
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
(13-08-2013 21:18:07)BigSoft napisał(a):  
hohowski napisał(a):Jeździmy tak do 80 - 90 km/h Tyle osiąga bez problemu. Tak jak pisałem na poprzednich tłokach dochodził do 110 i nigdy nie przeżył tej próby, zawsze zacierał się więc nie chcę kolejnych kilkuset złotych wyrzucić w błoto tylko po to aby coś komuś udowodnić.

Spokojnie, nie chodzi o to, żeby coś udowadniać (przynajmniej mi). Po prostu dałem taką propozycję, bo fajnie by było zobaczyć widok z perspektywy kierowcy i akurat nie chodziło mi o vmax, ale ok rozumiem, poczekam i powodzenia w dalszych pracach życzę, bo ten temat jest naprawdę ciekawy, a jego zawartość jest naprawdę na wysokim poziomie! Smile
Dziękuję serdecznie, nie obrażam się, nic z tych rzeczy. Wszyscy chcą zobaczyć ile można z tego silnika wyciągnąć, a ja już zatarłem dwa tłoki i jeden cylinder odstawiłem na pułkę. Teraz mam całość nową i obiecałem sobie pierwszy tysiąc przejechać w miarę spokojnie, choć już mnie czasami ponosi i na krótkich odcinkach daję mu w kość. Na drugim biegu silnik przekracza 12 tyś co łatwo przeliczyć na prędkość trzeciego biegu jeśli tylko mocy starczy. Poprzenie tłoki padały zaraz po przekroczeniu 110 km/h i dlatego piszę, że tyle idzie bo tyle nim jechałem - oczywiście na tym liczniku. Nakręcę filmik dobrą kamerą choć teraz nie bardzo mam jak to zrobić ja jestem w Poznaniu a chart w Końskich. Może we wrześniu tam pojadę i coś pomyślę. Czy ty kolego nie jesteś ze strony motorowerowo.pl? Ta strona zainspirowała mnie do poprawek w charcie. W pierwotnej wersji miał być zrobiony idealnie jak oryginał ale po poczytaniu troszke w iternecie zdecydowałem się na poprawki, a zaczynałem czytać właśnie od tej strony która przypadkiem wpadła mi w ręce.
(13-08-2013 21:18:07)hohowski]Oryginalny zapłon charta gubi się przy bardzo niskich obrotach, na tym zapłonie ustawiłem obroty 1000 - 1200 a silnik cały czas pracował i to bardzo równo.

To fakt. Jest to wina modułu zapłonowego i da się to łatwo poprawić, żeby chodziło jak w motoplacie. Co do dalszej części postu, zgadzam się zapłon Charta potrafi naprawdę wysoko zakręcić (na maszynie testującej na własnym module dokręciłem go do 16 tys, potem mi brakło obrotów w silniku elektrycznym, który to napędzał).
[/quote]


'BigSoft napisał(a):[quote=hohowski' napisał(a):  Jeździmy tak do 80 - 90 km/h Tyle osiąga bez problemu. Tak jak pisałem na poprzednich tłokach dochodził do 110 i nigdy nie przeżył tej próby, zawsze zacierał się więc nie chcę kolejnych kilkuset złotych wyrzucić w błoto tylko po to aby coś komuś udowodnić.

Spokojnie, nie chodzi o to, żeby coś udowadniać (przynajmniej mi). Po prostu dałem taką propozycję, bo fajnie by było zobaczyć widok z perspektywy kierowcy i akurat nie chodziło mi o vmax, ale ok rozumiem, poczekam i powodzenia w dalszych pracach życzę, bo ten temat jest naprawdę ciekawy, a jego zawartość jest naprawdę na wysokim poziomie! Smile

"hohowski napisał(a):Oryginalny zapłon charta gubi się przy bardzo niskich obrotach, na tym zapłonie ustawiłem obroty 1000 - 1200 a silnik cały czas pracował i to bardzo równo.

To fakt. Jest to wina modułu zapłonowego i da się to łatwo poprawić, żeby chodziło jak w motoplacie. Co do dalszej części postu, zgadzam się zapłon Charta potrafi naprawdę wysoko zakręcić (na maszynie testującej na własnym module dokręciłem go do 16 tys, potem mi brakło obrotów w silniku elektrycznym, który to napędzał).

Dziękuję serdecznie, nie obrażam się, nic z tych rzeczy. Wszyscy chcą zobaczyć ile można z tego silnika wyciągnąć, a ja już zatarłem dwa tłoki i jeden cylinder odstawiłem na pułkę. Teraz mam całość nową i obiecałem sobie pierwszy tysiąc przejechać w miarę spokojnie, choć już mnie czasami ponosi i na krótkich odcinkach daję mu w kość. Na drugim biegu silnik przekracza 12 tyś co łatwo przeliczyć na prędkość trzeciego biegu jeśli tylko mocy starczy. Poprzenie tłoki padały zaraz po przekroczeniu 110 km/h i dlatego piszę, że tyle idzie bo tyle nim jechałem - oczywiście na tym liczniku. Nakręcę filmik dobrą kamerą choć teraz nie bardzo mam jak to zrobić ja jestem w Poznaniu a chart w Końskich. Może we wrześniu tam pojadę i coś pomyślę. Czy ty kolego nie jesteś ze strony motorowerowo.pl? Ta strona zainspirowała mnie do poprawek w charcie. W pierwotnej wersji miał być zrobiony idealnie jak oryginał ale po poczytaniu troszke w iternecie zdecydowałem się na poprawki, a zaczynałem czytać właśnie od tej strony która przypadkiem wpadła mi w ręce.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-08-2013 21:35:41 przez hohowski.)
13-08-2013 21:33:19
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień - hohowski - 13-08-2013 21:33:19




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
#2 Charcik Deca
Ostatni post: Deecuu
Wczoraj 12:53:49
» Odpowiedzi: 68
» Wyświetleń: 35728
universal z 1989 ?
Ostatni post: zaz
Wczoraj 09:46:01
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 63
Wigry 1 z 1976 - szczegół...
Ostatni post: zaz
Wczoraj 09:40:38
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 343
[oddzielony] Jak założyć ...
Ostatni post: pitus74
26-04-2024 21:16:16
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 74
Renowacja kół komar 2320 ...
Ostatni post: mateuszf
26-04-2024 19:53:52
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 298
Jak ustawić palec wysprzę...
Ostatni post: romek
25-04-2024 18:17:17
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 1504
Jaki to Romet
Ostatni post: zawiass
25-04-2024 11:52:49
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 88
Brak sprzęgła na biegu
Ostatni post: pitus74
24-04-2024 21:32:59
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 1483
Romet ogar 205 popychacz ...
Ostatni post: pitus74
24-04-2024 20:27:43
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 1692
Problem z adv 250
Ostatni post: romek
24-04-2024 19:19:11
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 565
Paliwa E10 a silniki dwus...
Ostatni post: Spaceman164
24-04-2024 13:34:47
» Odpowiedzi: 39
» Wyświetleń: 10870
Romet Duet - Jaki rocznik...
Ostatni post: Wojtasik
24-04-2024 12:02:01
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 685
FSM Pinokio z 89 roku
Ostatni post: Wojtasik
24-04-2024 11:53:57
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 170
Instrukcja komar 2352 i s...
Ostatni post: Debesta
24-04-2024 00:16:02
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 213
OldtimerBazar Wrocław 7/3...
Ostatni post: Debesta
24-04-2024 00:13:17
» Odpowiedzi: 38
» Wyświetleń: 16473

Reklama