Odpaliłem komarka na tym gaźniku Dellorto i przyznać muszę, że pięknie cyka. Pali jak wściekły na dotyk. Są jednak problemy. Jak by nie trzymał obrotów. Reaguje na pokręcenie śrubką - jeśli wkręcam to obroty spadają. Dodaję gazu i obroty są wyższe. Dlaczego? Czy coś nie opada ta przepustnica dobrze? Odbija na manetce super.
Problem kolejny: na jedynce śmiga fajnie. Rozpędzę go wrzucam 2 bieg i lipa powoli i gaśnie. Poprzednio była to kwestia regulacji gaźnika (kolega mi wyregulował i na 2 jechał super). Jak się ten Dellorto reguluje? tylko jedna śruba do podkręcania? Co jeszcze może być powodem takiego stanu rzeczy? Wiem, że jest jakaś dysza paliwowa w tym gaźniku ale czy jest tam regulacja jak w zwykłym gaźniku (dwie do kręcenia dysze). Gaźnik Dellorto SHA 14.12L do modeli Gilera Eaglet / GSM / H@k / RK 50 z filtrem powietrza.
Dane techniczne: średnica gardzieli: 12mm, mocowanie gaźnika: sztywne 18/21mm, mocowanie filtra powietrza: 52,5mm, dysza główna 5mm: 057, przepustnica: 2
Kolejna sprawa: mocowanie prędkościomierza w lampie. Ma on tam obejmę metalową od dołu. Gdzie ona powinna być zaczepiona? (lata mi ten licznik- kręci się wokół osi).
Zamieszczam zdjęcia poglądowe. Albo coś tam się urwało albo spadło, albo wypadło.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-02-2024 23:20:55 przez jurecky.)
Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.