Ogólnie dobra baza do renowacji, ale ... wszystko ze spokojną głową.
Wypowiem się na temat przedniego zawieszenia;
1. widełki nie są od tego modelu (zakończenia dolnej półki powinny być inne), a lagi powinny być fi 23 mm. Twoje ograniczniki skrętu ktoś zrobił z jakiś śrub.
2. jeśli będziesz wszystko malował i proszkował, to tuleje możesz wypalić z zewnątrz palnikiem gaz propan - butan.
3. sprężyny poszukaj używane w bdb stanie, go te z allegro, chińskie to lipa.
4. Tuleje widelca trzeba toczyć pod lagi fi 23
5. gumowe osłony, przeciwpyłowe dostaniesz w firmie Retro - aukcje allegro.
6, lagi oczywiście nowy chrom, ale musi to zrobić ktoś co się trochę na tym zna, aby ich np nie szlifował przed chromowaniem, szlifierką kątową z tarczą listkowa.
Jeśli chodzi o śruby - żadne imbusowe, najmniejszym złem to zakup śrub A2, nierdzewne z łbem sześciokątnym.
Polecam firmę Bejmet.
Oczywiście osie i tuleje tylnego wahacza, stopki centralnej polecam toczyć tez z A2, sam tak robię.
Miłej zabawy przy reanimacji Pony