Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Docieranie - teoria a praktyka
Autor Wiadomość
AliveC4T Offline
Jawowiec
*


Liczba postów: 222
Imię: Piotr
Skąd: Gliwice
Pojazd: Inny
Post: #3
RE: Docieranie - teoria a praktyka
Pierwsza sprawa, jakiej produkcji masz cylinder? Cylindry nowej produkcji słyną z żeliwa o różnej jakości. Druga sprawa, czy wymieniałeś uszczelniacze na wale? Nagar na głowicy może powstawać z powodu cieknącego uszczelniacza od strony sprzęgła, olej może przedostawać się z komory sprzęgła do komory korbowej. Nie jestem też przekonany co do twojego sposobu docierania. Nazywasz to pyrkaniem na skręconej manetce a może się okazać że tak na prawdę dusisz go nie wiedząc o tym. Silnik jest bardziej obciążony, występuje zwiększone ciśnienie i temperatura, przez to potem dzieją się różne rzeczy. W co którymś poście o docieraniu każdy twierdzi że podczas docierania stara się być jak najbardziej delikatny, a właśnie ta delikatność i specjalne traktowanie może okazać się szkodliwym duszeniem. Ja podczas docierania jeździłem trochę wolniej i mniej dynamicznie, nie traktowałem silnika jakoś specjalnie i już po około 100km poczułem ogromną różnicę, a po 500km miałem wrażenie że jest w pełni dotarty.
09-10-2016 19:07:59
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo AliveC4T za ten post.
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
Docieranie - teoria a praktyka - bujak96 - 09-10-2016, 18:28:48
RE: Docieranie - teoria a praktyka - AliveC4T - 09-10-2016 19:07:59




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Czy to ulep
Ostatni post: romek
Dzisiaj 09:44:49
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 68
WSK 125 składanie silnika
Ostatni post: NoSeLatamTrochu
Dzisiaj 02:10:01
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 124
Jubilacik
Ostatni post: zaz
Wczoraj 09:58:20
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 148
Rozmiar śruby przełącznik...
Ostatni post: Michał
Wczoraj 09:25:48
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 99
pomoc przy indentyfikacji...
Ostatni post: romek
22-05-2024 21:52:26
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 173
Gaźnik k60b
Ostatni post: romek
22-05-2024 21:50:34
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 167
Brzęczenie po uszczelnien...
Ostatni post: romek
22-05-2024 21:44:24
» Odpowiedzi: 14
» Wyświetleń: 1459
Moc silnika 023
Ostatni post: Spaceman164
22-05-2024 15:02:10
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 637
Romet Zenit z 1989 roku
Ostatni post: zaz
22-05-2024 14:39:09
» Odpowiedzi: 35
» Wyświetleń: 12849
Romet Jubilat 2 z 1987 ro...
Ostatni post: zaz
22-05-2024 14:34:30
» Odpowiedzi: 44
» Wyświetleń: 32799
Romet Wigry Universal z 1...
Ostatni post: zaz
22-05-2024 14:23:55
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 15553
Co to za rower?
Ostatni post: zaginiony770
22-05-2024 01:54:45
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 211
Romet chart jaki kod/nume...
Ostatni post: cyfra+
22-05-2024 00:55:05
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 88
Romet ogar 205 nie zapala...
Ostatni post: romek
21-05-2024 20:09:29
» Odpowiedzi: 21
» Wyświetleń: 605
Czy to jest cylinder itd ...
Ostatni post: Wodnik
21-05-2024 19:45:36
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 1271

Reklama