No cóż... Wiśniowy Komarek 2350 wyciągnięty z szopy, teraz na etapie rozbierania. Oto w jakim był stanie, gdy go wyciągałem:
-silnik z wierzchu lekko umazany i obklejony 25-letnim kurzem, od spodu cały urąbany olejem; lewy karter ma dziurę prawdopodobnie zrobioną od uderzenia łańcucha
-zmiana biegów działa, ale są luzy w manetce (tak ma być, czy trzeba wyregulować/wymienić?)
-tylny wachlarz złamany na wysokości lampy
-na ramie brak rdzy
-z baku jedzie mieszanką, mimo że jest pusty
-śruby zapieczone, ale przy odkręcaniu nie ma większych problemów
-przednie koło odkręcone na czas przechowywania
Przy Komarku znalazłem 3 zapasowe kartery do S38, przednie koło, koło do wózka i zapasowe. Wszystkie szprychy są tak pordzewiałe, że do niczego się nie nadają.
I zaczynamy grę Co Tym Razem Sprawia Problem. Nie mogę zdjąć przedniego widelca. Zdjąłem kierownicę i nakrętkę widelca, a od dołu przedni błotnik. Lampa jest odłączona od magneto, ale żeby ją wyjąć, muszę wyjąć widelec. Towarzysze, pomożecie?
Hmmm...po opisie wnioskuję: Komar ma smaczek, bo takie pojazdy wyciągane z szopy/stodoły/piwnicy i stamtąd gdzie bym nawet nie pomyślał, że mogą tam stać, mają swój urok Nie ukrywam, że zdjęcia by się przydały.
Tego nie wiem. Kiedyś jeździł nim mój wujek i prawdopodobnie papiery są gdzieś u dziadków w domu, ale są małe szanse. Razem z ojcem będę występował o wydanie duplikatu dowodu rejestracyjnego. Podobno można dostać go na podstawie numeru ramy i oświadczenia poprzedniego właściciela o stracie poprzedniego dowodu.
No komar w remoncie jak skończysz bedzie mozna oceniać mam czesci do tego modelu jak coś za grosze pisz na gg 7494874 lub na pw
Pisk opon słychać z dala ktoś na Charcie zapier**** !!!
Mam Rometa i dwa kaski więc wybiorę się na laski
(25-08-2011 00:10:48)soczek napisał(a): Rób na orginał. Tjunink to tylko młode oszołomy praktykują, a potem na stare lata i tak mądrzeją (wiem po sobie).
Działaj, pozdro !
Widzę że trochę roboty masz. Ja wczoraj dostałem ramę od komara 2330 też z 71 roku. Ja tak ze stopkami miałem też w romecie i komarze 2351, ale w 2330 stoi rama prosto.
Lakiernik załatwiony, lakier prawie wybrany. Za max. miesiąc będzie śmigał. Silnik o dziwo jest całkowicie sprawny-trzeba tylko wymienić świecę, pierścienie i łożyska i przeczyścić gaźnik. Poza tym parę pierdółek i Maszina pójdzie do rejestracji.
BTW, czy prawo jazdy AM można zdawać w dowolnej szkole jazdy, czy tylko w WORD?
Ad1-Jeszcze parę pytań.
Czy mogę zarejestrować Komara na siebie jako zabytek?
Jakie są wymiary emblematów KOMAR 3 na baku?
Ile kosztował Was przegląd i OC na rok?
Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.