Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Simson S51 B1-4 1982 by Marwerick
Autor Wiadomość
Marwerick Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 1,869
Imię: Zbigniew
Skąd: rumia (GWE)
Pojazd: Inny
Post: #346
RE: Simson S51 B1-4 1982 by Marwerick
a ktoś mi powie jakie to jest napięcie w tym elektroniku 6v czy 12v ?
22-06-2014 13:13:45
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
ursusZ056 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 27
Imię: Bartek
Skąd: Pszczółki
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #347
RE: Simson S51 B1-4 1982 by Marwerick
Numer na podstawie czyli 8305.1 to to jest chyba 6v, ale na 100% nie jestem pewien, musiałbym zobaczyć jaki mam u siebie, bo ja mam 6v.
Co do modułu, to kup taki: http://allegro.pl/simson-s51-sr50-s70-wz...62075.html Ja go mam w swoim ponad rok, i puki co nic się nie pali Big Grin
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-06-2014 13:42:40 przez ursusZ056.)
22-06-2014 13:39:24
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Marwerick Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 1,869
Imię: Zbigniew
Skąd: rumia (GWE)
Pojazd: Inny
Post: #348
RE: Simson S51 B1-4 1982 by Marwerick
kurde to dupa że to jest prawdopodobnie 6v moduł chciałem ddr bo są na tablicy ale skoro to jest 6v to wtedy będę musiał się rozejrzeć za 12v platynkami ,ale jak coś to sprawdź te numery na podstawce
22-06-2014 13:44:46
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
ursusZ056 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 27
Imię: Bartek
Skąd: Pszczółki
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #349
RE: Simson S51 B1-4 1982 by Marwerick
Ja ci polecam zrobić na 6v instalację, jeżeli nie będziesz robił żadnych głośników i gniazd zapalniczek Big Grin Sam chciałem przerabiać na 12v, ale za dużo wymieniania bez sensownego, co wiąże się z większymi kosztami. Skoro miałeś w nim instalację 6v, to ja bym tak zostawił. Jak zobaczyłem u kolego co ma 12v, to się cieszyłem, że ja u siebie tego nie zrobiłem Big Grin
22-06-2014 13:51:01
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Marwerick Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 1,869
Imię: Zbigniew
Skąd: rumia (GWE)
Pojazd: Inny
Post: #350
RE: Simson S51 B1-4 1982 by Marwerick
ja chciałem mieć 12v ze względu na dostępność żarówek bo jak u siebie kupiłem żarówki na cały motorek to mnie skroili dlatego nie chcę mieć 6v bo miałem poprzednio ,no a ten elekronik to jest niestety 6v tak ?
22-06-2014 13:55:18
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
krzysiu1505 Offline
Technik
*


Liczba postów: 952
Imię: .
Skąd: okolice Bochni
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #351
RE: Simson S51 B1-4 1982 by Marwerick
6V nie jest takie złe, ja osobiście nie narzekam(jedynie klakson mógłby być mocniejszy Big Grin). 12V wiadomo, bardziej perspektywiczne ale jak przerabiać to lepiej już od razu wsadzić VAPE albo Ducati Energia, bardziej perspektywiczne zapłony to są.

Skład złomu w moim garażu:
- Simson S51B1-4 1983r
- Simson S51N/Electronic/Comfort(składak z 3 różnych) 1989r.
- Romet Ogar 200(motorower jutra: może jutro odpali) 1989r: sprzedany, oby trafił w dobre ręce
22-06-2014 13:58:36
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo krzysiu1505 za ten post.
ursusZ056 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 27
Imię: Bartek
Skąd: Pszczółki
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #352
RE: Simson S51 B1-4 1982 by Marwerick
Naprawdę nie chcę Ci mówić, że na 100% jest to 6v, najlepiej jak być jeszcze z cewek numery napisał, bo chyba powinny gdzieś tam na nich być. A żarówki to możesz zamówić na zapas jak ja zrobiłem, i się nie martwię. Lepiej chyba wyłożyć 10zł więcej na zarówki, niż 150 na jakieś ELBY i inne EWR-y.
22-06-2014 13:58:41
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Marwerick Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 1,869
Imię: Zbigniew
Skąd: rumia (GWE)
Pojazd: Inny
Post: #353
RE: Simson S51 B1-4 1982 by Marwerick
(22-06-2014 13:58:36)krzysiu1505 napisał(a):  6V nie jest takie złe, ja osobiście nie narzekam(jedynie klakson mógłby być mocniejszy Big Grin). 12V wiadomo, bardziej perspektywiczne ale jak przerabiać to lepiej już od razu wsadzić VAPE albo Ducati Energia, bardziej perspektywiczne zapłony to są.

ducati energia tak łatwo nie podejdzie że montuje i jeżdze trzeba przerabiać ,na vape to chciałem się rzucić i nawet bym kupił ale co z resztą motorka i wtedy bym go dłużej robił no ale sam vape u jacka kosztuje 678zł (chyba),a jeszcze muszę go złożyć i chciałbym się jeszcze w tym roku przejechać

(22-06-2014 13:58:41)ursusZ056 napisał(a):  Naprawdę nie chcę Ci mówić, że na 100% jest to 6v, najlepiej jak być jeszcze z cewek numery napisał, bo chyba powinny gdzieś tam na nich być. A żarówki to możesz zamówić na zapas jak ja zrobiłem, i się nie martwię. Lepiej chyba wyłożyć 10zł więcej na zarówki, niż 150 na jakieś ELBY i inne EWR-y.

a gdzie są numery cewek ?,a układ elba,ewr to były w nowszych elektronikach
22-06-2014 14:03:30
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
ursusZ056 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 27
Imię: Bartek
Skąd: Pszczółki
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #354
RE: Simson S51 B1-4 1982 by Marwerick
Nie wiem czy w ogóle są Big Grin Chyba gdzieś powinny być, ale nie wiem nawet, wiem tylko że one też mają podobne oznaczenia jak i ta podstawa Wink
22-06-2014 14:05:15
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Marwerick Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 1,869
Imię: Zbigniew
Skąd: rumia (GWE)
Pojazd: Inny
Post: #355
RE: Simson S51 B1-4 1982 by Marwerick
na dole są oznaczenia: Si 91 5766/2 1 tak pisze na dole podstawki iskrownika od dołu bo mi facet pisał że wariant 12v miał cewki nawijane grubszym drutem
22-06-2014 14:08:44
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
theogarowiec Offline
rider ogar
*


Liczba postów: 1,011
Imię: Szymon
Skąd: Słupca
Pojazd: Romet Pony
Post: #356
RE: Simson S51 B1-4 1982 by Marwerick
Marw, z DE nie ma tyle problemu, podstawkę trzeba wytoczyć, a reszta tu już nie problem.

gg.44815430

Simson S51 B1-4

http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=22446
22-06-2014 14:55:00
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Marwerick Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 1,869
Imię: Zbigniew
Skąd: rumia (GWE)
Pojazd: Inny
Post: #357
RE: Simson S51 B1-4 1982 by Marwerick
ale klin trzeba inny mieć bo tam są 3mm kliny
22-06-2014 15:01:06
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
theogarowiec Offline
rider ogar
*


Liczba postów: 1,011
Imię: Szymon
Skąd: Słupca
Pojazd: Romet Pony
Post: #358
RE: Simson S51 B1-4 1982 by Marwerick
Jednak jakoś sobie ludzie z tym radzą.

gg.44815430

Simson S51 B1-4

http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=22446
22-06-2014 15:02:58
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
krzysiu1505 Offline
Technik
*


Liczba postów: 952
Imię: .
Skąd: okolice Bochni
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #359
RE: Simson S51 B1-4 1982 by Marwerick
(22-06-2014 14:03:30)Marwerick napisał(a):  a układ elba,ewr to były w nowszych elektronikach

Elektronische Ladengage und Blinkgage(czyl ELBA) występuje już w S50 tak dla ścisłości, tylko EWR jest w nowszych.

Skład złomu w moim garażu:
- Simson S51B1-4 1983r
- Simson S51N/Electronic/Comfort(składak z 3 różnych) 1989r.
- Romet Ogar 200(motorower jutra: może jutro odpali) 1989r: sprzedany, oby trafił w dobre ręce
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-06-2014 15:08:46 przez krzysiu1505.)
22-06-2014 15:08:18
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Marwerick Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 1,869
Imię: Zbigniew
Skąd: rumia (GWE)
Pojazd: Inny
Post: #360
RE: Simson S51 B1-4 1982 by Marwerick
ale były bez i z elbą elektroniki
22-06-2014 15:10:00
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Jubilacik
Ostatni post: zaz
Dzisiaj 09:58:20
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 108
Rozmiar śruby przełącznik...
Ostatni post: Michał
Dzisiaj 09:25:48
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 38
pomoc przy indentyfikacji...
Ostatni post: romek
Wczoraj 21:52:26
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 128
Gaźnik k60b
Ostatni post: romek
Wczoraj 21:50:34
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 126
Brzęczenie po uszczelnien...
Ostatni post: romek
Wczoraj 21:44:24
» Odpowiedzi: 14
» Wyświetleń: 1421
Moc silnika 023
Ostatni post: Spaceman164
Wczoraj 15:02:10
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 607
Romet Zenit z 1989 roku
Ostatni post: zaz
Wczoraj 14:39:09
» Odpowiedzi: 35
» Wyświetleń: 12782
Romet Jubilat 2 z 1987 ro...
Ostatni post: zaz
Wczoraj 14:34:30
» Odpowiedzi: 44
» Wyświetleń: 32664
Romet Wigry Universal z 1...
Ostatni post: zaz
Wczoraj 14:23:55
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 15514
WSK 125 składanie silnika
Ostatni post: łogór 200
Wczoraj 10:20:43
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 91
Co to za rower?
Ostatni post: zaginiony770
Wczoraj 01:54:45
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 157
Romet chart jaki kod/nume...
Ostatni post: cyfra+
Wczoraj 00:55:05
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 64
Romet ogar 205 nie zapala...
Ostatni post: romek
21-05-2024 20:09:29
» Odpowiedzi: 21
» Wyświetleń: 542
Czy to jest cylinder itd ...
Ostatni post: Wodnik
21-05-2024 19:45:36
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 1242
Ogar 200 regulacja sprzęg...
Ostatni post: darkowski
21-05-2024 17:29:32
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 97

Reklama