Dobór tłoka dla cylindra 019 po szlifie.
|
Autor |
Wiadomość |
gt10r5
Uczeń
Liczba postów: 144
Imię: Michał
Skąd: Zawadzkie
Pojazd: Romet Ogar 205
|
Dobór tłoka dla cylindra 019 po szlifie.
Witajcie.
Mam włożony w silniku cylek z 023 do silnika trzybiegowego. Przeczytałem tutaj, że lepiej będzie włożyć cylek 019.
Tak więc stary 019 dam do szlifu i tutaj mam do was pytanie:
1. Zrobić od razu szlif na 39.00mm czy 39.25mm ( teraz jest nominał)
2. Jaki tłok mogę do niego włożyć? Jakimi wymiarami oprócz średnicy sworznia oraz średnicy denka mam się sugerować?
Na allegro znalazłem taki tłok:
http://allegro.pl/tlok-cylindra-39mm-pis...02597.html
Nadałby się?
Na co "patrzeć" przy wyborze tłoka? Mogę dać troche więcej byleby po 100km tłok się mi nie rozpadł.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-05-2013 13:10:57 przez gt10r5.)
|
|
19-05-2013 13:10:06 |
|
|
gt10r5
Uczeń
Liczba postów: 144
Imię: Michał
Skąd: Zawadzkie
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: Dobór tłoka dla cylindra 019 po szlifie.
|
|
19-05-2013 13:52:18 |
|
|
fosa
Stary komarzysta :P
Liczba postów: 1,735
Imię: Filip
Skąd: Kołdowo
Pojazd: Romet Kadet
|
RE: Dobór tłoka dla cylindra 019 po szlifie.
(19-05-2013 13:27:08)stqc napisał(a): Po pierwsze 38mm to jest nominał 39mm to jest MAXYMALNY szlif aby dobrać tłok ZMD (jest to 4 szlif)
A tłok najlepiej kup ZMD
po pierwsze nominał to 37.95 po 2 39mm to jest 3 szlif po 3 da rade zrobić wiekszy szlif ale trzeba wtedy tłok szukać po 4 tłoki dzisiejszej produkcji jak sie dobrze dotrze to jeżdżą i jeżdżą
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-05-2013 14:17:13 przez fosa.)
|
|
19-05-2013 14:16:35 |
|
1 osoba postawiła piwo fosa za ten post:1 osoba postawiła piwo fosa za ten post.
gt10r5 (05-19-2013)
|
Tomasso94
Przebiegły Administrator :D
Liczba postów: 4,036
Imię: Tomasz
Skąd: Będzin / Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
19-05-2013 15:06:57 |
|
|
Błażej
Zawodowiec
Liczba postów: 2,532
Imię: Błażej
Skąd: Skarżysko-Kamienna
Pojazd: Inny
|
RE: Dobór tłoka dla cylindra 019 po szlifie.
Ojjj znów
Pierwsze co kolego to znajdź idealny cylinder, któremu chcesz zrobić szlif. Jak masz taki to kupujesz w sklepie, albo w internecie tłok ZMD oryginalny z tymi swoimi wyfrezowaniami...
Idziesz do zakładu i mówisz, że chcesz zrobić szlif z pasowaniem 0.05 lub 0.06 mm
Tłoki są różne. Bywały co 0.25 mm różnicy to były te stare tloki. Nowsze oryginalne były już co 0.5 mm różnicy. Tak, więc tam R4 to było 40 mm
Każdy nominał w przysłowiowej pięćdziesiątce ma 38 mm i ani więcej ani mniej
|
|
21-05-2013 23:54:54 |
|
|
Conqeror
Praktykant
Liczba postów: 354
Imię: Marcin
Skąd: Ozo
Pojazd: Inny
|
RE: Dobór tłoka dla cylindra 019 po szlifie.
Oferuje:
- przeróbki cylindrów od 40 pln
- tulejowanie cylindrów
- inne usprawnienia, łącznie ze spawaniem alu, toczeniem, szlifem itp
Dobrze i solidnie, 7 lat doświadczenia
|
|
22-05-2013 22:16:05 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|