POMOCY!!! TUNNING!!!
|
Autor |
Wiadomość |
afik98
traktorzysta początkujący elktromechanik
Liczba postów: 219
Imię: Adrian
Skąd: warmia i mazury koło Węgorzewa
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
25-11-2011 23:17:15 |
|
|
MrF4k
Daaaawwccaa
Liczba postów: 5,136
Imię: Karol
Skąd: Kamienna Wola
Pojazd: Romet Chart
|
RE: POMOCY!!! TUNNING!!!
filtr stożkowy nic nie daje a co do tuningu to możesz zmienić gaźnik , cylek 50/4 lub 60/4 inny tłumik (spawak) a co do kolanko to tb chyba chodzi o o ten kruiec do gaźnika ??bo to samoróbka jakaś z innego krućca teraz tyle tego jest d; bo kolanko do wydechu jest zwykłe
Pisk opon słychać z dala ktoś na Charcie zapier**** !!!
Mam Rometa i dwa kaski więc wybiorę się na laski
(25-08-2011 00:10:48)soczek napisał(a): Rób na orginał. Tjunink to tylko młode oszołomy praktykują, a potem na stare lata i tak mądrzeją (wiem po sobie).
Działaj, pozdro !
|
|
25-11-2011 23:28:42 |
|
|
szkp
Uczeń
Liczba postów: 279
Imię: Krzysiek
Skąd: Grodzisk Maz.
Pojazd: Inny
|
RE: POMOCY!!! TUNNING!!!
Tuning rometa generalnie nie ma sensu, ale jak już chcesz coś robić to zacznij od generalki silnika na dobrych częściach. Potem możesz wypolerować kanały, skrzynię korbową, odchudzić tłok i korbowód, zastosować wypełniacze do skrzyni korbowej, powiększyć kanały (ew. dorobić), zastosować większy gaźnik, inny układ wydechowy, splanować głowicę, etc. Jest to jednak dużo więcej roboty niż się wydaje. A z twojego podejścia da się wywnioskować, że chcesz "coś" do tego silnika założyć żeby nagle osiągał on jakąś wielką moc. Tak się po prostu nie da.
PS:
Filtr stożkowy w serii da ci tylko krótszy żywot pierścieni.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-11-2011 23:37:25 przez szkp.)
|
|
25-11-2011 23:36:44 |
|
1 osoba postawiła piwo szkp za ten post:1 osoba postawiła piwo szkp za ten post.
afik98 (11-25-2011)
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|