Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Docieranie Cylindra [Ogar 200]
Autor Wiadomość
secik Offline
Nowy
*


Liczba postów: 45
Imię: Krzysiek
Skąd: Sieradz
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #1
Docieranie Cylindra [Ogar 200]
Witam.
Mam w domu oryginalny cylinder od jawy 50 i planuje zrobic szlif na 60ccm i założyc tłok 3 pierscieniowy . I tu moje pytanie: Jak docierac taki cylinder ? proszę o szczegółowe wyjaśnienia.
Jeśli ktoś ma jakieś zastrzeżenia pisac.
Pozdrawiam

Mój Ogi na PJ
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-04-2012 19:35:14 przez secik.)
10-04-2012 19:34:00
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Barto5050 Offline
Współczesny Romeciarz :F
*


Liczba postów: 1,147
Imię: Bartek
Skąd: Turze Pole (RBR)
Pojazd: Romet Chart
Post: #2
RE: Docieranie Cylindra [Ogar 200]
Na początek ustawiamy silnik tak aby dostawał jak najwięcej paliwapoprzez ustawienie iglicy na najwyższej pozycjii czyli zawleczka jak najbardziej na dół. Pompujemy mu paliwa, załączamy zapłon i odpalamy, powinien chwycić za 1-3razem i usłyszycie że bardzo cicho silnik pracuje, ja sie osobiście wystraszyłem, bardzo miły dźwięk dla ucha Smile i od tej pory wysokie obroty są naszym wrogiem, docieramy go przez minimum 500km jeżdżąc na najwyższym biegu oraz na najniższych obrotach [u mnie była to prędkość ok 40km/h. Można go troche "przyśpieszyc" jak będzie miał przejechane z 150km ale tylko na zimnym silniku i tylko na chwilę. Po całym docieraniu warto zmienic pierścienie i dotrzeć je na odcinku 15km. W sumie wszystko Smile Docieranie nie jest takie straszne jak go malują Big Grin
Stosunek oleju do mieszanki to 1:25 czyli 40ml oleju na litr paliwa.

One mają Duszę, a nie plastiki Wink
10-04-2012 19:48:21
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Stachu.G Offline
"Dziecko kirca"


Liczba postów: 1,088
Imię: Staszek
Skąd: Podkarpackie
Pojazd: Romet Chart
Post: #3
RE: Docieranie Cylindra [Ogar 200]
Proponuje jednak tłok dwupierścieniowy
10-04-2012 21:36:00
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
secik Offline
Nowy
*


Liczba postów: 45
Imię: Krzysiek
Skąd: Sieradz
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #4
RE: Docieranie Cylindra [Ogar 200]
(10-04-2012 21:36:00)Stachu.G napisał(a):  Proponuje jednak tłok dwupierścieniowy

Dlaczego dwupierścieniowy ? Bedzie sie przegrzewał?

Mój Ogi na PJ
11-04-2012 20:59:57
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
papi99 Offline
Fachowiec od gaźników:)
*


Liczba postów: 469
Imię: Kacper
Skąd: Zakrzewo
Pojazd: Romet Pony
Post: #5
RE: Docieranie Cylindra [Ogar 200]
(11-04-2012 20:59:57)secik napisał(a):  
(10-04-2012 21:36:00)Stachu.G napisał(a):  Proponuje jednak tłok dwupierścieniowy

Dlaczego dwupierścieniowy ? Bedzie sie przegrzewał?
Dwupierścieniowy ma mniejsze tarcie Smile

>>>Mój Romet na Pj<<<

>>>Mój Cross na Pj<<<

>>>Mój kanał na YT<<<



Cztery kółka ruszają ciało. Za to dwa ruszają duszę.

Jeżeli w czymś pomogłem kliknij "Pomógł"
11-04-2012 21:14:40
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Stachu.G Offline
"Dziecko kirca"


Liczba postów: 1,088
Imię: Staszek
Skąd: Podkarpackie
Pojazd: Romet Chart
Post: #6
RE: Docieranie Cylindra [Ogar 200]
Wytwarza mniej ciepła a kompresja taka sama jak przy 2p jak i prz 3p
Ruski tego nie przemyśleli Wink
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-04-2012 22:24:18 przez Stachu.G.)
11-04-2012 22:23:50
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Jubilacik
Ostatni post: zaz
Dzisiaj 09:58:20
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 115
Rozmiar śruby przełącznik...
Ostatni post: Michał
Dzisiaj 09:25:48
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 54
pomoc przy indentyfikacji...
Ostatni post: romek
Wczoraj 21:52:26
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 132
Gaźnik k60b
Ostatni post: romek
Wczoraj 21:50:34
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 133
Brzęczenie po uszczelnien...
Ostatni post: romek
Wczoraj 21:44:24
» Odpowiedzi: 14
» Wyświetleń: 1425
Moc silnika 023
Ostatni post: Spaceman164
Wczoraj 15:02:10
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 611
Romet Zenit z 1989 roku
Ostatni post: zaz
Wczoraj 14:39:09
» Odpowiedzi: 35
» Wyświetleń: 12784
Romet Jubilat 2 z 1987 ro...
Ostatni post: zaz
Wczoraj 14:34:30
» Odpowiedzi: 44
» Wyświetleń: 32668
Romet Wigry Universal z 1...
Ostatni post: zaz
Wczoraj 14:23:55
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 15516
WSK 125 składanie silnika
Ostatni post: łogór 200
Wczoraj 10:20:43
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 94
Co to za rower?
Ostatni post: zaginiony770
Wczoraj 01:54:45
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 162
Romet chart jaki kod/nume...
Ostatni post: cyfra+
Wczoraj 00:55:05
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 69
Romet ogar 205 nie zapala...
Ostatni post: romek
21-05-2024 20:09:29
» Odpowiedzi: 21
» Wyświetleń: 545
Czy to jest cylinder itd ...
Ostatni post: Wodnik
21-05-2024 19:45:36
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 1246
Ogar 200 regulacja sprzęg...
Ostatni post: darkowski
21-05-2024 17:29:32
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 99

Reklama