Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!
Rozpołowienie silnika - Wersja do druku

+- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl)
+-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Dział: Problemy techniczne - Silnik, przeniesienie napędu (/forumdisplay.php?fid=221)
+--- Wątek: Rozpołowienie silnika (/showthread.php?tid=9661)



Rozpołowienie silnika - Romeciarz351 - 12-12-2012 15:46:13

Witam wszystkich chciałbym się wszystkiego dowiedzieć o tym jak się:
1.Zakłada wał w Romecie oraz łożyska i simmeringi???
2.Reguluje automat skrzyni biegów i sprzęgło?
3.Ustawia zapłon(jestem w tym zielony!)
4.Dajcie opis wszystkich części jakie się w silniku Rometa znajduja bo też nie bardzo kumam.


RE: Rozpołowienie silnika - Sr-ka - 12-12-2012 16:14:04

1. Na początku wybijasz łożyska jakąś rurką mało czy śrubokrętem, następnie kładziesz łożysko na to gniazdo i bierzesz rurkę o średnicy łożyska i po prostu nabijasz, musisz prosto nabijać bo inaczej uszkodzisz gniazdo łożyska. możesz również kartery włożyć do piecyka 250 stopni, podgrzać dobrze i dopiero nabijasz szybko łożysko zanim karter wystygnie.
2.Automat biegów w silnikach dezament (kwadraciakach) regulujesz za pomocą takiej śrubki.
Jeśli wprowadziłem w błąd to proszę mnie poprawić
Pozdrawiam


RE: Rozpołowienie silnika - Romeciarz351 - 12-12-2012 16:15:43

A wał jak się zakłada tez trzeba do zamrażalnika go wkładać???

I jeszcze takie pytanie mam kupowac rometa komara z papierami i ile moge za niego dać jesli będzie cały rozwalony tylko silnik będzie chodził ale będzie miał papiery???


RE: Rozpołowienie silnika - Sr-ka - 12-12-2012 16:22:22