Inne Polskie i nie tylko prototypy - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Po godzinach (/forumdisplay.php?fid=22) +--- Dział: Hydepark (/forumdisplay.php?fid=23) +--- Wątek: Inne Polskie i nie tylko prototypy (/showthread.php?tid=95) |
Inne Polskie i nie tylko prototypy - miskowski194 - 29-12-2010 00:16:14 No To ja zaczynam kilka fajnych wózków : Furka dobrze znana FSO Polonez Analog Tu mamy Fiata 125 Coupe To napewno jakiś fiat typu Maluch ale nie pamietam dokładnie jaki O tym zawsze marzyłem tylko z dachem Fiat 125p Limo uwielbiam 125 są piękne Fiat 126p Coupe :] RE: Inne Polskie i nie tylko prototypy - Mikołaj - 29-12-2010 01:04:31 ten fiat 125p cabrio to jie jest prototyp tylko wlasno ruba RE: Inne Polskie i nie tylko prototypy - Leszek - 29-12-2010 13:05:07 ten coupe to trochę do ogara podobny RE: Inne Polskie i nie tylko prototypy - miskowski194 - 29-12-2010 13:34:32 ehem jak znajdziecie jakies fajne prototypy to daawać tutaj :] fajny dział lubie takie RE: Inne Polskie i nie tylko prototypy - Mati - 29-12-2010 13:37:16 (29-12-2010 00:16:14)miskowski194 napisał(a): Polski Fiat 126np (np - napęd przedni), tzw. "Ryjek" (29-12-2010 01:04:31)tornado napisał(a): ten fiat 125p cabrio to jie jest prototyp tylko wlasno rubaTo jest dzieło FSO-wskiego OBRSO. Wabił się "Jamnik" RE: Inne Polskie i nie tylko prototypy - Mikołaj - 30-12-2010 02:48:07 wiem wiem ostatnio czytalem o tym a to widzieliscie to mial byc nowy wyglad fiata 125P robiony troche na styl wolgi RE: Inne Polskie i nie tylko prototypy - miskowski194 - 30-12-2010 13:24:15 Szczerze mi to bradzej starego mercedesa przypomina z boku niż wołgę taki nasz polski mercedesik szkoda że go nie wyprodukowali i innych prototypów przynajmniej polska by sie jakoś rozwinęła w branży motoryzacyjnej RE: Inne Polskie i nie tylko prototypy - Mikołaj - 30-12-2010 19:30:34 szkoda ze jakis los doprowadzil romet do ruiny bo by byloporzedne rowery i motorowery RE: Inne Polskie i nie tylko prototypy - Leszek - 31-12-2010 14:19:30 To przez to że komuna się skończyła , Romet nie zdążył się dostosować do zasad wolnego rynku , które wtedy wchodziły, wiele innych spółek i zakładów wtedy również upadło. Naprawdę szkoda. RE: Inne Polskie i nie tylko prototypy - Mati - 31-12-2010 15:38:41 Przed wojną mieliśmy też wolny rynek i jakoś produkcja rowerów przy Fordońskiej była możliwa... RE: Inne Polskie i nie tylko prototypy - Leszek - 31-12-2010 15:41:41 Do komuny się dostosowali , ale do wolnego rynku to chyba nie zdążyli, ostatnim genialnym tworem został Chart RE: Inne Polskie i nie tylko prototypy - Mati - 31-12-2010 15:45:35 A ci frajerzy z Arkusa kupili markę za grosze, żeby zaistnieć na rynku z tym co z Chin przywieźli i udają że polski motorower, a mogę się założyć, że nawet naklejki z napisem "Romet" są wyprodukowane w Chinach. RE: Inne Polskie i nie tylko prototypy - miskowski194 - 31-12-2010 17:16:42 to jest więcej niż pewne ! ;/ RE: Inne Polskie i nie tylko prototypy - Adi - 01-01-2011 12:44:41 FSO "Ogar" [attachment=13] OGAR zbudowany został w latach 1976 - 77 przez Zakład Krótkich Serii w oparciu o podwozie PF 125p. Było to ostatnie stadium polskiego "coupe" przygotowanego do produkcji. Nadwozie zaprojektował prof. Cezary Nawrot a grupą konstruktorów kierował inż. Jan Politowski. OGAR miał być sporto- wą wersją PF 125p. Prototyp wykonano z pietyzmem pod kierownictwem Czesława Piechura. Konstrukcja ta prezentowała się o wiele korzystniej od swojego poprzednika PF 125p Coupe. Miała ładniejszy, nowocześniejszy, bardziej rasowy wygląd. Zastosowano tu m.in. chowane reflektory przednie. Ogara wyposażono w zespoły napędowe PF 125p. Była to bardzo ciekawa i ładna konstrukcja. Źródło: http://protauta45.republika.pl/index.htm Macie tam jeszcze parę prototypów. RE: Inne Polskie i nie tylko prototypy - Mikołaj - 01-01-2011 14:27:07 Jakiś czas temu gadałem z pewnym oblatywaczem z Rometu i mówił mi że w Czechach powstał ogar 200 ale nie miał 3 a 4 biegi i podobno rozpędzał się do zawrotnej prędkości 90 km/h przy pojemności 50cm3 jednak nie weszły one do polski ponieważ u nas był taki głupi przepis który panuje do dziś ze motorower może jechać tylko 40 a dziś 45km/h ale w Czechach podobno można jeszcze coś takiego znaleźć Używaj polskich znaków - Arts66 |