Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!
sylikon pod głowice - Wersja do druku

+- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl)
+-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Dział: Problemy techniczne - Silnik, przeniesienie napędu (/forumdisplay.php?fid=221)
+--- Wątek: sylikon pod głowice (/showthread.php?tid=47995)



sylikon pod głowice - mateuszmk - 29-11-2018 22:07:26

Witam czy do ogara 200 pod głowice można dać sylikon ?


RE: sylikon pod głowice - Dawdzio - 29-11-2018 22:22:44

Nigdy nie można.


RE: sylikon pod głowice - rafi555 - 29-11-2018 22:26:42

Już przecież pytałeś Smile, chyba masz tego niemca co wszystko chowa :F .


RE: sylikon pod głowice - Simpepsi97 - 29-11-2018 22:29:42

(29-11-2018 22:22:44)Dawdzio napisał(a):  Nigdy nie można.

Ooo , a co się stanie jak się da ?


RE: sylikon pod głowice - Dawdzio - 29-11-2018 22:32:14

(29-11-2018 22:26:42)rafi555 napisał(a):  Już przecież pytałeś Smile

Racja! Dokładnie tu:
http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=47939&pid=557694#pid557694



(29-11-2018 22:29:42)Simpepsi97 napisał(a):  Ooo , a co się stanie jak się da ?

Prędzej czy później wydmucha go.
Uszczelki pod głowicę nie bez powodu są metalowe lub częściowo metalowe (w postaci metalowego pierścienia w odpornym na temperaturę materiale). Zakłada się je na suche, czyste, przygotowane wcześniej i, co najważniejsze, równe powierzchnie, bo mają neutralizować minimalne różnice obu płaszczyzn, uniemożliwiające założenie głowicy bez uszczelki, a jednocześnie wytrzymać wysokie ciśnienie panujące w cylindrze podczas pracy silnika.


RE: sylikon pod głowice - mateuszmk - 29-11-2018 22:43:41

chodzi mi o kompresję zeby nie zmalało po założeniu nowego zestawu podobno uszczelka tylko zmniejsza kompresję jak sie ja założy


RE: sylikon pod głowice - seler1500 - 29-11-2018 22:49:37

To dotrzyj głowicę z cylindrem pastą zaworową i zakładaj bez.


RE: sylikon pod głowice - mateuszmk - 29-11-2018 22:54:08

?? mam posmarowac głowice pasta zaworową >?


RE: sylikon pod głowice - Dawdzio - 29-11-2018 23:03:55

Ale tu nie chodzi o sam fakt bytu uszczelki w tym miejscu, a o zwiększenie pojemności i jednoczesne zmniejszenie stopnia sprężania. Pozwala to na stosowanie gorszego paliwa (niższa liczba oktanowa), ale zmniejsza moc.
Dlatego w celu zwiększenia mocy planuje się głowicę, tj. zbiera się niewielką warstwę od strony cylindrów. Skutkuje to zwiększeniem stopnia sprężania, co pozwala zwiększyć moc, ale zmusza do stosowania paliwa o wyższej piczbie oktanowej.

W Ogarze 200 konstrukcyjnie nie musi być tej uszczelki, ale głowica i cylinder nie mogą być zniszczone.
I naucz się chłopie czytać. Seler proponuje ci DOTARCIE głowicy do cylindra za pomocą pasty do docierania zaworów. Chodzi właśnie o to, żeby usunąć wszelkie uszkodzenia na obu powierzchniach co pozwoli zachować szczelność.


RE: sylikon pod głowice - mateuszmk - 29-11-2018 23:05:00

dzięki!!!!!!!!