Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!
[Ogar 205] Wiecie czy mogę użyć któryś z oleju - Wersja do druku

+- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl)
+-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Dział: Inne pytania (/forumdisplay.php?fid=21)
+--- Wątek: [Ogar 205] Wiecie czy mogę użyć któryś z oleju (/showthread.php?tid=44227)



Wiecie czy mogę użyć któryś z oleju - pawwl135 - 04-07-2017 14:58:05

Wie ktoś czy mógł bym użyć do ogara 205 któryś olej z zdjęcia do silnika lub mieszanki z paliwem ? Sory za banalne pytan ale nie znam się na tym i wolę prosic pomoc osobe która zna sie na tym niż samemu jakąś kiche zrobić.

Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka


RE: Wiecie czy mogę użyć któryś z oleju - rafi555 - 04-07-2017 15:03:34

żaden się nie nadaje do mieszankifacepalm


RE: Wiecie czy mogę użyć któryś z oleju - nie_mientki - 04-07-2017 15:07:35

Do benzyny żaden z powyższych.

Do skrzyni też kup choćby Hipol, dycha za litr, nie majątek.


RE: Wiecie czy mogę użyć któryś z oleju - nie_mientki - 04-07-2017 15:41:59

Swoją drogą śmieszne, bo jeśli ktoś chodzi w posiadanie takiej maszyny i jest kompletnie zielony w temacie to zrozumiałym jest że warto w pierwszej kolejności przeczytać instrukcję. Kilka stron, podstawowe informacje w pigułce. Do ściągnięcia z kwadryliona różnych chomików i podobnych. Już nie mówiąc o "Jeżdżę motorowerem" czy żółta "Obsługa i naprawa...".

Słabo.

Ostatnio ktoś wrzucił filmik jak odpala Rometa. Spoko. Tylko że, cholercia, w tej jednej czynności trzy rzeczy robił nieprawidłowo. Nawet nie sądziłem że się da aż tyle rzeczy źle robić przy opalaniu Big Grin

Trochę pokory, poszperać w starych dobrych źródłach.


RE: Wiecie czy mogę użyć któryś z oleju - pajak - 04-07-2017 15:48:18