Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!
[Ogar 205] Dorabianie tablic - Wersja do druku

+- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl)
+-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Dział: Inne pytania (/forumdisplay.php?fid=21)
+--- Wątek: [Ogar 205] Dorabianie tablic (/showthread.php?tid=30413)



Dorabianie tablic - LiSiC - 08-11-2014 18:36:05

Cześć
Z góry sorry jak dział pomyliłem.
Więc tak mam Ogara 205 z papierami z roku '89. Mam do niego zieloną tablicę rejestracyjną, niestety w opłakanym stanie. I tu mam do was pytanie, czy mogę dorobić sam tablicę rejestracyjną?(Zielona blaszka o kształcie oryginału i wymalowany numer rejestracyjny)


RE: Dorabianie tablic - Wojtek3362 - 08-11-2014 18:40:39

Pomyśl... Jest to fałszowania dokumentu tak jakby.


RE: Dorabianie tablic - LiSiC - 08-11-2014 18:44:07

Jestem nowy w świecie pojazdów mechanicznych.
Czyli muszę dokonać cudu i doprowadzić do stanu używalności oryginał, może być tablica rejestracyjna pospawana?(Tak, mam tablicę w dwóch częściach)


RE: Dorabianie tablic - Bartek - 08-11-2014 19:05:33

Daj zdj tej tabliczki.
Ale dla mnie mija się to z celem. Bo i tak musisz przerejestrować motorower i dostaniesz nową tabliczkę.
A jeśli masz w opłakanym stanie tą rejestrację to napisz świstek, że tabliczka zginęła i nie będzie żadnego problemu


RE: Dorabianie tablic - LiSiC - 08-11-2014 19:09:51

Nie mogę zrobić zdjęcia bo tablica jest w garażu, a garaż mam na drugim końcu miasta. Idę w poniedziałek do wydziału komunikacji zarejestrować dziadkowi Komara Sporta to przy okazji załatwię sprawę z tablicą do Ogara.


RE: Dorabianie tablic - Bartek - 08-11-2014 19:13:34

ogar jest zarejestrowany na Ciebie ?
Ewentualnie na allegro jest firma co zajmuje się dorabianiem tablic i koszt takiej przyjemności coś 40 zł jak dobrze pamiętam


RE: Dorabianie tablic - LiSiC - 08-11-2014 19:17:12