Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!
Co sądzisz o osobie wyżej. - Wersja do druku

+- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (http://www.chlopcyrometowcy.pl)
+-- Dział: Po godzinach (/forumdisplay.php?fid=22)
+--- Dział: Hydepark (/forumdisplay.php?fid=23)
+--- Wątek: Co sądzisz o osobie wyżej. (/showthread.php?tid=28323)



RE: Co sądzisz o osobie wyżej. - mateusz5625 - 30-12-2014 01:23:46

Bartek nie rozumie moich problemów


RE: Co sądzisz o osobie wyżej. - szczupak54 - 30-12-2014 01:31:15

Mati - wyruszyłes chartem w polskę , podziwiam cie za to Big Grin


RE: Co sądzisz o osobie wyżej. - Pompuś - 30-12-2014 01:55:40

Szczupak, jakiś fisz, nie znam cię. Nic o tobie nie wiem, masz zieloną te jedynke z pomarańczowym zbiornikiem.


RE: Co sądzisz o osobie wyżej. - Amanssy - 30-12-2014 12:00:58

Pompeczka-ogarnięty koleś,całkiem zabawny.Doradca do spraw interesów i pracy nad tym kolorowym badziewiem.


RE: Co sądzisz o osobie wyżej. - barcelxxl - 30-12-2014 12:42:54

Amanssy - Nigdy go nie poznałem, fajny gość, jest administratorem mojego FP, meszka w Chechle czyli w legendarnym mieście bimbrowników.


RE: Co sądzisz o osobie wyżej. - Petronas - 30-12-2014 12:44:40

Ma dużo samochodów i motocykli, a także trafi się jaki motorower. Gdzie on to wszystko mieści??? hehe


RE: Co sądzisz o osobie wyżej. - szczupak54 - 30-12-2014 12:55:56

Petronas -przesladujesz mnie...


RE: Co sądzisz o osobie wyżej. - xsaman - 30-12-2014 13:56:25

@up spoko ziom z królewskiego rejonu (opolskie zawsze górą )


RE: Co sądzisz o osobie wyżej. - szczupak54 - 30-12-2014 13:57:23

Xaman - Krzysiu z Kedzierzyna


RE: Co sądzisz o osobie wyżej. - Magister - 30-12-2014 14:33:16

Szczupak-masz sporo motorkow sadzac po tym co masz napisane w profilu i 15 lat


RE: Co sądzisz o osobie wyżej. - Taśma - 30-12-2014 14:46:27

@up, zajebisty zółty tranzit co rozwalił lamine! LWD lamina pedał! motory są afe!


RE: Co sądzisz o osobie wyżej. - xsaman - 30-12-2014 15:19:56

Ma swój świat uważa się za biednego niema forsy na charta zrobił pro tjuning w charcie


RE: Co sądzisz o osobie wyżej. - Taśma - 30-12-2014 16:01:29

Ma dużo loweluf.

nie że biedny, bo narzekać nie mam na co, ale nie że bogaty jak co 2 tak mówi... xd


RE: Co sądzisz o osobie wyżej. - Lagoon - 30-12-2014 16:04:43

Taśma-swoja Morda, forumowy zacieracz, teraz kolej na Apkę Big Grin Robi ze mną sylwka na kanapie, będzie morowo.


RE: Co sądzisz o osobie wyżej. - Petronas - 30-12-2014 16:10:04

Ogląda Happy Three Friends i jest pedalątkiem Big Grin