Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!
Co sądzisz o osobie wyżej. - Wersja do druku

+- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (http://www.chlopcyrometowcy.pl)
+-- Dział: Po godzinach (/forumdisplay.php?fid=22)
+--- Dział: Hydepark (/forumdisplay.php?fid=23)
+--- Wątek: Co sądzisz o osobie wyżej. (/showthread.php?tid=28323)



RE: Co sądzisz o osobie wyżej. - Bartek - 23-12-2015 15:32:21

masz piękną kolekcję modeli i może kiedyś Cię dogonię jeśli chodzi o kolekcję Big Grin Bardzo miły gość i pomocny Wink


RE: Co sądzisz o osobie wyżej. - DominiX - 23-12-2015 20:21:54

Bartek - bardzo pomocny człowiek, pomógł nie raz i jest ogarnięty Wink

PS. Czemu kacperszkudlarek zamiast opinii o osobie wyżej pisze kto co ma? O.o


RE: Co sądzisz o osobie wyżej. - szczupak54 - 23-12-2015 20:23:48

Dominix jest ok , jest spoko nie mam nic do niego , oglnie fajny gosc Smile


RE: Co sądzisz o osobie wyżej. - Komar_126 - 23-12-2015 23:01:52

szczupak54- coś tak nie bardzo kojarzę.


RE: Co sądzisz o osobie wyżej. - Przemi998 - 23-12-2015 23:48:04

Komar_126 - laska Qejka best


RE: Co sądzisz o osobie wyżej. - kacperszkudlarek - 24-12-2015 14:27:49

Przemi998 - git gość Smile ma fajnego rometa 2352 Smile


RE: Co sądzisz o osobie wyżej. - JGNZM - 24-12-2015 15:20:08

Git gość! Ma fajnego, najlepszego na świecie ciągnika - ZETORA! Jakoś tak pomiędzy neutralnym a negatywnym...


RE: Co sądzisz o osobie wyżej. - Przemi998 - 24-12-2015 15:29:08

JGNZM- z tego co wiem ma charta,ogara i kaczke. Aktualnie remontuje charta jestem ciekaw co z tego wyjdzie Big Grin


RE: Co sądzisz o osobie wyżej. - misiql - 24-12-2015 18:48:37

Przemi998 - spoko ziomek, ma kilka fajnych maszyn.


RE: Co sądzisz o osobie wyżej. - DominiX - 24-12-2015 18:50:57

misiql - nie kojarzę go zbytnio, ale nie miałem z nim chyba żadnych spin czy coś Smile Spoko gośc Wink


RE: Co sądzisz o osobie wyżej. - KeiSangi - 24-12-2015 22:18:03

DominiX- jak to wszyscy piszą niemożliwe że w moim wieku a nie debil.


RE: Co sądzisz o osobie wyżej. - JGNZM - 24-12-2015 23:36:51

Kiedyś baran jakich mało w tym wieku xD Teraz już mi neutralny Smile Ma Ogara, którego nie potrafi naprawić xD Gwiazda z chińskiego filmu porno i jutubów z jego Ogarem


RE: Co sądzisz o osobie wyżej. - enduro - 24-12-2015 23:56:37

JGNZM- Pisałem z nim kiedyś, remontuje swojego charta, powoli ale do przodu. Z pozoru wydaję się być całkiem ok Wink


RE: Co sądzisz o osobie wyżej. - kacperszkudlarek - 25-12-2015 17:12:16

enduro - git gość Smile . Ma fajne sprzęty Smile .


RE: Co sądzisz o osobie wyżej. - Amator023 - 25-12-2015 18:56:39

Kacper-fajny gość na każdego mówi git gość

Wysłane z mojego LG-D280 przy użyciu Tapatalka