Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!
Maszyny rolnicze- wycena - Wersja do druku

+- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl)
+-- Dział: Po godzinach (/forumdisplay.php?fid=22)
+--- Dział: Hydepark (/forumdisplay.php?fid=23)
+--- Wątek: Maszyny rolnicze- wycena (/showthread.php?tid=27142)



Maszyny rolnicze- wycena - lada97 - 03-07-2014 14:07:34

Jakiś napalony halndlarzyk już 2 raz wpadł i chce kupić trochę złom. Pługi powojenne albo i przedwojenne nie wiem, nie znam się. Nie mają tabliczę ale może ktoś się zna i poda w miare realną cenę którą to może kosztować. Nie będzie mnie jechał (już mnie wkur#@# jak mówiłem że nie sprzedam komara ten x razy się pytał o cenę...) Fotki:





Jeszcze coś tam się zainteresował jakimiś bronami ale raczej nie pójdą bo się czasami używa ale też możecie napisać ile moga kosztować.
Jeden pług chyba jest polski drugi niemiecki ale który to nie wiem.


RE: Maszyny rolnicze- wycena - Winiar 93 - 03-07-2014 14:51:09

koła od Kobuza we wózku ... no wiesz co :F


RE: Maszyny rolnicze- wycena - LukaszzT1 - 03-07-2014 15:11:51

Jeden pług to konny 2 skibowy ceny na tablicy są od 200zł do 500zł Twój to tak 200-300zł może coś więcej Wink Ten drugi jest obrotowy czy jak ? bardzo ciekawie on jest zrobiony,cena pewnie podobna jak i tego drugiego Smile ewentualnie po cenie złomu mu to sprzedaj :F


RE: Maszyny rolnicze- wycena - lada97 - 03-07-2014 15:47:49

Wiem że od kobuza piasty może jeszcze się nadadzą na coś ale obręcze złom, reszta kobuza jest u mnie przed pokojem a więcej tej reszty w szopce zasmarowane olejem. Kupie całą wsk 175 i zrobię sobie kobuza. Po cenie złomu nie sprzedam Big Grin 1000 zł za wszystko jest jeszcze kultywator a on chce ramę od wału to z 250 za tą ramę. I tak zarobi bo pewnie dla niemca sprzeda albo dla jakiegoś miastowca. A jak nie to wymaluję to, postawię przed domem i niech żałuje że nie kupił jak kiedyś zobaczy Big Grin