Problem z iskrą Jawa Mustang - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Inne jednoślady PRLu (/forumdisplay.php?fid=174) +--- Dział: Inne - Problemy techniczne (/forumdisplay.php?fid=194) +--- Wątek: Problem z iskrą Jawa Mustang (/showthread.php?tid=25711) |
Problem z iskrą Jawa Mustang - damix98 - 14-05-2014 19:13:43 Siemka. Mam taki problem, że gdy cewka zapłonowa nie jest do niczego podpięta to daje prąd normalnie, a jak tylko się podłączy do przerywacza to napięcie w cewce spada praktycznie do zera (sprawdzane miernikiem) Mam jeszcze 2 całe zapłony i jak zmienie to jest tak samo. O co tu może chodzić??? RE: Problem z iskrą Jawa Mustang - Matinek - 14-05-2014 21:00:56 ale mówisz o cewce w iskrowniku czy pod ramą? RE: Problem z iskrą Jawa Mustang - damix98 - 14-05-2014 22:29:51 (14-05-2014 21:00:56)Matinek napisał(a): ale mówisz o cewce w iskrowniku czy pod ramą? Cewka w iskrowniku RE: Problem z iskrą Jawa Mustang - bartoszek5k - 14-05-2014 22:51:30 A przerywacz i kondek dobry? Bo to tam bym szukał winowajców RE: Problem z iskrą Jawa Mustang - damix98 - 15-05-2014 18:32:57 No przerywacze mam 4 i kondensatorów 6 i są dobre. A pożyczyłem dzisiaj zapłon od kolegi i iskra na nim była. Spróbowałem odpalić ją z pycha i raz strzeliła, potem zapłon przestawiłem i odpaliła po około 30 metrach pchania ale nie chciała się wkręcać i jak przestałem pchać to zgasła i już nie było można jej odpalić. Po odkręceniu pokrywy okazało się że stało się to samo co na innych zapłonach RE: Problem z iskrą Jawa Mustang - Matinek - 15-05-2014 20:22:05 moze gdzies masz przebicie i kabel od silnika dotyka do obudowy silnika? RE: Problem z iskrą Jawa Mustang - damix98 - 15-05-2014 21:32:01 (15-05-2014 20:22:05)Matinek napisał(a): moze gdzies masz przebicie i kabel od silnika dotyka do obudowy silnika? No właśnie nigdzie nic nie dotyka RE: Problem z iskrą Jawa Mustang - kondzio310 - 16-05-2014 20:56:31 odłacz cewke w/n i sprawdź wtedy, nei wiem czy to ma znaqczenie, ale sprawdź, do tego sprawdź albo wyciągnij zapłon wyczyść miejsce styku karteru z zapłonem, zmierz opór kondensatora i porównaj z tym który jest na nim, |