Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!
Problem z iskrą Jawa Mustang - Wersja do druku

+- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl)
+-- Dział: Inne jednoślady PRLu (/forumdisplay.php?fid=174)
+--- Dział: Inne - Problemy techniczne (/forumdisplay.php?fid=194)
+--- Wątek: Problem z iskrą Jawa Mustang (/showthread.php?tid=25711)



Problem z iskrą Jawa Mustang - damix98 - 14-05-2014 19:13:43

Siemka. Mam taki problem, że gdy cewka zapłonowa nie jest do niczego podpięta to daje prąd normalnie, a jak tylko się podłączy do przerywacza to napięcie w cewce spada praktycznie do zera (sprawdzane miernikiem) Mam jeszcze 2 całe zapłony i jak zmienie to jest tak samo. O co tu może chodzić???


RE: Problem z iskrą Jawa Mustang - Matinek - 14-05-2014 21:00:56

ale mówisz o cewce w iskrowniku czy pod ramą?


RE: Problem z iskrą Jawa Mustang - damix98 - 14-05-2014 22:29:51

(14-05-2014 21:00:56)Matinek napisał(a):  ale mówisz o cewce w iskrowniku czy pod ramą?

Cewka w iskrowniku


RE: Problem z iskrą Jawa Mustang - bartoszek5k - 14-05-2014 22:51:30

A przerywacz i kondek dobry? Bo to tam bym szukał winowajców


RE: Problem z iskrą Jawa Mustang - damix98 - 15-05-2014 18:32:57

No przerywacze mam 4 i kondensatorów 6 i są dobre. A pożyczyłem dzisiaj zapłon od kolegi i iskra na nim była. Spróbowałem odpalić ją z pycha i raz strzeliła, potem zapłon przestawiłem i odpaliła po około 30 metrach pchania ale nie chciała się wkręcać i jak przestałem pchać to zgasła i już nie było można jej odpalić. Po odkręceniu pokrywy okazało się że stało się to samo co na innych zapłonach


RE: Problem z iskrą Jawa Mustang - Matinek - 15-05-2014 20:22:05

moze gdzies masz przebicie i kabel od silnika dotyka do obudowy silnika? Big Grin


RE: Problem z iskrą Jawa Mustang - damix98 - 15-05-2014 21:32:01

(15-05-2014 20:22:05)Matinek napisał(a):  moze gdzies masz przebicie i kabel od silnika dotyka do obudowy silnika? Big Grin

No właśnie nigdzie nic nie dotyka


RE: Problem z iskrą Jawa Mustang - kondzio310 - 16-05-2014 20:56:31

odłacz cewke w/n i sprawdź wtedy, nei wiem czy to ma znaqczenie, ale sprawdź, do tego sprawdź albo wyciągnij zapłon wyczyść miejsce styku karteru z zapłonem, zmierz opór kondensatora i porównaj z tym który jest na nim,