Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!
Parę problemów z ogarkiem. - Wersja do druku

+- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl)
+-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Dział: Problemy techniczne - Silnik, przeniesienie napędu (/forumdisplay.php?fid=221)
+--- Wątek: Parę problemów z ogarkiem. (/showthread.php?tid=25051)



Parę problemów z ogarkiem. - Joker345 - 24-04-2014 21:08:32

Witam mam kilka problemów z ogarkiem:
1. Jedzie z wciśniętym sprzęgłem
2. Posiada bardzo duże obroty na wolnym (miał na 4 ząbku iglicę i było w miarę ok, jednak gdy dałem na 3 już silnik dostaje bardzo dużych obrotów)
3. Leje się z gaźnika, zmniejszyłem mu paliwo, i tak jak napisałem w poprzednim punkcie iglicę ustawiłem na 3 poziom - przestało się lać, ale ogar bardzo słabo jedzie oraz ma te wysokie obroty.

Mam nadzieję na pomoc Smile


RE: Parę problemów z ogarkiem. - blacha99 - 24-04-2014 21:13:42

1 . wyreguluj sprzęgło Smile
2. moze są podkręcone na gazniku Tongue ? masz tam od obrotów śróbkę


RE: Parę problemów z ogarkiem. - atlanta125 - 24-04-2014 21:20:04

1. Dlaczego ze wciśniętym sprzęgłem ??


RE: Parę problemów z ogarkiem. - Joker345 - 24-04-2014 21:23:14

(24-04-2014 21:20:04)atlanta125 napisał(a):  1. Dlaczego ze wciśniętym sprzęgłem ??

Powiedzmy stoję sobie z ogarkiem na pierwszym biegu jest odpalony, to i sprzęgło muszę mieć wciśnięte, żeby nie zgasł facepalm

(24-04-2014 21:13:42)blacha99 napisał(a):  1 . wyreguluj sprzęgło Smile
2. moze są podkręcone na gazniku Tongue ? masz tam od obrotów śróbkę
Sprzęgło regulowałem, a jeśli chodzi o przepustnicę to regulacja śruby nic nie daje. Czy to może być lewe powietrze? Mam nieszczelne kolanko z cylindrem - 1 szpilka się ujechała.


RE: Parę problemów z ogarkiem. - simi81 - 24-04-2014 21:37:13

Sprawdź czy Ci się przepustnica nie wyrobila.


RE: Parę problemów z ogarkiem. - Quake96 - 24-04-2014 22:30:51

Cytat:Mam nieszczelne kolanko z cylindrem - 1 szpilka się ujechała.

I masz odpowiedź. Uszczelnij wszystko dokładnie. Też mam lekką nieszczelność na łączeniu kolanko/cylinder i czasem przy gwałtowniejszym schodzeniu z obrotów lubi się "wkręcić" po zatrzymaniu.


RE: Parę problemów z ogarkiem. - atlanta125 - 24-04-2014 22:34:28

(24-04-2014 21:23:14)Joker345 napisał(a):  
(24-04-2014 21:20:04)atlanta125 napisał(a):  1. Dlaczego ze wciśniętym sprzęgłem ??

Powiedzmy stoję sobie z ogarkiem na pierwszym biegu jest odpalony, to i sprzęgło muszę mieć wciśnięte, żeby nie zgasł facepalm

Nie z kumałem w pierwszym momencie


RE: Parę problemów z ogarkiem. - blacha99 - 25-04-2014 09:51:23

to dlatego mi sie czasem ogar wkręca na obroty jak jade i sie zatrzymam przez te kolanko nieszczelne , ale umnie to na jednej sróbie gwintu niema i szpilka wypada z cylindra


RE: Parę problemów z ogarkiem. - Joker345 - 25-04-2014 18:56:21

Ogar zaczyna mnie denerwować -.- próbowałem regulować sprzęgło - gówno mi to dało, a obroty są tak duże, że szkoda mi słów.. Poza tym problemem nawet po zmniejszeniu paliwa w komorze pływakowej zaczyna przerywać gdy odkręcę na max rollgaz. Iglica jest na 4 miejscu.


RE: Parę problemów z ogarkiem. - Joker345 - 25-04-2014 19:56:43

Reguluje gaźnik i reguluje, a paliwo ciągle kapie, a obroty są tak wysokie, że pół wsi mnie słyszy.. lekko przytkałem wylot powietrza z gaźnika i chodził normalnie, jak go całkowicie zakryłem to zgasł. Pomóżcie.. Smile
Nie wiem czy tylko ja miałem taki problem, ale wymiana przepustnicy na starą rozwiązała problemy. Nie wiem co się dzieje z tą dzisiejszą produkcją..


RE: Parę problemów z ogarkiem. - bartoszek5k - 26-04-2014 01:00:11

Za dużo powietrza dostawał i jak przytkałeś to było go odpowiednia ilość i dobrze chodził