wsk 125 po zmianie cylindra prawie nie pali - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Inne jednoślady PRLu (/forumdisplay.php?fid=174) +--- Dział: Inne - Problemy techniczne (/forumdisplay.php?fid=194) +--- Wątek: wsk 125 po zmianie cylindra prawie nie pali (/showthread.php?tid=21438) Strony: 1 2 |
wsk 125 po zmianie cylindra prawie nie pali - charper - 30-12-2013 21:53:47 Witam Kupiłem se cylinder dzisiejszej konstrukcji żeliwny. Od czasu kiedy go założyłem w ogóle sobie nią nie pojeździłem, bo nie mogę odpalić. Przy zakładaniu skorygowałem uszczelkę pod cylinder, żeby nie przytykało kanałów, dobrze skręciłem. Potem powojowałem z gaźnikiem bo problemy z uruchamianiem na zimnym silniku miałem i na starym cylindrze ale po 10 kopnięciach zapalał i dobrze jeździł w dwie osoby. Od kiedy zmieniłem cylinder kiedy kopię, to z raz lub dwa zakaszle i koniec. I ustawiałem zapłon, i robiłem lewatywę z benzyną gaźnikowi we wszystkie dziurki, wymieniłem przewód WN na nowy, elastyczny, fajka firmy bosch z dawnych zapasów, świeża benzyna, różne świece i nic. Dzisiaj przy okazji przygotowań do poprawek tego silnika zauważyłem, że tłok nie otwiera kanałów płuczących całkowicie. Wydechowy otwiera na styk. tak to wygląda Panowie, co robić? RE: wsk 125 po zmianie cylindra prawie nie pali - krzysiu1505 - 30-12-2013 22:27:22 Albo tłok lewy albo cylinder lewy. Do wymiany najlepiej i jedno i drugie, ew. jakieś korekty RE: wsk 125 po zmianie cylindra prawie nie pali - charper - 30-12-2013 23:01:00 Napisałem do sprzedawcy dziś, ale minął z miesiąc od kupna więc jakoś słabo wierzę, żeby oddał kasę i przyjął zwrot... Te kanały płuczące maja się otwierać na styk tak jak teraz ten wydechowy, czy jeszcze bardziej? Jak napierdzielę jeszcze z 3 klingieryowe podkładki pod cylinder albo 4 to kawał głowicy będę musiał zedrzeć :-| RE: wsk 125 po zmianie cylindra prawie nie pali - Djproject - 06-01-2014 20:34:32 Witam Dokonaj pomiaru ciśnienia RE: wsk 125 po zmianie cylindra prawie nie pali - patrykkol997 - 06-01-2014 20:51:15 Po pierwsze zdejmij tłok i daj go na odwrót bo widze że strzałka wskazuje na gaźnik a powinna być skierowana do wydechu. Może to coś pomoże. RE: wsk 125 po zmianie cylindra prawie nie pali - emilson14 - 06-01-2014 21:04:32 Według mnie coś nie tak jest z tłokiem albo cylindrem. Lepiej załatw sobie z tamtych czasów cylinder, zrób szlif i będzie ok. RE: wsk 125 po zmianie cylindra prawie nie pali - charper - 06-01-2014 22:33:19 (06-01-2014 20:51:15)patrykkol997 napisał(a): Po pierwsze zdejmij tłok i daj go na odwrót bo widze że strzałka wskazuje na gaźnik a powinna być skierowana do wydechu. Może to coś pomoże.tak kazali zakładać, inaczej połamią się pierścienie o okna, bo już przymierzałem... @djproject niestety, nie mam czym ale jest porównywalne co na poprzednim cylindrze, lub trochę lepsze. Kiedy próbowałem uruchamiać na pych to nie dawałem sam rady wprawić w ruch wału nawet na trzecim biegu. Ślizgało się koło mimo że ja siedziałem na motocyklu... Wiem, że to nie miarodajne... @emilson14 mam jeszcze stary cylinder z tłokiem R1 na szczęście... Na razie rozpołowiłem silnik. Jutro będę na szkle planował kartery, bo jeszcze nie są takie złe, ale z pewnością się przyda. Potem zastosuję klingierytową uszczelkę, bo teraz miałem z kartonu + sporo sylikonu. domyślam się że to też mogło mieć jakiś wpływ. Ale zanim skręcę silnik dokładnie porównam oba tłoki i cylindry. Jak rozwiążę problem to napisze dla potomnych co i jak. RE: wsk 125 po zmianie cylindra prawie nie pali - Wojtek3362 - 06-01-2014 22:48:20 (06-01-2014 22:33:19)charper napisał(a):(06-01-2014 20:51:15)patrykkol997 napisał(a): Po pierwsze zdejmij tłok i daj go na odwrót bo widze że strzałka wskazuje na gaźnik a powinna być skierowana do wydechu. Może to coś pomoże.tak kazali zakładać, inaczej połamią się pierścienie o okna, bo już przymierzałem... To nie słuchaj ich tylko załóż tłok odwrotnie tzn. strzałką do wydechu... RE: wsk 125 po zmianie cylindra prawie nie pali - charper - 06-01-2014 23:09:19 (06-01-2014 22:48:20)Wojtek3362 napisał(a):(06-01-2014 22:33:19)charper napisał(a):(06-01-2014 20:51:15)patrykkol997 napisał(a): Po pierwsze zdejmij tłok i daj go na odwrót bo widze że strzałka wskazuje na gaźnik a powinna być skierowana do wydechu. Może to coś pomoże.tak kazali zakładać, inaczej połamią się pierścienie o okna, bo już przymierzałem... i polamie pierścienie bo już patrzyłem, zamek się otworzy w oknie wlotu paliwa. tego chcesz? RE: wsk 125 po zmianie cylindra prawie nie pali - Wojtek3362 - 06-01-2014 23:15:12 To wyrzuć ten chu*** tłok bo pewnie najtańszy chiński lub samoróbka. RE: wsk 125 po zmianie cylindra prawie nie pali - szopen45 - 06-01-2014 23:40:04 Ten tłok wg coś nie pasuje do tego cylka ;( RE: wsk 125 po zmianie cylindra prawie nie pali - charper - 07-01-2014 01:10:56 (06-01-2014 23:40:04)szopen45 napisał(a): Ten tłok wg coś nie pasuje do tego cylka ;( uzasadnij swoją wypowiedź. RE: wsk 125 po zmianie cylindra prawie nie pali - bartoszek5k - 07-01-2014 01:14:01 Według oryginału powinno być w stronę wydechu(i tak spotykałem wszystkich motorkach. Jest jakieś prawdopodobieństwo , że dostałeś zły tłok. Ja jednak stawiałbym na odwrócony tłok ,ale jak nie chcesz obracać to szukaj przyczyny gdzie indziej RE: wsk 125 po zmianie cylindra prawie nie pali - charper - 07-01-2014 22:07:42 Panowie, będziecie kłucić się z instrukcją? Bo że kupiłem dzisiejszy komplet, to zdążyłem się połapać. A co by to zmieniło, gdybym założył tłok tak jak fabryka każe w oryginalnych kompletach? RE: wsk 125 po zmianie cylindra prawie nie pali - mikolaj.lukasik - 07-01-2014 22:19:45 Bo że kupiłem dzisiejszy komplet, to zdążyłem się połapać. A co by to zmieniło, gdybym założył tłok tak jak fabryka każe w oryginalnych kompletach? [/quote] ja bym sie z tym kłucił załóż tłok na odwrót i próbuj |