![]() |
[Ogar 200] Porada - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13) +--- Dział: Inne pytania (/forumdisplay.php?fid=21) +---- Dział: Romet Ogar 200 (/forumdisplay.php?fid=143) +---- Wątek: [Ogar 200] Porada (/showthread.php?tid=21133) |
Porada - lagerek123 - 21-12-2013 19:37:21 Witam. Jestem nowy na forum ![]() muszę kupić klamki i kranik . Wiem że ogarek śmigał przed odstawieniem do garażu . Nigdy nie naprawiałem motocykli dlatego to dla mnie coś nowego i boję się że coś popsuje... nie wiem czy oddać to do jakiegoś mechanika cz sam się bawić.. jak myślicie ? RE: Porada - Pompuś - 21-12-2013 19:44:13 Kolejny pan z Ogarem 200! Witam. ![]() ![]() RE: Porada - kamil97 - 21-12-2013 19:54:40 Spróbuj go odpalić. Jeśli odpali to wiadomo bd że żyje ![]() Jaki masz konkretnie remont na myśli? sam silnik czy całość? Sprawdź jaki jest stan lakieru, oryginalny chociaż jest? Sprawdź kompletność. No i najlepiej zrób go sam. Najlepiej zaczynać uczyć się na prostych rzeczach RE: Porada - Magister - 21-12-2013 19:58:10 Najlepiej sam się z nim pobaw jest on łatwy w obsłudze i trudno coś w nim popsuć jak chcesz go zarejestrować a nie masz żadnych to najlepiej kupić ramę z papieram. Przed pierwszym odpaleniem trzeba będzie przeczyścić gaźnik, wymienić świece i zalać nowe paliwo bo to stare może już sie nie nadawać. Jeśli jest w złym stanie wizualnym to można go polakierowć (najlepiej kompresorem) oczywiście najpierw rozkręcić go do ostatniej śrubki. Więcej rzeczy wyjdzie podczas użytkowania. RE: Porada - bartoszek5k - 21-12-2013 20:09:56 Poczytaj o tym silniku pooglądaj zdjęcia dowiedz się jak najwięcej i spróbuj sam. RE: Porada - lagerek123 - 21-12-2013 21:13:36 znaczy mam papiery, nawet był zarejestrowany ![]() ![]() Edit@ Widzę że jest dużo filmów "step by step" do Ogara , więc będę się na nich opierać ![]() ![]() ![]() ![]() RE: Porada - Pompuś - 21-12-2013 21:16:56 To jeden z najładniejszych kolorów. ![]() RE: Porada - charper - 21-12-2013 21:18:07 Praca nad tym silnikiem jest łatwa. Wystarczy mieć dostęp do części, kluczy, sciągacza, wkrętaka i kawałka własnego mózgu. Pierwsze pocieszenie: każdy kiedyś zaczynał. Pierwsza rada: kup se filtr paliwa ![]() RE: Porada - lagerek123 - 21-12-2013 21:48:29 (21-12-2013 21:18:07)charper napisał(a): Praca nad tym silnikiem jest łatwa. Wystarczy mieć dostęp do części, kluczy, sciągacza, wkrętaka i kawałka własnego mózgu. Pierwsze pocieszenie: każdy kiedyś zaczynał. Pierwsza rada: kup se filtr paliwa Po co filtr paliwa ? jak pamiętam zanim poszedł w odstawke to nie miał filtru paliwa ![]() ![]() Sorki że odpowiedz pod odpowiedzią . 2 stycznia jadę na zakupy , tak, spisałem sobie co mam kupić ![]() -Olej Mixol/ Hipol -filtr powietrza -świeca -filtr paliwa -klamki -kranik i wężyk Sądzę że zmieszczę się w 100 zł ![]() A i jeszcze odkręciłem karter od strony kopki i magneto było czyste, więc myśle że jest dobre ![]() ![]() RE: Porada - blacha99 - 22-12-2013 18:07:33 JAk trzeba remontować to zrób to sam , silniczek jest tak prosty do złozenia i naprawy .... . a i zabawa jest przy tym ![]() RE: Porada - lagerek123 - 22-12-2013 19:45:30 Właśnie zauważyłem ![]() Tam trzeba wsadzić jakiś dzyndelek, jak to się nazywa ? RE: Porada - stqc - 22-12-2013 20:29:28 (22-12-2013 18:07:33)blacha99 napisał(a): JAk trzeba remontować to zrób to sam , silniczek jest tak prosty do złozenia i naprawy .... . a i zabawa jest przy tym Tak prosty że w magnecie znalazł się śrubokręt bo silnik tak prosty ![]() |