Silnik s38 - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13) +--- Dział: Problemy techniczne - Silnik, przeniesienie napędu (/forumdisplay.php?fid=221) +--- Wątek: Silnik s38 (/showthread.php?tid=11765) |
Silnik s38 - cross120 - 20-02-2013 21:48:27 Siemka Romeciarze: Jest sprawa. Ciekł mi silnik gdzieś od spodu, diagnozę postawiłem na przepuszczającą uszczelkę karterów. Rozkręciłem silnik. Wyczyściłem go całego nitrem. I okazało się że w prawym karterze jest pęknięcie ok 2cm (da się pospawać) Przy okazji kupiłem wszystkie łożyska, uszczelniacze i pierścienie bo mi pękł przy ściąganiu. Ale zapomniałem o oringach kopniaka i zmieniacza biegu, i mam z tym mały problem. Muszę je kupić ale nie mam ich na wzór bo w silniku ich nie było i dlatego tak ciekł Czy wie ktoś jaki jest rozmiar tych oringów (kopki, zmieniacza)? Czy muszę docierać silnik po wymianie łożysk, uszczelniaczy i samych pierścieni? Jak tak to ile? Czy wodzik zmiany biegów w silniku s 38 jest prosty, czy delikatnie skrzywiony? Bo mój jest delikatnie skrzywiony i nie wiem czy tak ma być. RE: Silnik s38 - kadetmen - 20-02-2013 21:57:58 Po tym co napisałeś musisz go docierać , a wodzik ma być prosty .Oringi są na allegro . RE: Silnik s38 - cross120 - 20-02-2013 23:48:06 (20-02-2013 21:57:58)kadetmen napisał(a): Po tym co napisałeś musisz go docierać , a wodzik ma być prosty .Oringi są na allegro . Na allegro znalazłem tylko oring wałka kopniaka ale za jeden oring z przesyłką nie mam zamiaru płacić 10zł. Czy wogule na tym zmieniaczu biegu jest oring?? Jakie są rozmiary tych oringów?? Jutro wstawię zdjęcie tego wodzika i ocenicie czy tak ma być. |