Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Wielkie otwarcie nowego sklepu internetowego - sklep.motokam.net Zapraszamy!

Shoutbox
» theogarowiec - 22-11-21:10 -- Środy są spoko
» kamil97 - 22-11-20:13 -- jak przed wyborami :F
» Bartek - 22-11-19:36 -- ale cisza
» Bartek - 22-11-18:25 -- no i środy są mega ujowe
» kamil97 - 21-11-20:02 -- możliwe
» theogarowiec - 21-11-20:02 -- Te wtorki jakieś nijakie xd
» theogarowiec - 21-11-19:58 -- Ale dzisiaj nie mam weny
» kamil97 - 21-11-19:55 -- siema :F
» theogarowiec - 21-11-19:54 -- Ave ja czyly szaman
» seler1500 - 21-11-19:53 -- ave cezar :F
» theogarowiec - 21-11-19:53 -- Siema miśki
» Bresio95 - 21-11-17:38 -- helloł Suwmiarko Big Grin
» Bartek - 20-11-20:12 -- siedzę :F
» kamil97 - 20-11-20:11 -- Bartek, co ty tu robisz xd
» Bartek - 20-11-19:43 -- piękna <3
» Waldek - 20-11-19:38 -- Obczajcie "motorynkę" w tle :F https://img01-olxpl.akamaized.net/img-ol...ienie-.jpg
» Bartek - 20-11-19:31 -- cisza jak makiem zasiał
» Bartek - 20-11-19:31 -- co tam ?
» Suwmiarka - 20-11-19:24 -- Czesc romeciarze!
» Bartek - 20-11-19:22 -- siema
» Majerano - 19-11-20:55 -- Witam wszystkich
» kamil97 - 19-11-19:03 -- myślałem że będzie gorzej ale spoko jest
» Suwmiarka - 19-11-18:32 -- jak tam Kamil moderowanie Ci idzie?
» Suwmiarka - 19-11-18:27 -- nowi uzytkownicy raczej stronia od sb
» Suwmiarka - 19-11-18:26 -- Tak. np. ja
» kamil97 - 19-11-18:24 -- Jest tu kto?
» Suwmiarka - 19-11-15:45 -- Czesc Kamil!
» kamil97 - 19-11-15:38 -- Witam
» seler1500 - 19-11-12:12 -- niestety... brak ciągłości umów
» Suwmiarka - 19-11-11:23 -- jak z papiwrami to bierz
» seler1500 - 19-11-09:07 -- nie ma głowicy i cylindra, przedniego koła i przedniego błotnika, brakuje też lewego dekla
» seler1500 - 19-11-09:07 -- Witajcie! Opłaca się kupić trochę niekompletnego charta z papierami za 150 zł?
» plusminus - 18-11-22:17 -- Robiłem interesy kiedyś ze złotówą i za jakiś czas z uberowcem. Takich klientów jak ten drugi, polecam. Taksiarza to najchętniej bym wykopał z warsztatu.
» kubu355 - 18-11-22:06 -- Jeździł ktoś z was jako kierowca Ubera? Big Grin
» Waldek - 18-11-18:45 -- Rozumiem , jakby to była WSK Lelek. Ale motorynka? Za ten piniądz?
» Waldek - 18-11-18:44 -- Do czego to doszło ... https://www.olx.pl/oferta/motorynka-nie-...9728b4a6e7
» Suwmiarka - 18-11-18:32 -- no niestety
» jurek_j - 18-11-18:17 -- Zlot... Znowu orły sokoły zadeklarują się że będą na 100% i dupa zimna.
» Suwmiarka - 18-11-18:05 -- wpisz w google, szukaj po automobilklubach w Twojej okolicy
» Suwmiarka - 18-11-18:04 -- co do zlotow to forumowego nie bylo juz kilka lat (3?) moze warto byloby zrobic, ale brakuje organizatorow i uczestnikow
» Suwmiarka - 18-11-18:03 -- czemu masz nieaktywowany nick enzo?
» Enzo. - 18-11-12:10 -- Witam! Smile Gdzie mogę znaleźć ewentualne informacje o zlotach w 2018 roku?
» Suwmiarka - 18-11-08:17 -- Witam wszystkich Smile
» Quake96 - 17-11-22:19 -- Bo tam już nie ma co hałasować :F
» seler1500 - 17-11-21:21 -- "jak mnie słychać mobilki?" "wilki, próba radyjka!" - i dlatego krótkofalowcy nie lubią CB Wink
» jurek_j - 17-11-18:28 -- kłejk nie powiedział że głośno i wyraźnie, jak panewki/zawory w polonezie. szok!